Danny lijkt mij wel iemand die in de jaren '90 los ging op Thunderdome.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een admin
Yvonne is er niet vies van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een admin
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Danny lijkt mij wel iemand die in de jaren '90 los ging op Thunderdome.
Ik heb danny een dm gestuurd, dankjewel voor jullie advies hou van jullie <3quote:
we hebben niet gezegd dat ze stinken, dus zal wel meevallen.quote:
ik vind matthijs vooral irritantquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuiven vind ik zo verschrikkelijk irritant.
ik kijk nooit dwdd, bang dat ik geïndoctrineerd wordquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuift vind ik zo verschrikkelijk irritant.
ik vind jou irritantquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuift vind ik zo verschrikkelijk irritant.
pardonquote:
Meh, heb het even gespeeld maar vond er echt geen fuck aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pardon
infamous 1 en 2 vond ik niet veel aan maar second son was echt goed
first light zal wel meer van hetzelfde zijn dus ook goed
misschien vond de alcohol er geen fuck aan, volgende keer even nuchter gaan spelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, heb het even gespeeld maar vond er echt geen fuck aan.
Meestal maakt dat kutspellen juist leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien vond de alcohol er geen fuck aan, volgende keer even nuchter gaan spelen
gtstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |