Schitterende Dire Straits ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het is wel een beetje oude lullen muziek.
Oud dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterende Dire Straits ja.
Nou ja, Uccie regelt de verzoekjes. Ik heb net (samen met iemand anders) Viva Forever van de Spice Girls aangevraagd, heerlijk nummertje uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oud dus.
Kan jij ik bij jou Bieber aanvragen ?
Ik zit te genieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, Uccie regelt de verzoekjes. Ik heb net (samen met iemand anders) Viva Forever van de Spice Girls aangevraagd, heerlijk nummertje uiteraard.
Spice Girls is wel vet ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, Uccie regelt de verzoekjes. Ik heb net (samen met iemand anders) Viva Forever van de Spice Girls aangevraagd, heerlijk nummertje uiteraard.
Ik had al de hele tijd geen broek aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het broekje nu wel op de enkels heeft.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is niet echt een goede smiley hiervoor.
Hier ook hoor!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al de hele tijd geen broek aan natuurlijk.
Dat is een voorwaarde om hier te mogen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Zitten jullie allemaal zonder broek hier ?
Ja, doe je mee?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Zitten jullie allemaal zonder broek hier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |