SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 09-01-2015 16:49:06 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Natuurlijk roept ISIS dat dit hun aanslag is, maar ik vraag het me toch af. Die ene is naar Yemen gegaan voor zijn trainingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bron?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cambuur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef vanpers het volgende:
Schaken heeft ook weer een nieuwe club.![]()
Nog ff cashen in Azerbeidjanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef vanpers het volgende:
Schaken heeft ook weer een nieuwe club.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2005 pas ja.. Maar hij is later nog naar Syrie en Irak geweest dus zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Natuurlijk roept ISIS dat dit hun aanslag is, maar ik vraag het me toch af. Die ene is naar Yemen gegaan voor zijn trainingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies, zie laatste post vorige topicquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Natuurlijk roept ISIS dat dit hun aanslag is, maar ik vraag het me toch af. Die ene is naar Yemen gegaan voor zijn trainingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die gasten zelf schijnen juist tegen iedereen te roepen dat ze van Al Qaida in Yemen zijn.![]()
bron; reddit.quote:According to a witness, there seems to be 2 hostage takers at Porte de Vincennes, one t=of them surrendered to the police.![]()
Dat zou weinig sense makenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:19:47At least two dead in the Supermarket hostage situation reageer retweet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zien we nou, mensen achter een deurWat motte we hiermee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
VOlgens mij zijn ze al didde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zien we nou, mensen achter een deurWat motte we hiermee
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Claymore naast de deur. #Noobsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
Die gasten gaan zitten campen
Zo triest altijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee dit zijn mensen die hun kinderen ophalen op zo'n schooltje volgens mijquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee bij die gijzeling in die supermarkt. 2 doden hopelijk die 2 biafranen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dit zijn mensen die hun kinderen ophalen op zo'n schooltje volgens mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zou maar net de deur uit hebben willen gaan in Parijs naar een supermarkt voor een jodenkoekDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die school in dat dorp vlakbij waar die 2 terroristen van Charlie zaten moest ook worden ontruimd. Kindjes verliet luid "Charlie" roepend het schoolgebouw. #heldjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dit zijn mensen die hun kinderen ophalen op zo'n schooltje volgens mijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn dat de gijzelnemers in die supermarkt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, is het erg als zij dood gaat? #durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |