Ik dacht ik maak even een luchtige klacht voor de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:03 schreef Toto69 het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt zo op de vrijdagmiddag.
Ik heb een windje gelaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak even een luchtige klacht voor de vrijdagmiddag
Ga je me nu overal volgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo'n lucht hoeven we niet in dit topic, meneertje!
Lieve schat, KLB is het forum waar ik altijd post. Dat jij hier toevallig ook post, betekent niet dat ik jou aan het volgen ben. Zo belangrijk ben jij echt niet voor me hoor.quote:
Is toch leuk de hele tijd als een sardientje opgehoopt staan, tussen de dronken en stonede mensen om dan naar kutbands te luisteren terwijl je vergaat van de hitte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom zou je überhaupt naar zo'n meerdaags evenement willen gaan? Lekker door de blubber lopen en in een tentje slapen in alle herrie, vervelende dronken figuren...
Nee, dankje.
Oja, dat was ik nog vergeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:12 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Is toch leuk de hele tijd als een sardientje opgehoopt staan, tussen de dronken en stonede mensen om dan naar kutbands te luisteren terwijl je vergaat van de hitte.
Ik wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lieve schat, KLB is het forum waar ik altijd post. Dat jij hier toevallig ook post, betekent niet dat ik jou aan het volgen ben. Zo belangrijk ben jij echt niet voor me hoor.
je zit liever op je knietjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dat was ik nog vergeten.
Sowieso kan ik niet lang staan zonder na een tijdje ontzettende pijn in m'n knieën te krijgen, dus dat soort evenementen zijn echt niks voor mij.
Ja, taaltechnisch klopt het inderdaad niet helemaal. Maarja, alsof de mensen die daar heen gaan dat door hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we on-topic gaan mensen? Lowlands was slechts een voorbeeld, hier had net zo goed Masters of Hardcore of de huishoudbeurs kunnen staan.
Eigenlijk wel jaquote:
Wat een disquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lieve schat, KLB is het forum waar ik altijd post. Dat jij hier toevallig ook post, betekent niet dat ik jou aan het volgen ben. Zo belangrijk ben jij echt niet voor me hoor.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Lieve schat, KLB is het forum waar ik altijd post.
adblockers zijn verboten op FOK!, derhalve TR gemaakt. Zeg maar vaarwel tegen je accountquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef emptiness het volgende:
Geen last van omdat ik mij als echte autist van alles en iedereen afsluit en 9278237 adblockers heb.
Fok zal mijn 9278237 adblockers nooit kunnen elimineren!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
adblockers zijn verboten op FOK!, derhalve TR gemaakt. Zeg maar vaarwel tegen je account
Oh, ok.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:40 schreef emptiness het volgende:
[..]
Fok zal mijn 9278237 adblockers nooit kunnen elimineren!
I am tha ultimate boss.
Aanbid mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |