wie dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ga eens kijken!
Hier is de primera alleen DHL/Kiala punt maar geen postagentschap. Maar dat komt vast ook omdat ze naast de supermarkt zitten die wel postagentschap is.
Ik denk dat ik wel weet wie mijn Valentijn is. Volgens mij is er maar 1 die niet meer gereageerd heeft, ook niet op haar eigen kloon.
I feel yaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Kyara het volgende:
Denk dat deze dame op dit moment even andere dingen aan haar hoofd heeft. Maar wel weer internet als het goed is
Lieve SeQsi, mijn zwangerschapshormonen spelen me nog partenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:19 schreef SeQsi het volgende:
Lekker wijf,
Ik ben niet blij.
Ik hield mij van de week afzij
dat was met een reden
is er niets jouw gleuf ingegleden?
Zo een leuke kaart
met hartjes en glitterkes
Mijn creativiteit voor niets gespaard
Vond de postbode niet jouw adres?
Zo lekker leeggepompt. Slap en plakkerig. En een beetje lauw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef SeQsi het volgende:
Pfoei! Ik voel me nu opgelucht als een piemel na de daad.![]()
![]()
En weer teruggeplooid in mijn rimpelige jasje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo lekker leeggepompt. Slap en plakkerig. En een beetje lauw.
Nee man!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:19 schreef MaJo het volgende:
Kyara bij de Primera kun je dat kopen, die hebben als het goed is ook een PostNL balie (in ieder geval onze Primera).
En is mijn Valentijn mij vergeten? Ingewisseld voor een jonger en strakker exemplaar misschien?
Daar is ze, mijn alles, mijn mooiste, mijn valentijn!quote:
SPOILER: naaktfoto! :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of er iets is dat ik graag wil weten?quote:Op zondag 4 januari 2015 07:42 schreef As1981 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je trouwens genoeg info over mij? Of is er nog iets wat je heel graag wilt weten?
Glorieuze babe!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef AwayTL het volgende:
Mijn geheime aanbidder, ik mis jou!
Weet je niet dat ik van je hou?
Ken je mij zo goed dat je niet meer van mij wil weten?
Ben jij inmiddels ook het antwoord op mijn hintvraag vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |