Ouders en opvoeding. Fixen is moeilijk, maar chapeau voor de moeite.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer een deel van de oplossing te zijn. In gesprek gaan, perspectieven bieden, niet meegaan in de slachtofferrolretoriek. Ik maak me geen illusie over mijn vermogen om zulke jongens op het rechte pad te helpen. Dikke kans dat ze enorm op me neerkijken - ik ben immers een blanke, ongelovige vrouw. Maar uiteindelijk geloof ik wel dat volgen van een opleiding, het hebben van perspectieven, het hebben van iets om voor te leven een oplossing vormen.
Morgen als in de toekomst neem ik aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben aanslagen aangekondigd morgen in UK, USA en andere landen.
Ik denk dat ze uit hun nek lullen, lijkt me niet dat het van te voren zegt of nouja laten we het maar hopen dat ze lullen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Morgen als in de toekomst neem ik aan.
En buiten dat is een beetje grootspraak nu wel te verwachten he.
Beetje angst zaaien.
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met dit topic?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Google eens op Rothschild. Machtigste familie ter wereld.
Dat kan ISIS allemaal mooi verklaren, maar de meneertjes zelf hebben meerdere malen aangegeven te handelen in opdracht van Al Qaeda in Jemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
"We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatie.
Iets interessants wat Beatrice de Graaf gisteren zei, is dat dit een wedloop tussen Al Qaida en IS kan ontketenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was ook aangekondigd dus lullen doen ze niet echt. Algerije had Frankrijk op 6 Januari 2015 nog gewaarschuwd dat dit ging gebeuren namelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uit hun nek lullen, lijkt me niet dat het van te voren zegt of nouja laten we het maar hopen dat ze lullen.
stukje verder omhoog lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met dit topic?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was ff weg. Heb kennelijk meteen één en ander gemist. Ik zie ook dat ze nog een vrouwelijke terroriste zoeken
ze waren matties met al qaida ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) is de aanslag van woensdag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
"We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn", zei IS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. "Morgen zijn Groot-Brittannië, de VS en andere aan de beurt."
IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatie.
Ja, zoiets... want die jongelui in de buitenwijken kunnen een heel land binnen no time op z'n kop zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. Misschien eerst autochtone Fransen naar Griekenland sturen om daar te leren rellen. Griekenlandgangers, krijg je dan.
quote:Rellen in Frankrijk 2005
Locaties van de rellen op 4 november 2005
De rellen in Frankrijk in 2005 zijn gewelddadige confrontaties tussen honderden van origine Noord-Afrikaanse relschoppers en de Franse politie. Ze begonnen op 27 oktober 2005 in Clichy-sous-Bois, een randgemeente van Parijs, en verspreidden zich later over heel Frankrijk. Na drie weken en het afkondigen van de noodtoestand nam het geweld weer af. Als mogelijke oorzaak voor het ontstaan van deze rellen, wordt de slechte sociaal-economische toestanden waarin de jongeren verkeren, genoemd. Jongeren zelf hielden het op media-aandacht en niet zozeer op hun achtergestelde positie. Groepen jongeren zeiden het "stoer" te vinden om te weten waar op welke avond de grootste rel was getrapt en dat hier door de media verslag van werd gedaan.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_Frankrijk_2005
Dat denk ik ook wel. En als het niet van die organisaties komt, krijgen we lone wolves zoals die in Sidney.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja eerlijk. Ik denk dat dit de komende tijd vaker gaat gebeuren.
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was ook aangekondigd dus lullen doen ze niet echt. Algerije had Frankrijk op 6 Januari 2015 nog gewaarschuwd dat dit ging gebeuren namelijk.
Helaas met je eens. Kwestie van afwachten tot iemand aan wapens komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja eerlijk. Ik denk dat dit de komende tijd vaker gaat gebeuren.
Klopt ook wel. Dat dat een deel is van de oplossing. Maar die gasten die zich afzetten tegen de westerse maatschappij zullen nooit WILLEN deelnemen. Is immers kafir waar je voor en mee werkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer een deel van de oplossing te zijn. In gesprek gaan, perspectieven bieden, niet meegaan in de slachtofferrolretoriek. Ik maak me geen illusie over mijn vermogen om zulke jongens op het rechte pad te helpen. Dikke kans dat ze enorm op me neerkijken - ik ben immers een blanke, ongelovige vrouw. Maar uiteindelijk geloof ik wel dat volgen van een opleiding, het hebben van perspectieven, het hebben van iets om voor te leven een oplossing vormen.
Het staat me nog bij ja..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, zoiets... want die jongelui in de buitenwijken kunnen een heel land binnen no time op z'n kop zetten.
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
Er zijn toch ook voormalig leden van de Hofdstadgroep die inmiddels een burgerbestaan hebben en afstand doen van hun jeugdige waanbeelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Dat dat een deel is van de oplossing. Maar die gasten die zich afzetten tegen de westerse maatschappij zullen nooit WILLEN deelnemen. Is immers kafir waar je voor en mee werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |