Nee ik klaag over het feit dat zij enorm arrogante eikels zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ah weer een janktopic over mensen die wel wat maken van hun leven terwijl jantje zwelgt in zelfmedelijden. Super origineel spul dit.
Op elk gebied heb je baas boven baas accepteer dat. Accepteer ook dat je wel meer arrogante eikels tegen komt in het leven. Houd je niet zo bezig met andere en kijk waar je zelf goed in bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee ik klaag over het feit dat zij enorm arrogante eikels zijn.
Dat zij wel meiden scoren en wat maken van hun leven en jij niet, waardoor je ze arrogant vindt. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Meen je dit oprecht?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:40 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb speelsterkte 3 in het heren enkel. Raak mij aan.
Train soms 2x per dag. Ken mensen hier op FOK! die veel vaker trainen, ook wel een paar van KLB.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Meen je dit oprecht?
Oke dat is wel goed.
Wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:40 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb speelsterkte 3 in het heren enkel. Raak mij aan.
Met jou kun je lachen hoor!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heren enkel. Dat is de meest beoefende discipline in Nederland.
Trek volle zalen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Met jou kun je lachen hoor!
Iemand die een zak begrijpt van deze uitspraak?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:35 schreef Aethereal het volgende:
Als je iedereen pwnt op de tennisbaan is het niet zo gek dat dat overslaat naar andere zaken.
Neenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Iemand die een zak begrijpt van deze uitspraak?
Wat is een boeler en waaarom ben ik dat?quote:
Dat is een zemmel aka homo en dat ben je omdat je kaolo bagger/onzin topics opent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat is een boeler en waaarom ben ik dat?
Why should you care?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het verpest soms mijn plezier als ik lekker naar de club ga.quote:
Waar baseer je deze wijsheid op?quote:Op zondag 11 januari 2015 09:55 schreef tja77 het volgende:
Liever een bescheiden sportieve 5, dan een arrogante onsportieve 3, en daar denken de dames hetzelfde over.
Van een 7 daarentegen zal een vrouw niet vochtig worden tussen de beentjes.
Waar baseer je deze wijsheid op?quote:Op zondag 11 januari 2015 09:55 schreef tja77 het volgende:
Liever een bescheiden sportieve 5, dan een arrogante onsportieve 3, en daar denken de dames hetzelfde over.
Van een 7 daarentegen zal een vrouw niet vochtig worden tussen de beentjes.
Eigen ervaring en de mening gevraagd van tennis kijkende vrouwen.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waar baseer je deze wijsheid op?
[..]
Waar baseer je deze wijsheid op?
Waarom is er niet gewoon de regel.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eigen ervaring en de mening gevraagd van tennis kijkende vrouwen.
Het sexapeal van een man stijgt naar mate hij zich goed beweegt tijdens het sporten. Maar daarvoor moet hij het wel enigzins kunnen.
7 kan in principe iedereen worden met af en toe een keer te tennissen. Dus ook de groenteboer op de hoek die a sportief is.
Mijn reactie is gewoon serieus hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waarom is er niet gewoon de regel.
Op serieuze OP's serieus reageren. Indien de OP een grapje is ofzo, dan niet serieus reageren.
Ik wil serieuze reacties.
Zuchtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Iemand die een zak begrijpt van deze uitspraak?
We hebben het over speelsterkte 3 hequote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zucht
Als je veel wint op de tennisbaan en op hoog niveau speelt, bouw je daar veel zelfvertrouwen mee op, dan is het logisch dat ze arrogant overkomen.
Kan je dit vertalen naar e,d,c,b niveau? Ik heb als kind/tiener veel getennist maar toen had je nog die lettersquote:Op zondag 11 januari 2015 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn reactie is gewoon serieus hoor.
Ikzelf ben ook geen 3-tje, en ook geen 4-tje trouwens. Maar ik ken er zat, en ken ook zat vrouwen die tennis kijken, en weet ook hoe ze naar tennis kijken. En dus ook hoe ze naar de mannen kijken die tennissen. En veel vrouwen knappen af op de arrogantie van mannen die speelsterkte 3 hebben.
9=equote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kan je dit vertalen naar e,d,c,b niveau? Ik heb als kind/tiener veel getennist maar toen had je nog die letters
On topic blijven, danku dankuquote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
M natuurlijk, de vrouwelijke gaat toch nooit naar de tennisclub?
Leuken grap wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:27 schreef Diesell het volgende:
Wat bedoelen jullie met "speelsterkte 3" etc?? Staat dat voor hoe vaak je op de dag aftrekt? Want dan is mijn speelstertke 1 ....
Dit ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:55 schreef GhpH het volgende:
Het leukste is als ze telkens van die "inspiring quotes" op hun facebook zetten.
Heb alleen een schijthekel aan wannabe weilrenners, die mogen van mij gelijk met 120 KM P/U met hun klep tegen het asfalt gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
Maar mensen met teveel bewijsdrang en arrogantie kan ik maar matig mee samenleven. Neem lekker een biertje, niemand die een neuk geeft om hoe snel jij wel niet de marathon kunt lopen.
hehehehequote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Heb alleen een schijthekel aan wannabe weilrenners, die mogen van mij gelijk met 120 KM P/U met hun klep tegen het asfalt gaan.
De rest gaat gewoon lekker zijn gang maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |