Dat zal ik dan gemist hebben. Hoe heet de knakker?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is toch een Arabische naam
Ja, je hebt maar 1 aanslag nodig nu, en dan zijn de rapen gaar. Ik hoop dat ze Greet echt ook goed beveiligen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:13 schreef Dvm86 het volgende:
Op termijn zul je zien dat er een tegenbeweging zal ontstaan - dit naar aanleiding van onze falende politici en de toenemende mate van geweld door moslimextremisten. In Duitsland zie je dat al in de vorm van Pegida - die zich tegen de islamisering keert en ik ben bang dat met nog een aantal aanslagen de rapen gaar zullen zijn. Dat geweld tegen onschuldige moslims toeneemt en het passieve beleid van onze overheden is daar verantwoordelijk voor.
Op den duur is de maat vol en het is wachten tot een aantal gekken het recht in eigen hand gaan nemen met alle gevolgen van dien.
Alle criminelen hebben toch een Arabische naamquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:16 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat zal ik dan gemist hebben. Hoe heet de knakker?
Francois Boulangerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is toch een Arabische naam
Ja en nee, de meeste politie zit in het noorden van het land, dus wat dat betreft goed gekozen. Maar ze zijn wel extra jumpy natuurlijk en dat is weer een nadeel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat er vrij weinig gebeurd, overvaller heeft misschien wel een beetje het verkeerde moment gekozen.
Ze worden allemaal ontslagen hoorde ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef agter het volgende:
Zijn er in de media al berichten over het politie-optreden? Hoe wordt het gewaardeerd?
Persoonlijk vond ik het nogal een overkill (en bij die supermarkt kwam het ook wat stuntelig over).
Maar wellicht wordt de politie-inzet juist geprezen?
twitter:AFP twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 01:18:09From Paris to Perth, massacre victims remembered http://t.co/AUCvx6Il7t reageer retweet
Er zicht nog genoeg politie hoor, volgens vrienden in Montpellier was er vanochtend en gisteren zichtbaar meer politie op straat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja en nee, de meeste politie zit in het noorden van het land, dus wat dat betreft goed gekozen. Maar ze zijn wel extra jumpy natuurlijk en dat is weer een nadeel.
Greet... Maar dat terzijde: Wilders wordt al beveiligd tegen moslims islamieten. Het lijkt mij nuttig de rest van de mensen ook te beveiligen tegen islamitisch geweld. We hebben er deze week weer een hoop slachtoffers bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[...] Ik hoop dat ze Greet echt ook goed beveiligen.
Zie je die gif in de OP, dat noem ik niet echt stunteligquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef agter het volgende:
Zijn er in de media al analyses over het politie-optreden? Hoe wordt het gewaardeerd?
Persoonlijk vond ik het nogal een overkill (en bij die supermarkt kwam het ook wat stuntelig over).
Maar wellicht wordt de politie-inzet juist geprezen?
Daar verschillen we van mening, want ik zie toch wel wat foutjes...(in mijn niet prof. ogen).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je die gif in de OP, dat noem ik niet echt stuntelig.
Denk niet dat de politie van Montpellier 800km zuidelijker even naar Parijs rijdt om daar te helpen, daar komen ze zelf wel uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja en nee, de meeste politie zit in het noorden van het land, dus wat dat betreft goed gekozen. Maar ze zijn wel extra jumpy natuurlijk en dat is weer een nadeel.
Niet zo gek natuurlijk, 66 mil inwoners tegen 16 mil.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Franse politiemacht is enorm vergeleken bij de Nederlandse
ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
Daar verschillen we van mening, want ik zie toch wel wat foutjes...(in mijn niet prof. ogen).
Bijv. In je eentje naar binnen gaan, lopen in de line of fire.
Ook procentueel enorm.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk, 66 mil inwoners tegen 16 mil.
Die ene naar binnen is gewoon flanken en afleiden/uitlokken zodat die 30 man buiten vrij kunnen schieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
Daar verschillen we van mening, want ik zie toch wel wat foutjes...(in mijn niet prof. ogen).
Bijv. In je eentje naar binnen gaan, lopen in de line of fire.
door de vuurlinie heen flanken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene naar binnen is gewoon flanken en afleiden/uitlokken zodat die 30 man buiten vrij kunnen schieten.
Liep ook met een schild, dacht ik, Pure afleiding ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene naar binnen is gewoon flanken en afleiden/uitlokken zodat die 30 man buiten vrij kunnen schieten.
Gezien zijn bepantsering wel jaquote:
Maar goed, wat stel je nu dan voor?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Greet... Maar dat terzijde: Wilders wordt al beveiligd tegen moslims islamieten. Het lijkt mij nuttig de rest van de mensen ook te beveiligen tegen islamitisch geweld. We hebben er deze week weer een hoop slachtoffers bij.
Weet jij veel van CQB achtige operaties? Of even weinig als ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |