Toto: laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur geleden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef Voszje het volgende:
Toootooo, tijd voor een update!![]()
Как дела?
Had het ook al gezien inderdaad. Hopelijk is zijn afwezigheid inderdaad positief!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Toto: laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur geleden.
hopelijk gaat het zo goed dat hij lekker een weekje weg is
Gewoon een kuurtje pro-biotica er achter aan doen, dat helpt je afweersysteem er weer een stuk sneller bovenopquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:35 schreef SeLang het volgende:
Ik geef direct toe dat ik achteraf gezien eerder die antibiotica had moeten krijgen. Dan waren die andere wondjes trouwens ook sneller genezen. Maar ik wou niet in een derde wereldland naar de dokter voor zoiets omdat die veel te snel en onnodig naar antibiotica grijpen in mijn ervaring - ik ben daar geen fan van want dat verzwakt je eigen afweersysteem. (Maar in dit geval was het dus wel beter geweest). En toen ik eenmaal thuis was leek het (langzaam) te herstellen. En ja, ik stap nu eenmaal niet zo makkelijk naar een dokter, zeker niet met een huidwondje van 1cm diameter. Er zit al genoeg druk op die hele gezondheidszorg. Maar goed, achteraf heb ik het inderdaad verkeerd beoordeeld.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef Voszje het volgende:
Toootooo, tijd voor een update!![]()
Как дела?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Toto: laatste bezoek: 6 dagen, 19 uur geleden.
hopelijk gaat het zo goed dat hij lekker een weekje weg is
quote:
Hoi,quote:
We wachten rustig af.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klinkt over het algemeen toch wel vrij goedGaat de goede weg op
quote:
Ik ben ook benieuwd. Meteen eens vragen wanneer ik een bus/trein mag pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees vooruitgang.![]()
Ben benieuwd wat ze maandag zeggen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:14 schreef maily het volgende:
Heej daar istie weer!
So far so good voor de zijkant ....
Hoop dat het andere gauw weg is ....
Je weet dat de winterdienstregeling morgen weer ingaat?!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Meteen eens vragen wanneer ik een bus/trein mag pakken.
Geen last van, mag toch nog niksquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet dat de winterdienstregeling morgen weer ingaat?!
Super!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dus op dit moment gaat het de goede kant op! Zonder garanties voor de toekomst.
Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hier gaat het ook goed. Bovenste wondje weer helemaal dicht, al een week. Onderste wordt nog steeds kleiner.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Fijn! Blij voor jequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |