Winterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook rokjes, en die van Jinek zijn gewoon te kort, gaat nergens over in de winter.
Hoe dan ook, het waait hard. Ga je geen mini-rokjes gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WinterHet is nu plus 10 ofzo...
Misschien kan ze op de Veluwe nog een lange rok en zwarte kousen scoren. Kan jij ook weer rustig kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook rokjes, en die van Jinek zijn gewoon te kort, gaat nergens over in de winter.
Gaat erom dat ze je aandacht afleid, omdat ze niet zo goed een gesprek gaande kan houden. Althans nu gaat het goed, maar lang niet altijd. En dus denkt ze, ga ik in mijn onderbroekje zitten bijna dan kijkt minimaal 50% van het potentieel toch. Ze probeert gewoon serotonine aan te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien kan ze op de Veluwe nog een lange rok en zwarte kousen scoren. Kan jij ook weer rustig kijken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze je aandacht afleid, omdat ze niet zo goed een gesprek gaande kan houden. Althans nu gaat het goed, maar lang niet altijd. En dus denkt ze, ga ik in mijn onderbroekje zitten bijna dan kijkt minimaal 50% van het potentieel toch.
terecht. Close zijn met je burenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Teun van de Keuken roept mensen op hun buren/bekenden te verklikken.
Vind ik ook.quote:
Paardendokter?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
De tandarts van Roy Donders is geen tandarts.
Donders!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
De tandarts van Roy Donders is geen tandarts.
Denken dat er iets echt is aan Roy Dondersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef Martinello het volgende:
Dus Roy Donders heeft ook een kunstgebit?
Maandag een neppe Rob Geus..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:59 schreef Caland het volgende:
Dit is gewoon een neppe Alberto Stegeman![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een gezonde Hollandsche jongen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denken dat er iets echt is aan Roy Donders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |