Danny is niet ouder dan 50quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef zarGon het volgende:
Danny.
Hij is vanzelfsprekend de oudste actieve user.
Nou ja, actief is wel een erg groot woord, af en toe een post.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef awiebo het volgende:
RemCOW
Denk dat deze naast danny oudste actief is
Jezus!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef awiebo het volgende:
RemCOW
Denk dat deze naast danny oudste actief is
Maar werd Feyenoord ook geen kampioen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef x___x het volgende:
J
[..]
Jezus!
Toen stonden de Twin Towers nog overeind
Was geert wilders een VVD politicus die niemand kende
Gooide Bart de Graaf nog bakstenen door ruiten
Toen had Feyenoord had net de titel gepakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar werd Feyenoord ook geen kampioen.
2011quote:
Door danny gedeletequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is toch ook niet je eerste account?
GC / Ik word zo beroofd
Deze dame is iig nog dagelijks actief:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef HPLC het volgende:
Nou ja, actief is wel een erg groot woord, af en toe een post.
je moet toch een beetje bijblijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze dame is iig nog dagelijks actief:
just me
en schreef je poep nog met een lange oequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef x___x het volgende:
J
[..]
Jezus!
Toen stonden de Twin Towers nog overeind
Was geert wilders een VVD politicus die niemand kende
Gooide Bart de Graaf nog bakstenen door ruiten
Mijn dag is weer goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Skillstorm het volgende:
Tong is aardig.
Juup is een klootzak
en hij post ook nog regelmatig ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.
De user HorstJan is inmiddels 72.
40+ / De leukste Fokker van boven de 65.
Nee, niet echt meer. Heeft een mooie FB-pagina waar ie veel tijd in stopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |