abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151752480
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hull is extreem ondergewaardeerd. Prima wonen daar.
We rijden er altijd doorheen als we naar de boot gaan en komen dan door buurten heen met een hoop kinderen met kinderen en ander trainingspakken spul. Ziet er niet echt uitnodigend uit.
pi_151753027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:20 schreef Big_Yin het volgende:

[..]

We rijden er altijd doorheen als we naar de boot gaan en komen dan door buurten heen met een hoop kinderen met kinderen en ander trainingspakken spul. Ziet er niet echt uitnodigend uit.
Ja, net als elke grotere stad heeft 't z'n pauperbuurten. Helaas is dat vaak wat mensen zien :)
Ja doei.
pi_151754937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, net als elke grotere stad heeft 't z'n pauperbuurten. Helaas is dat vaak wat mensen zien :)
Ik heb in Darlington gewoond in een redelijke goeie buurt echter zat dit tussen het centrum en een pauper buurt in. Dat heeft me auto spiegels, antennes en autobanden gekost.
Nooit weer in een stad voor mij. Ik woon nu in een vallei met maar 4 buren en een geweldig uitzicht.
pi_151755620
Wij zitten in een dorp bij Barnsley in de buurt. Wel rustig, niet te. Dat komt ooit nog wel, dit is niet ons lifetime huis.. :)
Ja doei.
pi_151759604
Vorig weekend een paar zonnige dagen doorgebracht op het Isle of Wight. Schitterend!
  woensdag 22 april 2015 @ 03:35:38 #81
303493 CitizenKane
en toch ben ik
pi_151913582
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:49 schreef Big_Yin het volgende:
Is alles wat hier reageert woonachtig in Londen en omgeving of wonen er ook nog mensen in het Noorden/ Scotland?

Ik woon zelf in Angus, Scotland sinds een week en was hiervoor woonachting in Northumberland

[ link | afbeelding ]
Mooie foto. Ik woon op dit moment in St Andrews, Schotland. Elke dag weer verbaas ik me over de schoonheid hier. En ook een gezellige cultuur. ^O^
look out you rock'n'rollers
pi_151914025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 03:35 schreef CitizenKane het volgende:

[..]

Mooie foto. Ik woon op dit moment in St Andrews, Schotland. Elke dag weer verbaas ik me over de schoonheid hier. En ook een gezellige cultuur. ^O^
So you're Fae fife :)
Geen verkeerde plek om te wonen
pi_151914901
Later als ik groot ben heb ik op z'n minst een tweede huisje in Schotland. O+ maar hier op het randje van de Peaks is het ook al prachtig.
Ja doei.
  woensdag 29 april 2015 @ 02:13:00 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152114066
Hoi. Help. Mijn relatie staat op springen, ben bij hem ingetrokken en de kans is zeer groot dat ik binnenkort mijn eigen stekkie moet vinden... :'(

Rightmove.co.uk uiteraard, dan bezichtigen, tekenen, waarborg overmaken? Wat zijn de valkuilen? Rekenen alle makelaars kosten aan :') ?

Thanks.
Resistance is futile.
  woensdag 29 april 2015 @ 09:06:05 #85
111528 Viajero
Who dares wins
pi_152115488
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 02:13 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Help. Mijn relatie staat op springen, ben bij hem ingetrokken en de kans is zeer groot dat ik binnenkort mijn eigen stekkie moet vinden... :'(

Rightmove.co.uk uiteraard, dan bezichtigen, tekenen, waarborg overmaken? Wat zijn de valkuilen? Rekenen alle makelaars kosten aan :') ?

Thanks.
Wat jammer te horen, sterkte!

Mijn ervaring is (in London) dat je niet om agents heen kan. En agents is een ras dat er op uit is om je te naaien. Maak heel duidelijk wat je wil, en hoeveel je ervoor wilt betalen. Als een agent je dan een plaats laat zien die minder is dan je wil, en voor meer dan je wil betalen, gewoon zeggen: dit is niet wat ik vroeg, en weglopen. Nieuwe agent. Er zijn wel goede, maar voor je die vind moet je helaas meestal eerst door een aantal slechte heen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_152115620
Hier in het noorden hebben we positieve ervaringen eigenlijk, nou ja, ja, voornamelijk positief.
We moesten toen vanuit NL een huurhuis zoeken, en zijn toen goed geholpen, ook met bemiddelen tussen ons en de huiseigenaar omdat we dus eigenlijk maar één keer een bezoek konden/wilden brengen en als het huis 'net als op de plaatjes was' de garantie hebben dat we het ook konden huren.

Waren niet gek veel kwijt aan bemiddelingskosten geloof ik, niet echt schandalig in elk geval, en verder deal je met de huiseigenaar, voornamelijk.

Koophuis hebben we op Zoopla gevonden, overigens. Ook een prima site.
Ja doei.
pi_152116122
Het zal buiten Londen sowieso een stuk plezieriger zijn ws. ;(

De betere deals schijnen rightmove/zoopla trouwens niet te bereiken. Dat kost de agents geld, en waarom zouden ze dat dan doen als ze via hun eigen klantenkring en andere connecties binnen één of twee dagen iemand kunnen vinden? Zo is Rightmove soms een beetje een verzameling van de B-flats en -huisjes.

Of iig, dit werd mij 3j geleden verteld toen ik hier mijn eerste woning zocht en haast bang werd van hoe slecht het aanbod er online uit zag.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 29 april 2015 @ 09:56:04 #88
111528 Viajero
Who dares wins
pi_152116262
Ik moet trouwens welzeggen dat ik na een stuk of 10 huizen te hebben gezien (van 6/7 agents) ik nu alweer iets meer dan twee jaar in mijn droom flatje in Angel woon. Prima agent, ik vond het appartement direct tof, binnen de prijs, en alles netjes geregeld. Goed maar afstandelijk contact met de huisbaas, ik mag niet klagen ^O^
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_152116594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:49 schreef LintuxCx het volgende:
Het zal buiten Londen sowieso een stuk plezieriger zijn ws. ;(

De betere deals schijnen rightmove/zoopla trouwens niet te bereiken. Dat kost de agents geld, en waarom zouden ze dat dan doen als ze via hun eigen klantenkring en andere connecties binnen één of twee dagen iemand kunnen vinden? Zo is Rightmove soms een beetje een verzameling van de B-flats en -huisjes.

Of iig, dit werd mij 3j geleden verteld toen ik hier mijn eerste woning zocht en haast bang werd van hoe slecht het aanbod er online uit zag.
Die ervaring heb ik hier ook, op de websites van de agents zelf staan vaak een stuk meer properties dan op zoopla/rightmove/primelocation etc. Dus ik zou via google een paar 'goede' letting agents zoeken en je daar bij aanmelden.

Als je snel tijdelijk iets zoekt en het niet erg vindt om te delen kun je ook voor spareroom gaan, dan kun je vandaar weer op zoek naar je droomplek.

Agency feest zijn bijna alleen te omzeilen als je iets particuliers vindt op gumtree ofzo.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zaterdag 2 mei 2015 @ 23:21:01 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152221254
Catastrofe lijkt vooralsnog uit te blijven, plotting on at the moment en elke dag een beetje beter. Bedankt voor het meedenken.
Resistance is futile.
pi_152360429
Zijn hier ook mensen actief die toevallig in/rond Manchester wonen?
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_152360474
Niet dat ik weet. Ben wellicht wel het dichtst bij :+ maar kan je niets vertellen over Manchester :+
Ja doei.
pi_152362323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:32 schreef Arnax het volgende:
Zijn hier ook mensen actief die toevallig in/rond Manchester wonen?
Jep! Wilde je iets specifieks weten?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_152363143
Ik heb er gewoond, nu helaas niet meer. Wat wil je weten?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:30:58 #95
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_152368563
Nu het topic toch omhoog is geschopt, vergeet niet te stemmen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:51:18 #96
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_152369360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het topic toch omhoog is geschopt, vergeet niet te stemmen!
Dan moet je wel Brits zijn want anders mag je niet stemmen in de general elections. En zelfs dan heb je niet echt een keuze. Weinig verschil.
reset
pi_152369535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:51 schreef Individual het volgende:

[..]

Dan moet je wel Brits zijn want anders mag je niet stemmen in de general elections. En zelfs dan heb je niet echt een keuze. Weinig verschil.
Lokaal stemmen! :)
Ja doei.
pi_152390735
Gaan er nog mensen nachtbraken om de uitslagen te volgen?
pi_152392810
Ben nog wakker, maar hoop dat Wolve zo de laptop uitzet :Z
Ja doei.
pi_152403133
Heerlijk wakker worden.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')