Dat is prima toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind nog steeds dat je zelf voor zoiets moet kunnen kiezen, en dat kun je met vijf maanden niet.
Dan verplaatsen we dit tafereel toch gewoon?!quote:
Ik wil nog wel meeten hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dusss willen de haagregio dames nog apart meeten voor een theetje en babyknuffelen, of gaat iedereen naar de draagmeet
Amersfoort zie ik op zich ook zitten hoor, M vindt autorijden prima. Hilversum doen we ook regelmatig.
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in voor een Den Haag baby meet. Kom ik ook nog eens buiten
Ik kom soberso naar de bbq natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Nog iemand in voor een meet in de zoner in de mooie natuurrijke omgeving van de achterhoek?
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind nog steeds dat je zelf voor zoiets moet kunnen kiezen, en dat kun je met vijf maanden niet.
ermagherd! ik was er ook maar heel even hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
Crump ik was ook in de stad! En ik ben je niet eens tegengekomen![]()
voor mijn eerste grote meet had ik naamstickers gemaakt met nickname, echte naam en avatarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Crumpette het volgende:
ja doet iedereen dan een bordje op met zijn Fok-naam, en echte naam? Anders snap ik er niks van hoor![]()
Draagmeetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Is dit weer een andere meet? Of nog de draagmeet?
Hej gekkie jij hoort er hartstikke bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh nee, ik zou dat nog niet kunnen doen bij m'n baby. Die snapt toch heul niet waarom het zo'n pijn doet bij de oortjes. En dan steeds dat gefrommel bij de oortjes met sterilon etc., nee. En ik vind het ook niet mooi, sorry![]()
Uiteraard ieder voor zich en met alle respect etc.
Weet nog niet of ik van m'n zolderkamer af kom (incl kindjes uiteraard) voor een meet. Voel me hier altijd net erbuiten vallen of iig niet tot de harde kern, want ik post niet elke dag oid, al lees ik wel het meeste mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |