Nice, Jeff Porcaro is een van de grote drumhelden van weleer. Heel veel drummers zijn liefhebbers van Toto om die reden. De Porcaro shuffle is legendarisch! Zelf ben ook een fan van Virgil Donati, nou ja, oordeel zelfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Drummen![]()
Helaas kunnen alleen mijn oren er van genieten, want ik kan tot mijn grote verdriet geen instrumenten bespelen
Tering, wat een snelheidquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nice, Jeff Porcaro is een van de grote drumhelden van weleer. Heel veel drummers zijn liefhebbers van Toto om die reden. De Porcaro shuffle is legendarisch! Zelf ben ook een fan van Virgil Donati, nou ja, oordeel zelf
Die bassistquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tering, wat een snelheid![]()
Ome Phil kan er trouwens ook wat van.
Briljante opening van Something Happened On The Way To Heaven![]()
Puur genotquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die bassist
Dit is ook altijd lekker
Van the Mask!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Puur genot![]()
Hier kan ik ook van genieten
En jullie hebben nog smaak ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef ArtistA het volgende:
Hier zit ik overigens
http://www.highwayorange.com/band2.php?lang=en
Colaiutaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die bassist
Dit is ook altijd lekker
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dit de basisschool nederlands? Of is dit een forum? Asjeblieft zeg ga andere irriteren. Ik wil ook wel gewoon helemaal niet meer hier komen als jullie je alleen druk kunnen maken over of ik wel of niet normaal nederlands schrijf. Zeg het maar
Dat vind ik nog best meevallen. Jullie zeiken er vaak genoeg over. Ga je ergens anders druk om maken zou ik zeggenquote:
Ok.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best meevallen. Jullie zeiken er vaak genoeg over. Ga je ergens anders druk om maken zou ik zeggen
Wat heb ik aan een sorry? Jullie gaan er toch wel mee door.quote:
Nederlands.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dit de basisschool nederlands? Of is dit een forum? Asjeblieft zeg ga andere irriteren. Ik wil ook wel gewoon helemaal niet meer hier komen als jullie je alleen druk kunnen maken over of ik wel of niet normaal nederlands schrijf. Zeg het maar
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een sorry? Jullie gaan er toch wel mee door.
Ik heb ook niks tegen een beetje zelfspot. Maar ik ben hier voor mijn lol. Niet om sollicitatiebrieven te schrijven. Wat maakt het uit of het correct nederlands is. Het is te begrijpen. Hou er dan verder over opquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een beetje zelfspot kan geen kwaad lieve schat, niet zo boos doen joh.
Dude, dit is echt musiceren van de hoogste plank. Ik schaam me als ik zeg dat ik dit nog niet kende.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Colaiuta. De op een na beste drummer die met Zappa heeft gespeeld.
Ik ben namelijk verliefd op Terry Bozzio.
Ik heb deze video in de afgelopen 2 maanden denk ik wel 20 keer gezien. Ik weet niet wat het is, maar ik blijf ervan genietenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dude, dit is echt musiceren van de hoogste plank. Ik schaam me als ik zeg dat ik dit nog niet kende.
Terry Bozzio kende ik wel daarentegen en natuurlijk de band.
Er zit waarschijnlijk weken en weken aan werk in, zoiets.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb deze video in de afgelopen 2 maanden denk ik wel 20 keer gezien. Ik weet niet wat het is, maar ik blijf ervan genieten.
Sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een sorry? Jullie gaan er toch wel mee door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |