quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je hebt het er wel moeilijk mee hè, Odysseus
van een belangrijke?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Momenteel zwanger van mijn 5e haatbaard in spe
Gebruikt maar één naam. Net als Cher.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hoe heet Allah met de achternaam eigenlijk?
Cher is nepquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gebruikt maar één naam. Net als Cher.
Allah is het Arabische woord voor God. Niets meer, niets minder. Ook christenen in het Midden-Oosten, zoals de kopten, noemen God, Allah.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hoe heet Allah met de achternaam eigenlijk?
ja maar iedereen heeft toch een voornaam en achternaam?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Allah is het Arabische woord voor God. Niets meer, niets minder. Ook christenen in het Midden-Oosten, zoals de kopten, noemen God, Allah.
;s wowquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ja maar iedereen heeft toch een voornaam en achternaam?
;s
Ik weet zeer zeker wel wie deze persoon in kwestie is, maar jouw fascinatie vind ik maar moeilijk te plaatsen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]![]()
Ken jij haar dan? Ze was toch voor je tijd?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jij hebt toch alleen maar interesse in meisjes van maximaal 16 jaar oud?
Allah zit niet op Twitter, denk je echt dat hij met louter 140 tekens werkt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Zou Allah ook hashtag #jesuischarlie gebruiken?
en die ene die Breivik adoreertquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:08 schreef PriesterB het volgende:
TS is net zo ziek als Linkse_Boomknuffelaar.
die adoreert Breivik om zijn gedachtegang. Dat is nog zieker want bij TS gaat het puur om het uiterlijk van deze vrouw.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
en die ene die Breivik adoreert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |