laat maarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Nibb-it het volgende:
Concernant les armes des frères Kouachi retrouvées après sécurisation des lieux par les services de déminage dans l'imprimerie de Dammartin-en-Goële, il s'agissait de :
Un lance-roquette M82 avec une roquette engagée
10 grenades fumigènes,
2 fusils mitrailleurs kalachnikov
deux pistolets automatiques - le Monde.
De bewapening van de Kouachi's: een M82 raketwerper, tien rookgranaten, twee kalashnikovs, twee automatische pistolen.
Iedereen een persoonlijke bodyguard, gat in de markt en het levert enorm veel banen opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar goed, wat stel je nu dan voor?
Beetje duur, wonen een handvol moslims in bijv. onze gemeente tegen 9.000 autochtonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Iedereen een persoonlijke bodyguard, gat in de markt en het levert enorm veel banen op
bronquote:Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
"We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
Mjaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
m 82 raketwerper?
Ik krijg dit:
[ afbeelding ]
Even weinig waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
Weet jij veel van CQB achtige operaties? Of even weinig als ik?
Explosies waren dus granaten van de politie?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:33 schreef Pek het volgende:
[..]
MjaZe kwamen "guns blazing" naar buiten en gebruiken die vermeende RPG niet om even een politiewagen te lanceren? Zou ik wel doen als ik er toch aan ga, dus het zal wel overdreven zijn.
Hetgeen ik al eerder voorgesteld heb: Als de overheid het sociale contract niet langer wil, of kan, nakomen, geef de burgers dan meer ruimte zelf maatregelen te nemen. Schaf het incompetente en nutteloze gedeelte van de overheid af waardoor belastingen naar beneden kunnen. Als we toch al een ¨participatie maatschappij¨ hebben, geef dan ook de ruimte invulling hieraan te geven m.b.t. veiligheid. Iedereen betaalt zich scheel aan een overheid die daarvoor nagenoeg niets teruggeeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar goed, wat stel je nu dan voor?
IS die de aanslag probeert te claimenquote:
Flashbangs lijkt me. Beetje de terrorist verblinden en desoriënteren voor een paar tellen en 'm dan volpompen met lood.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Explosies waren dus granaten van de politie?
Is toch een beetje grootspraak toch?quote:
Heb niet veel explosies gezien bij die drukkerij, maar ik kan wat gemist hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Explosies waren dus granaten van de politie?
Dat zit in dezelfde band gebonden. Het boekje heet de koran.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of heeft die weer banden met IS?
Vond het vrij oranje/vuur qua explosie, flashbangs zijn veel witter qua licht toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Flashbangs lijkt me. Beetje de terrorist verblinden en desoriënteren voor een paar tellen en 'm dan volpompen met lood.
laten we maar hopen dat het grootspraak isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch een beetje grootspraak toch?
Ik zou er niet op gokken als veiligheidsdienst in de UK en VS, dat niet,
Probleem is dat dit soort lui dezelfde fenomenologie hanteren als de shooters in de VS, je kunt niets voorspellen.
Ja, en dan word ik morgen doodgeschoten door mijn buurman omdat het een labiele klapmongool is, leuke samenleving.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:34 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hetgeen ik al eerder voorgesteld heb: Als de overheid het sociale contract niet langer wil, of kan, nakomen, geef de burgers dan meer ruimte zelf maatregelen te nemen. Schaf het incompetente en nutteloze gedeelte van de overheid af waardoor belastingen naar beneden kunnen. Als we toch al een ¨participatie maatschappij¨ hebben, geef dan ook de ruimte invulling hieraan te geven m.b.t. veiligheid. Iedereen betaald zich scheel aan een overheid die daarvoor nagenoeg niets teruggeeft.
De vijfduizend keer op Sky herhaalde explosie:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb niet veel explosies gezien bij die drukkerij, maar ik kan wat gemist hebben
1 grote vuurbal was erquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef Pek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De vijfduizend keer op Sky herhaalde explosie:
[ afbeelding ]
Als je daarop doelt: dat is géén flashbang neequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vrij oranje/vuur qua explosie, flashbangs zijn veel witter qua licht toch?
Tja, het zijn wel macho's en labiel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
laten we maar hopen dat het grootspraak is
Ik noem dit toch wel een explosiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Drone, duidelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De vijfduizend keer op Sky herhaalde explosie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |