Als je al een eerder deel hebt gemaakt even op edit drukken in je OP en kopiėren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is aan een mod![]()
Als user doe je daar een uur over.
Dat kan dus ook NIET.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je al een eerder deel hebt gemaakt even op edit drukken in je OP en kopiėren?
Nee je kan posts in een gesloten topic niet editten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je al een eerder deel hebt gemaakt even op edit drukken in je OP en kopiėren?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:42 schreef eight het volgende:
Toch wel een leuk en spannend weekje geweest. Eerlijk gezegd is dit mij iedere week wel 12 doden waard
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu graag over naar het einde van Rutte II.
GIGN, vriend. Kankerlijpe gasten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:42 schreef Physsic het volgende:
Wat voor teams worden er eigenlijk ingezet bij die gijzelingen?
Niet normale politie lijkt me. De Franse versie van ME, of misschien wat legermensen?
Bert en Ernie zijn doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Tommie heeft een hele grote verzameling hoeden op zijn kamer. Zo kan hij zijn wie hij wil.
Daarom waren ze zo boos, hun hoeden waren gejat door Tommiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Tommie heeft een hele grote verzameling hoeden op zijn kamer. Zo kan hij zijn wie hij wil.
Debielquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach guttegut. Irriteer ik je? Dan doe ik iets goed.
Jank nog even wat harder, mongool.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
De media is dit ook aan het ontdekken heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:42 schreef eight het volgende:
Toch wel een leuk en spannend weekje geweest. Eerlijk gezegd is dit mij iedere week wel 12 doden waard
Misschien zaten daar snipers in die door muren heen kunnen knallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
Wat deed die stadsbus daar trouwens is dat bekend? Een schild?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |