Door wie denk je dat de rebellen in Tsjetsjenië en Dagestan gefinancierd worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En dan vergeet je Rusland nog, die ging aardig te keer in Afghanistan, maar de haat tegen Rusland kan ik zo snel niet vinden. En als er wat is, dan gaat het om Tsjetjenie.
Je langspeelplaat blijft hangen. Feit is dat gematigde moslims meer dan wie dan ook vechten tegen moslim-extremisten. Daar valt verder geen speld tussen te krijgen. Uitroeien van extremisme is verder volstrekt onmogelijk, daar het iets betreft wat tussen de oren van mensen speelt. Je kan het hooguit proberen te reduceren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer wie er sterven in de strijd tegen moslim-extremisten. Het gaat om het uitroeien van moslim-extremisme in onze landen, hier in Europa. "Gematigde" moslims mogen zelf weten welke kant ze kiezen. Maar kies je voor de extremisten, wees dan ook mans genoeg om op te zouten. Stop met het profiteren van sociale voorzieningen in Europa, terwijl je het vertikt om de wet- en regelgeving te aanvaarden; ga weg naar een moslimland.
Ja, en dat is hier aan gelinkt? Frankrijk is groot he, voor 7 januari gebeurde er ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Auto ingereden op agenten in Nimes, is bevestigd
Volgens mij steunden ze de strijd tegen IS etc sowieso al.quote:
Sterk onderbouwd ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigen volk eerst!
Nee. Geloof ik niet in.
De gijzelnemer heeft vanuit de Joodse supermarkt de Franse televisie gebeld en een telefonisch interview gegeven;quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik was werken. Hoe en wat en waar hebben die een interview gehouden met de tv precies?
twitter:MarkKampers twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:28:07Coulibaly (gijzelnemer Vincennes) zou televisiezender #BFMTV hebben gebeld en gezegd dat 'ie vocht voor Islamitische Staat. #Telegraaf reageer retweet
Waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze droppen er iedere dag bommen op, dus vrienden zijn het denk ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:40 schreef b4kl4p het volgende:
Orders vanuit het Kalifaat dus. Betekent dat dat Frankrijk in oorlog is met het Kalifaat?
Ben jij nou dezelfde Mutant01 als van heel lang geleden op het gamer.nl forum?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je langspeelplaat blijft hangen. Feit is dat gematigde moslims meer dan wie dan ook vechten tegen moslim-extremisten. Daar valt verder geen speld tussen te krijgen. Uitroeien van extremisme is verder volstrekt onmogelijk, daar het iets betreft wat tussen de oren van mensen speelt. Je kan het hooguit proberen te reduceren.
En de rechts-extremisten? De moslimhaters? Moeten die ook opzouten? Of vind je dergelijke extremisten geen probleem?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer wie er sterven in de strijd tegen moslim-extremisten. Het gaat om het uitroeien van moslim-extremisme in onze landen, hier in Europa. "Gematigde" moslims mogen zelf weten welke kant ze kiezen. Maar kies je voor de extremisten, wees dan ook mans genoeg om op te zouten. Stop met het profiteren van sociale voorzieningen in Europa, terwijl je het vertikt om de wet- en regelgeving te aanvaarden; ga weg naar een moslimland.
Heeft niks te maken met "Eigen volk eerst". Ook goedwillende moslims kunnen prima onderdeel zijn van dat "eigen volk". Het gaat om het beschermen van onze samenleving, onze democratie en onze normen en waarden tegen extremisten die onze verworvenheden omver willen werpen. Wat mij betreft is elk middel geoorloofd om extremisten en terroristen te stoppen. En dat begint met een veel hardere aanpak van radicalisering en haatpredikers. We (alle landen in Europa) moeten een stuk minder naïef worden op dat vlak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigen volk eerst!
Nee. Geloof ik niet in.
Precies, maar verder wel vanuit datzelfde bankje zoveel mogelijk stront gooien op diezelfde gematigde moslims. Die ondertussen wel aan het sterven zijn voor mede zijn belangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je op je bankje natuurlijk makkelijk zeggen, als jij niet degene bent die het risico loopt
Scrummie, ouwe Feyenoorder. Yes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij nou dezelfde Mutant01 als van heel lang geleden op het gamer.nl forum?
Ze vormen op dit moment niet echt een probleem nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En de rechts-extremisten? De moslimhaters? Moeten die ook opzouten? Of vind je dergelijke extremisten geen probleem?
Wtfquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:42 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
De gijzelnemer heeft vanuit de Joodse supermarkt de Franse televisie gebeld en een telefonisch interview gegeven;twitter:MarkKampers twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:28:07Coulibaly (gijzelnemer Vincennes) zou televisiezender #BFMTV hebben gebeld en gezegd dat 'ie vocht voor Islamitische Staat. #Telegraaf reageer retweet
Maar dood wilden ze juist omdat ze dan martelaars worden en die 72 maagden enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dit soort gelul, echt niet. Ik krijg er jeuk van.
Dat deze twee beesten dood zijn, bespaart enorm veel geld. Geen dure proceskosten, geen mogelijkheid meer om nog invloed uit te oefenen, geen mogelijkheid meer om hun ziekelijke zegje te doen, geen kosten voor levensonderhoud, geen kans meer dat ze ooit nog weer vrij rondlopen of ontsnappen.
En nu krijgen ze een tegenstootje en is het meteen huilie huiliequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze droppen er iedere dag bommen op, dus vrienden zijn het denk ik niet.
gewonden/doden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |