Mensen als r0w doen mij verlangen naar die tijd, kun je nagaan hoe diep we zijn gezakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Wel een kwaliteitstroll, dat wel.
Lach maar ja nu maak ik je inquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij dacht dat je dubbele reeksen aan het maken was, maar zonder dezelfde kleuren.
Jullie jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen als r0w doen mij verlangen naar die tijd, kun je nagaan hoe diep we zijn gezakt.
$row = $_POST["data"];quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen als r0w doen mij verlangen naar die tijd, kun je nagaan hoe diep we zijn gezakt.
Echt hè, nu lullen wij de trolls eruit i.p.v. de trolls ons.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè, nu lullen wij de trolls eruit i.p.v. de trolls ons.
Niemand weet dat ik Aryamehr ben, dus lukt aardigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè, nu lullen wij de trolls eruit i.p.v. de trolls ons.
ik heb de isset vergeten amq!quote:
doe dat voor mij voor terwijl ik warme chocolade melk drink op mijn rode sofa ,quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:46 schreef Crip het volgende:
niezen terwijl je ongsteld bent blijft fucked up
k ga slapen doei fuckers
je bent nog meer fucked dan ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
doe dat voor mij voor terwijl ik warme chocolade melk drink op mijn rode sofa ,
Check WAquote:
Hahahahah ik d8 vandaag hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:46 schreef Crip het volgende:
niezen terwijl je ongsteld bent blijft fucked up
k ga slapen doei fuckers
Ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef Che_ het volgende:
Moet elke x lachen bij dat stukje van Arya, hoe vaak ik het ook lees
Dat worden we toch ook. Gaat snelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ho. Als je dit zegt is het een teken dat je oud begint te worden. Stop daarmee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |