Ik dacht even dat dit een theorie was gebaseerrd op de lelijkheid van de kandidaten, omdat hij bij mij afkort en dan eindigt op elijke-laatste-drie/quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef L3gend het volgende:
http://wieisdemoltips.wor(...)elijke-laatste-drie/
Dan zitten we tot het eind met Margriet opgescheeptquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een theorie was gebaseerrd op de lelijkheid van de kandidaten, omdat hij bij mij afkort en dan eindigt op elijke-laatste-drie/
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef jcdragon het volgende:
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/?ns=1
Als dat klopt dan haalt mijn mol de finale en blijkt hij uiteindelijk de winnaar te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef L3gend het volgende:
App was net nog niet up to date, het leek alsof ik mijn punten nog kon verdelen, ook ná de uitzending.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef PeterPastoor het volgende:
Kan ook niet inloggen op de app. Hopelijk ben ik niet alle punten kwijt
Ik kon vorige week al niet inloggen, dus ik heb voor aflevering 1 niks in kunnen vullen. Dan heeft het voor de rest van het seizoen ook geen zin meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef PeterPastoor het volgende:
Kan ook niet inloggen op de app. Hopelijk ben ik niet alle punten kwijt
Wat was dat? Hier stond een printer te rammelen..quote:
Daardoor hoorde je deze post niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat was dat? Hier stond een printer te rammelen..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef L3gend het volgende:
Owh, ik dacht dat ik iets gemist had in de Moltalk..quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daardoor hoorde je deze post niet?.
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef marcodej het volgende:
Ik kan niet inloggen met Facebook op de app.
Damn. Als dat zo is moet ik verdomd snel van Marlijn als hoofdverdachte afgaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daardoor hoorde je deze post niet?.
[..]
Nee, het slaat op zijn Usernaamquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Drie maal scheepsrecht: de drie dames die een joker hebben verdiend?
Oké.quote:
Dit is veel chaotischer. Iedereen tettert maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef noodgang het volgende:
De chaotische Moltalk van vorig jaar vond ik een stuk boeiender
Mee eens, maar Patrick is wel een beter hulpje dan Kees Tol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef noodgang het volgende:
De chaotische Moltalk van vorig jaar vond ik een stuk boeiender
+1quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef marcodej het volgende:
Ik kan niet inloggen met Facebook op de app.
Op een gegeven moment klopt die theorie ook niet meer. "Nu is het 5. Dit is Pieter. Dat kan niet, maar we hebben al vaker gezien dat iemand terug komt."quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1
En die nummertheorie vind ik maar ver gezocht. Bovendien snap ik de nummers die gekozen worden niet
Gewoon niemand eruit die aflevering?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een gegeven moment klopt die theorie ook niet meer. "Nu is het 5. Dit is Pieter. Dat kan niet, maar we hebben al vaker gezien dat iemand terug komt."
Dan gaat er misschien wel niemand uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een gegeven moment klopt die theorie ook niet meer. "Nu is het 5. Dit is Pieter. Dat kan niet, maar we hebben al vaker gezien dat iemand terug komt."
Ik snap vooral die cijfers niet die er elke keer afgetrokken worden, waar komen die vandaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Of zij😕quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef DaMart het volgende:
Als dat klopt dan haalt mijn mol de finale en blijkt hij uiteindelijk de winnaar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |