Moeilijke huid.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hij heeft echt een slechte huid in dit licht.
Fout, Eva zit te CandyCrushen waarop Slang zegt, hier kijk eens.... En dan leest ze even snel de kop...quote:
Als iemand aan een wapen wil komen dan kan dat, en als diegene er vervolgens mee de straat op gaat om mensen neer te knallen, dan kan dat. Wat wou je doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die oplossingen gaan tegen alle mensenrechten in , dus die kale heeft gelijk
Een ban krijgen hierquote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als iemand aan een wapen wil komen dan kan dat, en als diegene er vervolgens mee de straat op gaat om mensen neer te knallen, dan kan dat. Wat wou je doen?
Omdat dat niet op de vragenlijst staat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom leest er nooit een presentator een paar soera's voor met de vraag aan de politicus: 'waarom heeft dit niks met de islam te maken?'.
Beter dan door Spekman.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef sonnyspek het volgende:
Je zou maar gewassen worden door Diederik.
bijna helaasquote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
Jinek pleurde bijna van d'r stoel toen ze net vet achterover leunde.
Eva moet gewoon d'r tieten laten zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
Jinek pleurde bijna van d'r stoel toen ze net vet achterover leunde.
Klopt, matig gesprek dit.quote:
Dat zou wel wat kijkcijfers opleveren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eva moet gewoon d'r tieten laten zien.
Andere vrouw zoeken dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
Pfff lijkt wel een discussie met mijn vrouw, die kakelt ook altijd wartaal tijdens een discussie er doorheen.
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken hequote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
Pfff lijkt wel een discussie met mijn vrouw, die kakelt ook altijd wartaal tijdens een discussie er doorheen.
Lijkt mij een lastige combi, BJ en gamen gaat nog wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Karina is me "back-up"girl.... Lekker samen naakt gamen en sexen tegelijk!![]()
![]()
Weinig, we zitten hier niet op het LibelleForum he?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken heVolgens mij heb je er nog nooit iets positiefs over gezegd.
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken heVolgens mij heb je er nog nooit iets positiefs over gezegd.
Je zit te veel in de PC modus en te weinig in de WII modus...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige combi, BJ en gamen gaat nog wel.
Magrietje en de Tina erbijquote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?
Ik heb wel een Playstation.... Mag dat ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zit te veel in de PC modus en te weinig in de WII modus...
Nee, wel de Opzij.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?
Moet je daar ook bij staan en als een mongool bewegen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb wel een Playstation.... Mag dat ook?
Ligt altijd bij de voordeur, mocht ik onverhoopt met een stijfje naar de deur lopen is dat me redding!quote:
Geloof mij, zoals ik game wel, ik ga er nogal in op en denk soms dat mijn controller zo'n wii ding is.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je daar ook bij staan en als een mongool bewegen?
mequote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ligt altijd bij de voordeur, mocht ik onverhoopt met een stijfje naar de deur lopen is dat me redding!
Maar!!! Dan alleen bij de kapper want betalen ervoor dat doen we natuurlijk niet. Dus afspreken om 13 uur en al aankomen rond 10 uur.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt wat voor de typische Hollandse viesdikke huismoeder
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef waxmask het volgende:
Wanneer gaat NPO het licht zien en Clairy weer in ere herstellen!
Met Ria met dr 1000 euro schuld bij Sjon Williamsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, met wie? De sponsoren?NPO? Met ons?
Dat is ramptoerisme, en altijd voeding voor een leuk FOK TV topic... Meer niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Ria met dr 1000 euro schuld bij Sjon Williams
+ nog nep ook .quote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is ramptoerisme, en altijd voeding voor een leuk FOK TV topic... Meer niet.
RTL ook, vrouwen dan. Die werden allen vervangen door jonge strakke kutjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.
En terecht. Helaas dat mensen als Mart Smeets toch als irritante vlieg rond de NPO blijft handen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.
Oud-RTL baas, bedank hem maar voor Ik Hou Van Holland!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Be-Smart het volgende:
Mijn God wie is dit en waarom heb ik na 10 minuten nog geen idee waar dit gesprek over gaat.
Het RTL-publiek zit sowieso niet echt op Polak te wachten, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
RTL ook, vrouwen dan. Die werden allen vervangen door jonge strakke kutjes.
Voor een geil clipje wel, dan hoef ik ook geen Smeets zien te twerken. Maar achtergrond van nieuws en onderzoek vergt ervaring en kennis, iets wat Jinek ontbeert.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En terecht. Helaas dat mensen als Mart Smeets toch als irritante vlieg rond de NPO blijft handen.
Verjonging.
Eens. Maar geen Mart.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor een geil clipje wel, dan hoef ik ook geen Smeets zien te twerken. Maar achtergrond van nieuws en onderzoek vergt ervaring en kennis, iets wat Jinek ontbeert.
Dat publiek wat je zo stelt bestaat niet, we zijn allemaal zwevende kijkers.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Het RTL-publiek zit sowieso niet echt op Polak te wachten, denk ik.
Kees Kankerkachel was wel authentiek. Heb daar op kamers gezeten in die buurt!quote:
Kees was/is gewoon een normale gast naar het schijnt . Wil ook niet met dat programma geassocieerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel was wel authentiek. Heb daar op kamers gezeten in die buurt!
Ewoutquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Haha, 'dat vinden wij heel interessant' ja, om de ellende van andere mensen uit te melken ja
Dat was het allermooiste aan de 'zorgcrisis', al die kansloze journalisten die dagen door de stad struinden en op het Binnenhof kampeerden en helemaal NIETS, nada wijzer werdenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef waxmask het volgende:
Je enige verdienste is RTL nieuws, en dan vooral Frits met zijn connecties uit het CDA. Paar goede freelancers en soms wat onderzoeksjournalistiek die bij de NPO totaal verdwenen is en alleen ANP overtikt en dan dagen op het binnenhof voor de deur staat!
Voor de Edison is hij normaal, zo leven er veel daar, praten zo, gaan 1 keer per maand naar de hoeren van sociale dienst.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kees was/is gewoon een normale gast naar het schijnt . Wil ook niet met dat programma geassocieerd worden
niks mis meequote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor de Edison is hij normaal, zo leven er veel daar, praten zo, gaan 1 keer per maand naar de hoeren van sociale dienst.
Allemaal met een kratje buiten zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Super gezellig, dat meen ik, zeker in de zomer!!!
Hoertjes die in de friettent elkaar in de haren vliegen en zonder pruiken de zaak schreeuwend en tierend verlaten. Heroine hoertjes die de bosjes in springen als je met een bomberjack komt aanlopen in het donker. Je kon het allemaal meemaken, nu is alles "opgeschoond".quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal met een kratje buiten zitten
quote:RTL LATE NIGHT RTL4 / 1.014.000
JINEK NPO1 / 546.000
Misschien doet ze vanavond haar korte rok weer aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het knuffelbeertje van Nederland steelt weer kijkcijfers.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:07 schreef alors het volgende:
Allemaal moesten ze hun zusjes reddenJaja.
draagt ze elke avondquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:07 schreef Szura het volgende:
Kijkcijfers dalen? Dan een kort rokje aan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En hierom woon ik in Zwitserland.
[ afbeelding ]
Waarom moet je die mening altijd de vocaliseren?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
Dat altijd maar doen alsof dat onbegrijpelijk is.
Voor fotosynthese.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef Szura het volgende:
Waarom zit er trouwens een gat geschoren tussen z'n hoofdhaar en z'n baard
Die ene showt haar haar, zal leuk worden in de hel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef alors het volgende:
Die meiden zijn wel normaal, maar die jongen hangt echt teveel in de slachtofferrol.
Spreken alle Nederlanders zich uit tegen burgerslachtoffers in Afghanistan die het Nederlandse leger maakt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja drol... omdat de halve wereld in brand staat door jouw "broeders"
Huub wil gepijpt worden.quote:
quote:
Het antwoord op deze vraag hangt af wat de meerderheid van de geleerden er van zullen vinden.quote:
Van mij hoeven ze zich niet uit te spreken tegen het gedrag van hun geloofsgenoten... Ik snap echter wel dat men hier vind dat de moslims te weinig tegengeluid laten horen tegen de idioten die hun religie zwaar schaden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreken alle Nederlanders zich uit tegen burgerslachtoffers in Afghanistan die het Nederlandse leger maakt?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag hangt af wat de meerderheid van de geleerden er van zullen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |