Moet te doen zijn nu....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:53 schreef DragonFodder het volgende:
Oh fuck, die karakternamen doen het hem..
Charlie Sheen - Arthos![]()
![]()
Kiefer Sutherland -![]()
Oliver Platt- porthos![]()
![]()
Chris o'Donell- d'artagnan![]()
![]()
Three musketeers obviously![]()
Tulpen graagquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Sorry!!! Ik laat meteen een bosje bloemen bezorgen bij je door Robby87's Bloemenparadijs (en alle andere sensuele goedmakers)
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
O-oh, hebben we eens een vrouw die meespeelt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn njos en wyccie geen vrouw of bedoel je alleen deze maand in dat geval is het helemaal
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Haha, ik doel op de relatieve afwezigheid van vrouwen draakjeliefquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
zijn njos en wyccie geen vrouw of bedoel je alleen deze maand in dat geval is het helemaal
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:08 schreef picodealion het volgende:
Sutherland - Arthos....
Sheen - Aramis![]()
Was t zo erg?? Ik kwam dit topic tegen in nieuwe topic...hou van spelletjes en films..vandaar... heel erg offtopic...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:21 schreef JayHovah het volgende:
Wel positief om te zien dat we nog geeneens halverwege de maand zitten en er al zoveel users meespelen en zoveel punten zijn uitgedeeld. Aardig contrast met afgelopen maanden, heeft iedereen "actief aan FMT deelnemen" aan zijn / haar goede voornemens-lijst toegevoegd?
Ik welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:21 schreef JayHovah het volgende:
Wel positief om te zien dat we nog geeneens halverwege de maand zitten en er al zoveel users meespelen en zoveel punten zijn uitgedeeld. Aardig contrast met afgelopen maanden, heeft iedereen "actief aan FMT deelnemen" aan zijn / haar goede voornemens-lijst toegevoegd?
We hebben hier ook wel een leuke sc naast dit topic. Lukt me alleen mobiel niet een lokquote daarheen te makenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:23 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Was t zo erg?? Ik kwam dit topic tegen in nieuwe topic...hou van spelletjes en films..vandaar... heel erg offtopic...
Ze liggen alle 4 in de budget bak bij de Media Markt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:13 schreef picodealion het volgende:
Wat is de verbindende factor?
The Book Of Love
Alice in Wonderland (2010)
Gosford Park
Spice World
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |