Iets meer ontzag voor een waar BDO-icoon bitte.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef DeeBee het volgende:
Dat walgelijke, walgelijke, gemaakte aimabele gedoe van die Adams.![]()
Echt, wegwezen met die ouwe gek.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Iets meer ontzag voor een waar BDO-icoon bitte.
ARHWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Berg je kinderen maar veilig weg.
Bij de PDC hoor je dat toch minder ivm publiek, minder microfoons daar misschien.quote:
Ik hoor die geluiden bij de PDC ook volgens mijquote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bij de PDC hoor je dat toch minder ivm publiek, minder microfoons daar misschien.
Maar jij als ouwe darthoolie moet natuurlijk een 'wise' opmerking maken. Prima.
Ik neem scotty dog niet serieus.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd wie er hier voor Adams is en wie er voor Mitchel is.
#teamadamsquote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd wie er hier voor Adams is en wie er voor Mitchel is.
Dankje...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wie zie je het liefst Lakeside 2015 winnen?
• Scott "Scotty Dog" Mitchell
• Martin "Wolfie" Adams
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Scheerfoutquote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Mitchell nog gezoend door zijn oma of wat? Die linkerwang zit volgens mij wat lippenstift op.
Als ik Mitchell zie denk ik altijd: 'ligt er nou een pannekoek boven op z'n hoofd?'quote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef Max23 het volgende:
Als ik Mitchell zie moet ik altijd denken aan Patrick Stoof
Dat heb ik, tot nu, eigenlijk nooit gedacht.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Als ik Mitchell zie denk ik altijd: 'ligt er nou een pannekoek boven op z'n hoofd?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |