GIGN zal dat wel zijn toch? SWAT is Amerikaansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef hmmmz het volgende:
Goede live beelden op france 24, opeens een swat team dat voorbij loopt.
Die hebben gewoon de beelden, en het commentaar van France24quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef Inolvidable het volgende:
Extra NOS uitzending over gijzeling supermarkt.
je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
GIGN zal dat wel zijn toch? SWAT is Amerikaans
nee dat heb je overalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
daar was niet veel aandacht voor maar houdt er maar rekening mee dat er in parijs ook fors gejaagd werdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat er nóg een gijzeling plaatsvindt enzo, bah.
Islamterrorismequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Parijs.. de stad van de liefde islamterreur.
Je bent als Jood in Frankrijk je leven sowieso niet zeker, zag je al met Mohamed Merah die Joodse peuters achterna rende om ze door hun kop te schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef DonRaja het volgende:
Toch he, als ik eigenaar van koshere supermarkt zou zijn in Parijs nu, dan was ik toch ff een paar dagen dicht gebleven...
RAID -team of zoiets verstond ik op F24 swat-achtig iigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
nu.nlquote:In het oosten van Parijs gijzelt een gewapende man meerdere mensen in een Joodse supermarkt. Dat bevestigt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken.
Zeker een persoon zou gewond zijn geraakt. Het incident vond plaats rond 13.00 uur in de wijk Porte de Vincennes.
De dader zou mogelijk dezelfde zijn als die woensdag in het zuiden van Parijs een agente doodschoot, meldt Le Figaro. Er zou mogelijk zijn geschoten met een kalasjnikov. Die berichten zijn niet bevestigd.
3/10quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Parijs.. de stad van de liefde islamterreur.
GIGN en RAIDquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
RAID -team of zoiets verstond ik op F24 swat-achtig iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |