quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als hij een wapen had gehad, had hij haar misschien wel direct doodgeschoten in plaats van gewurgd.
Hij is gewoon tactisch geweest.quote:De doodsoorzaak is nog niet bekendgemaakt, wel dat Sander V. niet zijn dienstwapen heeft gebruikt, vermoedelijk is het wurging geweest.
Ah nee, aub niet de achterhaalde argumenten zoals 'De Islam heeft geen verlichting gehad zoals het Christendom"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom wint de Islam uiteindelijk over binnen 200 jaar denk ik, veel meer toewijding/samenhorigheid/ bereidheid tot opoffering voor het doel tov atheïsten/anders gelovigen.
Tenzij de religie evolueert zoals ook bij het Christendom gebeurde de afgelopen 500 jaar.
Hij zal niet met zijn dienstwapen een buurmeisje hebben vermoord nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon tactisch geweest.
Gezien z'n mentale toestand zou het niet heel erg onverwacht geweest zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij zal niet met zijn dienstwapen een buurmeisje hebben vermoord nee.
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:27 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, dus de vrijheid van meningsuiting is niet altijd het hoogste goed?
Op het moment zijn er meer dan 100.000 illegale wapens in NL Zo lang dat probleem niet aangepakt wordt lijkt het mij nuttiger om dan de mensen die wel netjes zijn dezelfde rechten op het voorhanden hebben en dragen van vuurwapens te gunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet ieder militair of agent is geestelijk geschikt, Sander V is een goed voorbeeld.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef NotYou het volgende:
Pretty offtopic maar iemand hier enig idee of de achternaam belhadj veel voorkomend is?
Het is iig geen 'Praneticovski'quote:Ongeveer 535.000 resultaten (0,22 seconden)
Google is your friend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef NotYou het volgende:
Pretty offtopic maar iemand hier enig idee of de achternaam belhadj veel voorkomend is?
Op het Friese platteland valt het in ieder geval nog wel mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef NotYou het volgende:
Wat een omgekeerde redenering zeg. Heel veel mensen overtreden de wet dus mogen de mensen die het niet doen het vanaf nu ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:30 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Op het moment zijn er meer dan 100.000 illegale wapens in NL Zo lang dat probleem niet aangepakt wordt lijkt het mij nuttiger om dan de mensen die wel netjes zijn dezelfde rechten op het voorhanden hebben en dragen van vuurwapens te gunnen.
Dus zolang je het water maar niet wegkrijgt alle kranen openzetten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:30 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Op het moment zijn er meer dan 100.000 illegale wapens in NL Zo lang dat probleem niet aangepakt wordt lijkt het mij nuttiger om dan de mensen die wel netjes zijn dezelfde rechten op het voorhanden hebben en dragen van vuurwapens te gunnen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah nee, aub niet de achterhaalde argumenten zoals 'De Islam heeft geen verlichting gehad zoals het Christendom"
Jawel maar op Breivik na worden er niet zoveel moorden gepleegd uit naam van het Christendom als uit de naam van de Islam tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah nee, aub niet de achterhaalde argumenten zoals 'De Islam heeft geen verlichting gehad zoals het Christendom"
Aardig wat hits, maar ik hoopte meer op iemand die toevallig wist of het al dan niet een soort van marokkaanse "jansen"/"de vries" is.quote:
Hoezo dat, zijn de Christelijke milities in Afrika, India en Zuid Amerika niet net zo christelijk als de moslimextremist dat is met de Islam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
[..]
Jawel maar op Breivik na worden er niet zoveel moorden gepleegd uit naam van het Christendom als uit de naam van de Islam tegenwoordig toch?
Dat is meer vergelijkbaar met het geweld uit naam van het Christendom te tijden van de inquisitie.
Dat is alleen een antwoord als je wapens weg wilt hebben en wapens als iets negatiefs ziet. Ik ben dankbaar voor mensen met wapens, met name diegenen die en masse gestorven zijn, met het wapen in de hand, om ons te bevrijden van de Nazi´s en de Handschar divisies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus zolang je het water maar niet wegkrijgt alle kranen openzetten?
Dankbaar voor de Russen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:34 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is alleen een antwoord als je wapens weg wilt hebben en wapens als iets negatiefs ziet. Ik ben dankbaar voor mensen met wapens, met name diegenen die en masse gestorven zijn, met het wapen in de hand, om ons te bevrijden van de Nazi´s en de Handschar divisies.
Maar vervang jou dan met "RaziAhmad" die zegt dat:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:34 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat is alleen een antwoord als je wapens weg wilt hebben en wapens als iets negatiefs ziet. Ik ben dankbaar voor mensen met wapens, met name diegenen die en masse gestorven zijn, met het wapen in de hand, om ons te bevrijden van de Nazi´s en de Handschar divisies.
quote:Dat is alleen een antwoord als je wapens weg wilt hebben en wapens als iets negatiefs ziet. Ik ben dankbaar voor mensen met wapens, met name diegenen die en masse gestorven zijn, met het wapen in de hand, om ons te bevrijden van de Yankee's en de blanke divisies.
En de NSB'ers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:34 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij weet zo weinig, dat waren politionele acties om de chaos te stoppen en rust te keren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:38 schreef JCats het volgende:
En de bevrijden gingen vervolgens en masse naar Indië om daar de vrijheidsstrijders af te maken.
Met 'nette' mensen bedoel je mensen zonder strafblad. Ik zou in Amerika gaan wonen als ik jou was. Je zou makkelijk doorkunnnen als Republikein in de USAquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:30 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nou als Nederland daadwerkelijk bezet zal worden door een nieuwe agressor dan zullen er heus wel wapens uitgedeeld gaan worden aan hen die ons verdedigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:34 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben Nederland juist aangezet om Indonesie niet langer te bezetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:38 schreef JCats het volgende:
En de bevrijden gingen vervolgens en masse naar Indië om daar de vrijheidsstrijders af te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |