Ik ben niet gek, ik ben verknipt!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:53 schreef tong80 het volgende:
Hij zegt dat de show zo is gemonteerd dat hij toch gek leek, dus eist hij 100 miljoen dollar van Dr. Phil, omgerekend ruim 84 miljoen euro.
Volgens haar is George Clooney ook onderdeel van het complot.quote:
The fuck is dit?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Copycat het volgende:
Op Nederlande bodem is Maud Oortwijn er een 'mooi' voorbeeld van.
Volgens mij heeft ze vroeger ook het eea op FOK! gepost.
https://maudoortwijn.wordpress.com
Ha ha haquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens haar is George Clooney ook onderdeel van het complot.
https://maudoortwijn.word(...)geheim-agent-acteur/
Om de showbizzlink een beetje te bewaren ...
Het is op zich wel logisch dat je dingen anders interpreteert als je gestalkt wordt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb daar weleens op gezocht op YouTube. Bizarre filmpjes van mensen die echt in alles en iedereen bewijs zien van het feit dat ze slachtoffer zijn van organized stalking. Best sneu. Maar geen 100 miljoen dollar sneu.
Ik heb de show in zijn geheel gezien en op het einde begint Dr. Phil wel over dat die man hoogstwaarschijnlijk paranoïde is en lijdt aan waanbeelden. Dat wil die man gewoon niet accepteren en daarom is hij zo boos en zegt 'ie nu dus dat 'ie is weggezet als 'psychisch niet in orde' (heeft 'ie eigenlijk gelijk in, maargoed. Hij wil de waarheid gewoon niet horen.).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is op zich wel logisch dat je dingen anders interpreteert als je gestalkt wordt.
Als je last hebt van een stalkende ex bv, word je daar zenuwachtig van, door die zenuwen ga je extra opletten, waardoor je dingen opvallen die je anders niet eens zou zien.
Die man die ineens net voor jouw raam gaat staan bellen, kan bv best eens bij je ex horen ofzo.
Als je dus een stalker hébt, kun je door de stress die dingen niet altijd meer van elkaar scheiden.
Deze man gaf in het filmpje trouwens zelf aan dat hij best fout kan zitten in 70% van de gevallen als ik t goed hoorde. Vind ook niet dat d'r Phil hem weg zet als gestoord oid.
Dus eigenlijk is de vrouw die gestalkt wordt zelf psychisch. Klinkt eigenlijk best logisch. Vroeger moest een jongen nog zijn best doen voor een vrouw. De bekende balkonscene van romeo en julia is in deze tijd dan ook niet meer mogelijk want romeo zou gelijk in de boeien worden geslagen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is op zich wel logisch dat je dingen anders interpreteert als je gestalkt wordt.
Als je last hebt van een stalkende ex bv, word je daar zenuwachtig van, door die zenuwen ga je extra opletten, waardoor je dingen opvallen die je anders niet eens zou zien.
Die man die ineens net voor jouw raam gaat staan bellen, kan bv best eens bij je ex horen ofzo.
Als je dus een stalker hébt, kun je door de stress die dingen niet altijd meer van elkaar scheiden.
Deze man gaf in het filmpje trouwens zelf aan dat hij best fout kan zitten in 70% van de gevallen als ik t goed hoorde. Vind ook niet dat d'r Phil hem weg zet als gestoord oid.
wat een gelul. Als je dat uit mijn tekst haalt, mag je miss leren lezen ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:07 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de vrouw die gestalkt wordt zelf psychisch. Klinkt eigenlijk best logisch. Vroeger moest een jongen nog zijn best doen voor een vrouw. De bekende balkonscene van romeo en julia is in deze tijd dan ook niet meer mogelijk want romeo zou gelijk in de boeien worden geslagen.
wie zei dat dan?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:53 schreef summer2bird het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)dr_phil_what_do_you/
Dit was een tijdje geleden op Reddit. Wel interessant om te lezen.
Ik vond ook nog dit:
http://www.nu.nl/achterklap/2970968/dr-phil-tiran-set.html
Die dr.Phil is echt geen heilige hoor.
Ik haal dat helemaal niet uit je tekst, ik voeg er iets aan toe. Bovendien snap ik niet dat je je aangevallen voelt want ik geef je juist gelijk. Zeker internet trauma ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een gelul. Als je dat uit mijn tekst haalt, mag je miss leren lezen ofzo.
je geeft me geen gelijk. Daarom zeg ik dat je moet leren lezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik haal dat helemaal niet uit je tekst, ik voeg er iets aan toe. Bovendien snap ik niet dat je je aangevallen voelt want ik geef je juist gelijk. Zeker internet trauma ofzo.
"Het is op zich wel logisch dat je dingen anders interpreteert als je gestalkt wordt."quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je geeft me geen gelijk. Daarom zeg ik dat je moet leren lezen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:27 schreef danny081 het volgende:
[..]
"Het is op zich wel logisch dat je dingen anders interpreteert als je gestalkt wordt."
Je zegt dus dat de hersenen van de vrouw niet meer normaal functioneren door het stalken. Heb ik gelezen, staat er ook. Ik voeg daar aan toe dat dat bij vrouwen nogal snel het geval is tegenwoordig. Sinds het woord stalken is verzonnen worden er om de haverklap voor niets aangiftes gedaan. Vandaar dat ik de balkonscene aan snij. En nu weer terug naar je afdeling je verdoet verdomme mijn tijd.
Hoe ging die bekende scene dan ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:07 schreef danny081 het volgende:
Vroeger moest een jongen nog zijn best doen voor een vrouw. De bekende balkonscene van romeo en julia is in deze tijd dan ook niet meer mogelijk want romeo zou gelijk in de boeien worden geslagen.
Maxfixing.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Copycat het volgende:
Open 'mquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Waarom krijgt deze dame geen eigen topic? Ik snap er nog niet veel van maar maar dit is heel vermakelijk leesvoer CC
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind topics openen niet zo leuk, dat schept verplichtingen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik zit het ook met verbazing te lezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:21 schreef verita het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ow mén, altijd als je denkt dat het niet erger kan...
Fascinerend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |