Je begrijpt mijn reactie verkeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey goedzo!!!!!!!!!!! Wil je een sticker van me?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel antwoord weet op deze vraag.
..maar ik wil wel graag een sticker.quote:
Okok. Wat voor sticker? Van een draakje? Of een eenhoorn met glitters?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn reactie verkeerd.
[..]
[..]
..maar ik wil wel graag een sticker.
Eenhoorn met glitters, sowieso.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okok. Wat voor sticker? Van een draakje? Of een eenhoorn met glitters?
draakjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okok. Wat voor sticker? Van een draakje? Of een eenhoorn met glitters?
Groetjes terug vanuit Parijs.quote:
geef me je ping bbyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oh man waarom heb ik ooit mijn nummer hier gegeven voor een groepschatik word steeds lastig gevallen door een flikkertje die ik al maanden geblokt heb. Heeft dat kind geen leven?
quote:Helaas besloot mijn vriend om in het buitenland te gaan studeren, zonder met mij te overleggen. Ik was gekwetst maar ik dacht dat echte liefde de afstand heus zou overwinnen. Echter, ik verviel in een depressie en kreeg het niet meer voor elkaar om seks met mijn vriend te hebben. De depressie was voor hem al moeilijk genoeg, maar zonder seks wilde hij toch echt geen relatie meer.
Ik bedacht een oplossing: for the time being mocht hij met andere meisjes het bed delen. Zolang hij er tegen mij maar eerlijk over was. Ik dacht dat dit een goede oplossing zou zijn en dat het ons tijd en ruimte zou geven om door mijn depressie heen te komen. Deze vrijheid beviel mijn vriend wel, maar helaas werd ik er toch jaloers van. De vrijheid wilde hij niet meer opgeven en hij besloot de relatie te beëindigen.
joh, dat verwacht je nietquote:
Groetjes vanuit Bangkok.quote:
Wil de vis bijten?quote:
Bangkok ligt toch niet aan zee man.quote:
Ah ok alleen in zee heb je vis... did not know... did not knowwwwwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bangkok ligt toch niet aan zee man.
Je gaat naar Thailand puur voor het zeevissen dacht ik, zijn de andere takken van het vissen nu ook geaccepteerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ok alleen in zee heb je vis... did not know... did not knowwwww
Ja toch binnenvaart visserij geeft meer voldoening. En de vis is verser. En minder zout.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat naar Thailand puur voor het zeevissen dacht ik, zijn de andere takken van het vissen nu ook geaccepteerd?
Nog nooit wat van hello fresh gegetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef hoink581 het volgende:
Eet nooit vissoep van Hello Fresh, kun je beter met je bek in de branding gaan liggen als je zee wil proeven.
Vissoep kopen van Hello Fresh is simpeler als je dat doel wil bereiken. Behalve als je aan zee woont.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef hoink581 het volgende:
Eet nooit vissoep van Hello Fresh, kun je beter met je bek in de branding gaan liggen als je zee wil proeven.
Ligt eraan of je liever een uur in de auto zit of bezig bent met al die verse groenten te snijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Vissoep kopen van Hello Fresh is simpeler als je dat doel wil bereiken. Behalve als je aan zee woont.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog nooit wat van hello fresh gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |