Ik wil ze ook Deuce en ik drink nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Deuce92 het volgende:
Alsof een man dronken moet zijn om naar kontfoto's van mij te vragen.
Jij hebt dingen voorgesteld die niet halal waren vriend.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil ze ook Deuce en ik drink nooit.
#100%halal
Zo snel friendzoned?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt dingen voorgesteld die niet halal waren vriend.
Ze vraagt zich gewoon af waarom ik haar niet negeerquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Deuce92 het volgende:
Alsof een man dronken moet zijn om naar kontfoto's van mij te vragen.
Heeft hij je lkkre DM's gestuurd?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt dingen voorgesteld die niet halal waren vriend.
quote:
'iemand'quote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Had laatst een feest en toen had zon chick een wegwerpcamera, had iemand dat ding blijkbaar gevonden en stiekem 3 dick pics gemaaktze kwam aan met dat fotoalbum van "oh hey wil je de foto's nog zien?" Zaten die er gewoon tussen
Iemand. Uhuh.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Had laatst een feest en toen had zon chick een wegwerpcamera, had iemand dat ding blijkbaar gevonden en stiekem 3 dick pics gemaaktze kwam aan met dat fotoalbum van "oh hey wil je de foto's nog zien?" Zaten die er gewoon tussen
Ik wilde nog sturenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, geen fotos helaas. En ik ben toch redelijk visueel ingesteld.
O ja?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, geen fotos helaas. En ik ben toch redelijk visueel ingesteld.
Maar hoe kan je de penisfoto's gezien hebben dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ik was het niet, weet ook niet wie wel want herkende de penis ook niet (nohomo)
Ze had 'm toch een fotoalbum laten zien, dacht ik?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je de penisfoto's gezien hebben dan?
Oh fuck. Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze had 'm toch een fotoalbum laten zien, dacht ik?
Klopt jaquote:Op zondag 11 januari 2015 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze had 'm toch een fotoalbum laten zien, dacht ik?
Zou kunnen ja, maar dan houd ze het wel goed verborgen en is een van mn vrienden ook tranny lover.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap, misschien was ze het zelf. Snap je.
Voor wat hoort wat hè.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee wacht op jouw banketstaaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |