Op geen een van de foto's is te zien wat voor figuur mary-kate heeft. Wat bedoel jijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij hebt best wel dat 'fragile' figuur als mary-kate
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verrek, ik lees 't ja. Wist niet dat ze nog een zusje hadden.
dat is weer lelijk.quote:
Ik zou je geven maar ik heb ze al opgegeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
i love you mag ik een hapje van je croissant?
Ik heb geen chips gegeten omdat ik morgen naar de mac wil.Maar heb nog steeds niet gegeten dus hongerrr.
Neem het aan als een compliment 'vrouw'!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Op geen een van de foto's is te zien wat voor figuur mary-kate heeft. Wat bedoel jij
[..]
[ afbeelding ]
Linker is Elizabeth.
Zoals te groten tetten ook weer 'meh' is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Die heupen zijn wel impressive. Vind het wat hebben.
Of ze heeft van die rare genen die al het vet ALLEEn op haar heupen opslaan, of iets met onder het mes gaan.quote:
Fake idd...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of ze heeft van die rare genen die al het vet ALLEEn op haar heupen opslaan, of iets met onder de mes gaan.
Ik moet 5 kg kwijt abi, dan ben ik pas fragiel skinny skinny. Mijn bips en tetten passen totaal niet bij mijn lichaamquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Neem het aan als een compliment 'vrouw'!
Oh ja, of photoshop natuurlijk. Overduidelijk though.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fake idd...
http://s297.photobucket.c(...)a-wehbe-097.jpg.html
Zag er ook niet natuurlijk uit.
Dun believequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik moet 5 kg kwijt abi, dan ben ik pas fragiel skinny skinny. Mijn bips en tetten passen totaal niet bij mijn lichaam
Beetje 'Fake' dingen posten. Hoe durf je!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Die heupen zijn wel impressive. Vind het wat hebben.
Ziet er al beter uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fake idd...
http://s297.photobucket.c(...)a-wehbe-097.jpg.html
Zag er ook niet natuurlijk uit.
Haha, hommo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zoals te groten tetten ook weer 'meh' is.
Denk aan je toekomstquote:
mosterd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker. Maar is dat wel echt? Super korset ofzo?
Vergeet ASMR, stuur mij een video waarin jij een Big Tasty eet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet veel nodig he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vergeet ASMR, stuur mij een video waarin jij een Big Tasty eet.Ik kan er zelfs niet tegen als ik mezelf hoor smakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel baas dat hij gewoon met salvar buiten loopt. Deed mijn opa vroeger ook altijd.
Pics van jou in salvar.quote:
Oeh, lekker vies.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan er zelfs niet tegen als ik mezelf hoor smakken.
Ruilen tegen iets van jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pics van jou in salvar.
Maar onze salvar is anders. Bij jullie is het echt een pak, bij ons is het alleen een broek.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar terug naar een studentenfeest gegaan van Kopaco. Ken je die vereniging?
Dacht meer aan traditionele kleding.quote:
Hij staat nu op imgur. Dus als je het hebt, dan kunnen we ruilenquote:
Er bestaat uberhaupt geen foto van mij in traditionele kledij. Dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij staat nu op imgur. Dus als je het hebt, dan kunnen we ruilen
Doe dan maar die voedselquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er bestaat uberhaupt geen foto van mij in traditionele kledij. Dus...
Schattigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto in sünnetkleding voor je...
[..]
Is geen traditionele kleding, maar oké.
Awhhquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto in sünnetkleding voor je...
[..]
Is geen traditionele kleding, maar oké.
Je mag daar je voedsel weghalenquote:
Een afghaanse vriendin sleurde mij mee. Het was wel leuk. Ken je Wladimir? Nederlandse journalist die zich bezighoudt met koerdische politiek. Hij was er ook. Irl is hij best aantrekkelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen niks voor mij
Wat vond jij ervan?
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een afghaanse vriendin sleurde mij mee. Het was wel leuk. Ken je Wladimir? Nederlandse journalist die zich bezighoudt met koerdische politiek. Hij was er ook. Irl is hij best aantrekkelijkMet hem Halay gedanst (samen met nog anderen
). Ik bakte er niks van
![]()
Waarom niks voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |