Isa's lievelingsfilmsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ken je het niet? Gollem, the ring? Lord of the Rings?
Jij was geen huubsopper tijdens DGK?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die mag onder een spoiler wat mij betreft
Ronquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is de perfecte (in alle opzichten) stormachtige avond voor de komst van de nieuwe oude bewoner!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee. Dat ondermaatse schreeuwertje kan mij niet bekoren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij was geen huubsopper tijdens DGK?
Streamvermelding,is altijd handig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef japie1971 het volgende:
Irritaties richting Bjorn vanuit Gio.. en niet zo'n klein beetje ook
stream 2 .. gio tegen Mark.... "er denkt er weer eentje die kan zingen"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Streamvermelding,is altijd handig.
Sisteract?quote:
een big brother 3 battle?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hadden toch 3 gitaren?
Waarom speelt Bjorn niet een battle tegen Stookneus?
Thanks,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:59 schreef japie1971 het volgende:
[..]
stream 2 .. gio tegen Mark.... "er denkt er weer eentje die kan zingen"
Zou me niets verbazen.quote:
Ja wie ramt bij wie as eerste die gitaar kapot op de hasses.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hadden toch 3 gitaren?
Waarom speelt Bjorn niet een battle tegen Stookneus?
dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Darten zonder shirt,hij durft wel....
Mooi as de pijl terug stuiterd heje tepel piercingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Darten zonder shirt,hij durft wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |