Las net toevallig op de nos dat er zware wapens onderschept waren. Op weg naar NL. Toevallig ook rakketwerpersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef havanagila het volgende:
[..]
Helaas met je eens. Kwestie van afwachten tot iemand aan wapens komt.
Dat noem je niet plannen. Maar dat noem je oproepen. Ze hopen dat er lonewolfs zijn die wat gaan doen. Dit hoort gewoon niet in het nieuws thuis zulke oproepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
"We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittanniė, de VS en andere aan de beurt."
IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatie.
Zo lees ik het ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen die denken dat morgen een aanslag plaats zal vinden nemen het nieuwsbericht wel erg letterlijk. Lees het in een andere context mensen. Morgen is niet per definitie direct morgen..
Als in. Vandaag in Parijs, en morgen (zeer soon) ook in de rest van Europa.
Je praat poep, Poepz0r.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel gespannen wat er morgen gaat gebeuren. Denk dat het raak gaat zijn en dat ze dit keer niet uit hun nek lullen. Volgens mij is de ISIS al maanden dit aan het voorbereiden.
Als Nederlandse met Arabische roots verwerp ik dit voor 100% etc.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hehe, ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die naam zag
Ja, iedereen kan het opeisen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja. Maar IS eist ze gewoon op. http://www.hln.be/hln/nl/(...)er-terreur-aan.dhtml
zo kun je het ook uitleggen en dan kan het ook volgend jaar zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen die denken dat morgen een aanslag plaats zal vinden nemen het nieuwsbericht wel erg letterlijk. Lees het in een andere context mensen. Morgen is niet per definitie direct morgen..
Als in. Vandaag in Parijs, en morgen (zeer soon) ook in de rest van Europa.
We winnen wel, uiteindelijk. Daar ben ik van overtuigd. Maar hoeveel leed zal er voor nodig zijn..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef DaMook het volgende:
Als dit echt van IS afkomstig is en er echt meer aanslagen volgen, dan gaat de westerse wereld echt wel meer bommen gooien op IS.
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
Veel van de professionele aanslagen waren toch gepleegd door hoogopgeleide moslims?
Dat ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:00 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Dat noem je niet plannen. Maar dat noem je oproepen. Ze hopen dat er lonewolfs zijn die wat gaan doen. Dit hoort gewoon niet in het nieuws thuis zulke oproepen.
Zoveel als nodig is zo simpel is datquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
We winnen wel, uiteindelijk. Daar ben ik van overtuigd. Maar hoeveel leed zal er voor nodig zijn..
Weet jij er soms meer van? Yasmin klinkt ook wel een beetje radicaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja eerlijk. Ik denk dat dit de komende tijd vaker gaat gebeuren.
Dat weten we Yasmin.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als Nederlandse met Arabische roots verwerp ik dit voor 100% etc.....
Dit was wrs vmbo kader niet afgemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
Veel van de professionele aanslagen waren toch gepleegd door hoogopgeleide moslims?
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
zo kun je het ook uitleggen en dan kan het ook volgend jaar zijn.
waarschijnlijk laten ze eerst de aandacht weer wat verslappen
met de eer strijken heet datquote:
En die enkelingen komen vanzelf aan zwaar geschut zoals een raketwerper? Ben ervan overtuigd dat diegene die willen echt wel geholpen worden door mensen van ISIS.,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ook, hopen op een enkeling die zich verbonden genoeg voelt.
Ze heeft niet voor niks een BUK aangeschaftquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Weet jij er soms meer van? Yasmin klinkt ook wel een beetje radicaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |