en blijkbaar maakt dat goede spellen juist kutterquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meestal maakt dat kutspellen juist leuker.
verkapte check mij connecties hebben bij de NPO post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit ontmoet. Twee zinnen mee gewisseld. Schrok me de tering.
Lig er allang uit hoor. Kutwereldje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
verkapte check mij connecties hebben bij de NPO post.
voor zover ik het gezien heb was het verhaal echt baggerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en blijkbaar maakt dat goede spellen juist kutter
ahah jij welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit ontmoet. Twee zinnen mee gewisseld. Schrok me de tering.
dan hack ik je dubbel zo hardquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ga ik met mijn kloon ikheetgeenherman stiekem verder
je bent gewoon een vieze hater, JA DAT ZEG IK. GEWOON EEN VIEZE HATER!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor zover ik het gezien heb was het verhaal echt baggergameplay was ook nogal lame.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan hack ik je dubbel zo hard
[..]
je bent gewoon een vieze hater, JA DAT ZEG IK. GEWOON EEN VIEZE HATER!
Sinds een maand of twee niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef BozeHaas het volgende:
Jij komt toch ook elke dag Giel Beelen tegen in de badkamer?
Niet jonkos klappen met Prem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
verkapte check mij connecties hebben bij de NPO post.
Beter ga jij ook dik worden zodat je op die gozer van je UI lijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds een maand of twee niet meer.
Ben je niet de enige dikke meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
Beter ga jij ook dik worden zodat je op die gozer van je UI lijkt.
ewaquote:
Zo is het helaas vaak wel. Heb in NWS dat soort posts ook al voorbij zien komen als er een vergelijking met Breivik gemaakt wordt.quote:
heb houses nogquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je niet de enige dikke meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |