Kan dit wel beamen. Je ziet best wat brede bezettingen voorbijkomen!quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:08 schreef R-JL het volgende:
Ik heb vorig jaar ook 4e klasse gespeeld maar over het algemeen is de eerste speler tussen 5.5 en 6.0
De rest meestal rond de 6.5 - 7.5.
Zelf hebben we ook een hele brede bezetting, van lage 5 tot 8.
Het eerste heren team bij ons op de vereniging, is de eerste man een 4 en de laagste een 8.5 speelden toch 2e klasse
moesten er meer mensen bij het lezen van deze post denken aan een projectie van een tenniswedstrijd op de muur?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:39 schreef Borrelbal het volgende:
[..]
Kan dit wel beamen. Je ziet best wat brede bezettingen voorbijkomen!
Tennismuur, de sportvriend die altijd klaar staatquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:54 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
moesten er meer mensen bij het lezen van deze post denken aan een projectie van een tenniswedstrijd op de muur?
Acht wedstrijden: 2 DE, 2 HE, DD, HD, 2 GD.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef Alovenac het volgende:
Iemand enig idee hoe het aantal wedstrijden eruit ziet op een speeldag gemengd landelijk op zondag?
quote:
Nooit mee gespeeld, ik vind Dunlop Match/fort max en die USO Wilson ballen altijd het fijnst. Dat Tretorn is echt een verschrikkingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:22 schreef Parelhoofd het volgende:
Bij de aldi nu Dunlop pro tennis ballen, 4 voor 5.00euro. Zijn deze ballen de moeite waard?
http://www.aldi.nl/aldi_dunlop_tennisballen_48_5_10402_19945.html
Welke regio?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef workhard12 het volgende:
Voeg mij maar toe aan de OP.
Ben speelsterkte 6 (Dit jaar dan eindelijk 5???!!??)
4e klasse heren zondag
Je kan jezelf toevoegen aan de OP door de google excel in te vullenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef workhard12 het volgende:
Voeg mij maar toe aan de OP.
Ben speelsterkte 6 (Dit jaar dan eindelijk 5???!!??)
4e klasse heren zondag
Heb die tretorn Micro X ballen gekocht. Op zich een prima stuit, alleen ze zijn zo ontzettend armonvriendelijk, met name als je een enkelhandige backhand hebt. Maar voor kunstgras zijn het wel fijne ballen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld, ik vind Dunlop Match/fort max en die USO Wilson ballen altijd het fijnst. Dat Tretorn is echt een verschrikking
Tretorn die niet goed stuit? Oké, volgens mij heeft een Tretorn juist een relatief hoge stuit. Hoe vaak zie je profs verliezen of blessures krijgen vanwege de ballen?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:12 schreef R-JL het volgende:
Heeft weinig met one trick pony's te maken.
Als een bal zo weinig fut meer in zit dat deze niet meer goed stuitert kan ik niet verhelpen met een kilo meer of minder in mijn bespanning.
Misschien van die Micro X ballen waar coke in zit. Maar Tretorn plus zijn armvriendelijke ballen hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef Norrage het volgende:
Tretorn krijg je gewoon blessures van man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |