De NOS lult altijd maar een eind in de ruimte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Nos zegt wat anders
Versterkingen voor klopjacht op daders
Komende nacht wordt er met een overmacht aan veiligheidstroepen verder gezocht naar de twee hoofdverdachten van de aanslag in Parijs van gisteren.
Die 88.000 hebben niet allemaal gezocht he. Hoogste terrorismedreiging niveau in heel Frankrijk, het gros daarvan is gewoon extra beveiliging voor highrisk targets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
88 duizend man die gewoon maar wat doen om de schijn op te houden ?
Ja dat is waar. Het komt voor een leek zoals ik alleen zo knullig over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze opeens een signalement krijgen wat een stuk verser is dan kunnen ze beter daar achteraan gaan he.
AFP is nog doodstil...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Nos zegt wat anders
Versterkingen voor klopjacht op daders
Komende nacht wordt er met een overmacht aan veiligheidstroepen verder gezocht naar de twee hoofdverdachten van de aanslag in Parijs van gisteren.
Nah, na de aanslag van volgende week lijkt dit slechts een incidentje...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit komt in geschiedenislessen op school denk ik. Net als de moord op Fortuyn en Theo van Gogh.
Ja daar heb je gelijk in. Is ook niet te coördineren zoveel man opzoekquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die 88.000 hebben niet allemaal gezocht he. Hoogste terrorismedreiging niveau in heel Frankrijk, het gros daarvan is gewoon extra beveiliging voor highrisk targets.
Dacht dat "maar" iets van 10.000 man in totaal in Parijs en omstreken daadwerkelijk betrokken zijn geweest.
Je volgt het nieuws wel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat? Eentje opgepakt? Ik volg het niet.
- Massale klopjacht op twee schutters Charlie Hebdoquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
die klopjacht in de bossen is gericht op die 2 broersquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook nog een beetje fatsoenlijke pizza's? Nu je toch bezig bent..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om legendarisch te doen. Maar mijn zwager woont daar in de buurt. 3 weken geleden nog het vrijdaggebed bijgewoond in Denain.²
Er waren talloze users hier die dat niet als vanzelfsprekend beschouwden hoor.quote:
De AIVD kijkt mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nah, na de aanslag van volgende week lijkt dit slechts een incidentje...
Tja, dat is natuurlijk nog een mogelijkheid, laten we hopen van niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
daarover kwam vanavond het bericht dat hij er niks mee te maken heeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef matthijst het volgende:
Verdacht stil over dat derde ventje.
Had je al gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om legendarisch te doen. Maar mijn zwager woont daar in de buurt. 3 weken geleden nog het vrijdaggebed bijgewoond in Denain.²
Boeit echt niemand ene kutquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wilde ze al niet bang maken, heb je die link trouwens nog eens van dat interview op de Russische zender die de CIA als schuldige aanwijst?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Meen je niet?!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja klopt:Pquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er waren talloze users hier die dat niet als vanzelfsprekend beschouwden hoor.
Of dat maakt de valse vlag aannemelijkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Van de Volkskrant:
"Eén van de broers die worden verdacht van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo, is in 2005 naar Jemen gereisd. Dat heeft de Franse minister van Justitie Christiane Taubira vanavond tegen CNN gezegd. (...) Een ooggetuige van de aanslag heeft eerder tegenover Franse media verklaard dat de broers riepen dat ze 'van al-Qaeda in Jemen' waren. Of dat inderdaad zo was, is nog niet bekend."
Dat maakt het Al Qaida-verhaal dus aannemelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |