Net alsof het echt geld isquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
leuk om bij die mensen die straata arm zuin 1500 euro uit te delen
Ik zag Margriet geniepig lachen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
leuk om bij die mensen die straata arm zuin 1500 euro uit te delen
Euro wordt daar toch niet geaccepteerd in de plaatselijke Appie.quote:
Ik denk dat Pietertje de mol was en dat ze de mol per ongeluk naar huis hebben gestuurd. Deze aflevering weinig mol gezienquote:
Ajoued ofzoiets deed helemaal niksquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik zag Margriet geniepig lachen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat Pietertje de mol was en dat ze de mol per ongeluk naar huis hebben gestuurd. Deze aflevering weinig mol gezien
Inclusief z'n pyjamaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef essnhills het volgende:
Volgende aflevering kopen ze Pieter terug voor 3000 euro
Ik ken Rik al lang via het journaalquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef patat het volgende:
Dacht precies hetzelfde!Ik vind 'm leuk!
Later begonnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij of is dit wel een lange aflevering?
Journaal liep uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
Nee hoor. Het begon 5min later.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef Stickertje het volgende:
AF kreeg een stijfje omdat pieterjes naam genoemd werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |