Ray Winstone?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef JayHovah het volgende:
Als je de hoofdrolspeler weet op te noemen vind ik dat ook goed...
En de titel is gebaseerd op een musical met Sasha Baron Cohen...
The Sweeney klopt.quote:
Wie?quote:Deep resonant voice
Light bold blue eyes
quote:Date of Birth 13 February 1966, Dorchester, Massachusetts, USA
Height 6' (1,83 m)
quote:Decided to give up on acting until his manager got him a meeting and audition for. His work on that led to Steven Spielberg casting him in
.
Das te makkelijkquote:
zo danquote:The great thing about 'Justified' is that the writers will craft a scene, but if the actors come up with a great idea, they're 100% for it.
Hoezo? Zonnetje heeft het toch goed?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:28 schreef JayHovah het volgende:
Ik denk dat we verder komen als we een x aantal films mogen opnoemen waarin hij speelt...
Is zijn antwoord goedgekeurd dan? In dat geval, never mind...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Zonnetje heeft het toch goed?
Zijn???quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Is zijn antwoord goedgekeurd dan? In dat geval, never mind...
Ja, sorry moest ff wegquote:
O-oh, hebben we eens een vrouw die meespeelt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Sorry!!! Ik laat meteen een bosje bloemen bezorgen bij je door Robby87's Bloemenparadijs (en alle andere sensuele goedmakers)quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
O-oh, hebben we eens een vrouw die meespeelt..4 van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., mn fobo is alleen heel saai....
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |