SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Frozen-assassin op 10-01-2015 10:41:03 ]
Ik pleit voor een rekentoets voorafgaand het toernooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Brooks weer
Alle jezus.
Op 127 weet je toch na s20 wel dat je op 107 staat
Gadverdamme man
twitter:stanbutlersp17 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:13:43I like any darts but that woman's darts match I'd rather pull my pubes out with missus tweezers painful #BDOdarts reageer retweet
twitter:mark11s twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:13:47Thank god for that. If Brooks had won the tournament wouldn't have ended until the summer #BDOdarts reageer retweet
twitter:swanny_1982 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:03:24Rachel Brooks vs Justin Pipe would be a cracking match! #BDOdarts #PDCdarts 😀 reageer retweet
Eat your heart out Brookstwitter:RealKevNaylor twitterde op donderdag 08-01-2015 om 20:00:42I've had to turn it off. They should be at home washing dishes. #BDOdarts reageer retweet
De pukkel is verwijderd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
Waites gaat verliezen vanavond van de pukkel.
Hij wint gewoon het toernooi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Durrant aan t eind mee gaat in t niveau van Hughes maar hij kan nog ver komen. Prima dpeler.
Ze is achteruitgegaan , zwaar achteruitquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat niveau van Trina kon ook niet eeuwen de wereldtitel bezorgen.
Ze was nooit zo goed als Ashton nu staat te darten, maar het is idd stukken minder dan eerst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze is achteruitgegaan , zwaar achteruit
met 93 is het gewoon kwartfinale bij de mannenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef Roceco het volgende:
[..]
De enige die wat mannen zou kunnen verslaan op dit moment denk ik.
Gulliver won altijd met 75 gem dacht ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ze was nooit zo goed als Ashton nu staat te darten, maar het is idd stukken minder dan eerst.
Tussen de 80 en 90.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Gulliver won altijd met 75 gem dacht ik
Non-televised was zelfs 100+ geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef Roceco het volgende:
iemand poste hier laatst het hoogste vrouwengemiddelde ooit, geloof dat dat in de 90 zat dus zou nog verbroken kunnen worden.
Op BTsport zeiden ze net dat er 3 keer op Lakeside boven de 90 is gegooit, alledrei door Gulliver. (hoogste 95 in 2006)quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef Sportex het volgende:
[..]
ff gekeken, 80 was eerder uitzondering. Nooit erboven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/BDO_World_Darts_Championshipquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zien we alquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben bang dat we the power ook ooit zo gaan zien als die nie op tijd stopt.
Ok.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef Sportex het volgende:
[..]
90.18quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Wat was t gemiddelde? Tering dit was goed zeg.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/BDO_World_Darts_Championship
yup..
Wilson gaat Q-School proberen en mogelijk ook De_Nor.quote:
Soms al wel medelijden idd. Toen op UK open 1x. Verloren van ienand die niemand kende. Part is ook zo'n iemand. Loyd, Beaton enzovoort.quote:
Poule met Adams en Montgomery die 31 keer tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilson gaat Q-School proberen en mogelijk ook De_Nor.
Dat wordt gezellig op Lakeside volgend jaar.
Nu doe je Glen Durrant te kort.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Poule met Adams en Montgomery die 31 keer tegen elkaar spelen.
Durrant wint het toernooi en accepteert dan de tourkaart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu doe je Glen Durrant te kort.
Die afschaffing van de 365 dagen regel gaat de BDO nog spijt van krijgen.
Ik dacht dat de PDC de Lakesidespelers inmiddels geen tourkaart meer aanbiedt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Durrant wint het toernooi en accepteert dan de tourkaart.
dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PDC de Lakesidespelers inmiddels geen tourkaart meer aanbiedt?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Nice Stijn. Wilson kun je ee prima bij hebben. Wil je op t WK echt niet in de 1e ronde loten. Norris idem dito.
https://twitter.com/jamesJammie180twitter:jamesJammie180 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:16:14I have officially entered Q school in Wigan next week #PDC reageer retweet
Opdoeken die handel , dat kan dan gewoon niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilson gaat Q-School proberen en mogelijk ook De_Nor.
Dat wordt gezellig op Lakeside volgend jaar.
Bristow,Manley vroeger . Lloyd gaat ermee stoppen als het zo doorgaat voor hemquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Soms al wel medelijden idd. Toen op UK open 1x. Verloren van ienand die niemand kende. Part is ook zo'n iemand. Loyd, Beaton enzovoort.
Lloyd gaat echt niet zo makkelijk terugkeren in de top32. Dat kan hij wel vergeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bristow,Manley vroeger . Lloyd gaat ermee stoppen als het zo doorgaat voor hem
Winnaar krijgt er nog een aangeboden volgens Robbie Green.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PDC de Lakesidespelers inmiddels geen tourkaart meer aanbiedt?
Dan is het doei doei Lloydquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lloyd gaat echt niet zo makkelijk terugkeren in de top32. Dat kan hij wel vergeten.
Aha, dank voor je adequate info.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Winnaar krijgt er nog een aangeboden volgens Robbie Green.
O'Shea ook?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als James Wilson gaat, O'Shea, Green ook al.. Dan is BDO volgend jaar wel een lachertje, als het dat nu niet al is
Dacht dat ergens gelezen te hebben. Ben aan het googlen, zou best verkeerd kunnen zittenquote:
Alsof dat PDC-spelers niet overkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 58 over T18 gooien... En dan D2 missen en D1 missen.. Tja
Daarvoor miste hij ook al D16 en D8, en daarvoor en daarvoor.. Gewoon heel zuur voor Waites.. Dit had zomaar 3-4 kunnen zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat PDC-spelers niet overkomen.
Je moet niet op iedere slak zout leggen, Hansie.
Adams maakt het schema, wist je dat niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel treurig dat Montgomery morgenmiddag gelijk weer aan de bak moet en Adams nog een dag rust had.
PDC spelers gooien buiten het bord #Barneyquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat PDC-spelers niet overkomen.
Je moet niet op iedere slak zout leggen, Hansie.
Is dit serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Adams maakt het schema, wist je dat niet?
Jep. Adams doet tegenwoordig de planning makenen de internetsite beheren. Toppertje die Martin.quote:
Van alle markten thuisquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep. Adams doet tegenwoordig de planning makenen de internetsite beheren. Toppertje die Martin.
Controlfreak Martin vs Controlfreak Sharon op het laatst van de relatie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep. Adams doet tegenwoordig de planning makenen de internetsite beheren. Toppertje die Martin.
Is Smith die vent met dat lange haar die eerst zn pijl achterstevoren doet voordat hij gaat gooien? Of speelt die niet bij de BDO?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef hafcfan het volgende:
Op zich wel mooie namen bij de laatste 8. Fitton, Green, Durrant, Montgomory en Mitchell stonden echt prima te gooien. Dawson is gwn kut die staat er door de loting. Smith ook niks mis mee al komt hij tegen Green wel tekort. Adams kan er ook niet snel genoeg uitgaan.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is Smith die vent met dat lange haar die eerst zn pijl achterstevoren doet voordat hij gaat gooien? Of speelt die niet bij de BDO?
quote:Dennis Smith has a unique, measured action learning his trade under the tutelage of Phil Taylor
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 06:12 schreef Travel. het volgende:
Wtf 40 euro verloren door Waites. 4-0 ook echt wat de tyfus
Omdat Waites een grote naam is. Tegenwoordig met groot hoofd en grote pens trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef sr.Chief het volgende:
[..]![]()
Waarom zet je dan ook in op die kalende dikke vossenkop met befbaardje
Het is een grote naam, true (zeker binnen BDO), maar ben nooit écht onder de indruk geraakt van zijn spel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat Waites een grote naam is. Tegenwoordig met groot hoofd en grote pens trouwens.
Nou, ik had nog een 10tje op de toto staan, dus dacht doe ergens een wedstrijdje. Maar ik moest er persee 3 doem van de toto, dus dacht doe lekker gek met 1,86 en nog een. En toen deed ik als laatste om het plekje te vullen waites, die maar een quotering van 1,3 ofzo kreeg. De andere twee waren eergister al goed dus ik dacht mijn geld is binnen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef sr.Chief het volgende:
[..]![]()
Waarom zet je dan ook in op die kalende dikke vossenkop met befbaardje
Heeft in de GSOD hele goede dingen laten zien. In 2012 was 'ie ook goed. Helaas weinig meer van over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:19 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Het is een grote naam, true (zeker binnen BDO), maar ben nooit écht onder de indruk geraakt van zijn spel.
Achteraf moet ik ook wel zeggen dat Waites eigenlijk best een steady gok was geweest, Montgomery ging gewoon een next level opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou, ik had nog een 10tje op de toto staan, dus dacht doe ergens een wedstrijdje. Maar ik moest er persee 3 doem van de toto, dus dacht doe lekker gek met 1,86 en nog een. En toen deed ik als laatste om het plekje te vullen waites, die maar een quotering van 1,3 ofzo kreeg. De andere twee waren eergister al goed dus ik dacht mijn geld is binnen...
1 2 3 4 5 6 | Set Average First 9 Set 1 99,99 113,34 Set 2 96,09 99,48 Set 3 96,51 105,99 Set 4 105,21 111,844 Set 5 92,01 103,89 |
De blinghand van Adamsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
- Dat misselijke handje als hij een leg had uitgegooid richting publiek
JAAAA ACHTERAF ACHTERAF ACHTERAFquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Achteraf moet ik ook wel zeggen dat Waites eigenlijk best een steady gok was geweest, Montgomery ging gewoon een next level op
Ik zeg je nu VOORAF dat je je geld op Robbie Green en Darryl Fitton (omdat baas) moet pleuren.quote:
Elke wedstrijd klagen en zeiken hier, maar toch kijk je iedere keer weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:34 schreef hafcfan het volgende:
Ik leave ga mezelf niet nog eens martelen.
Omdat ik hier money mee verdien. Zoals ik al zei Smith wint dus. 1-5 dus nog easy ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Elke wedstrijd klagen en zeiken hier, maar toch kijk je iedere keer weer.
Of je bent een autist of gewoon een mongool.
Het is alleen wel wat wisselvalligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zat heren gezien bij de BDO die niet aan dit niveau konden tippen.
Ze wisselen scores van 40 af met die van 140. Maar volgens mij (weet het niet zeker hoor) gaan er weinig legs in 20+ darts.quote:
Dat was een onvervalst Clarysje.quote:
Ze wilde in stijl finishen, en dat deed zequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wint de match door 32 uit te gooien met 6 D13![]()
Waarschijnlijk mikte ze op het vakje ernaastquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wint de match door 32 uit te gooien met 6 D13![]()
Ach, zo zijn we ten minste verlost van die vervelende Tony Martin.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mikte ze op het vakje ernaast
Wat doet die nog?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ach, zo zijn we ten minste verlost van die vervelende Tony Martin.
D16 is aan de andere kantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mikte ze op het vakje ernaast
Kan zo mee bij de PDCquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef clavier het volgende:
Gemiddelde Glen: 98,55. Hij wint de Lakeside.
Hahaha ja die was ook altijd zo creatief met finishes hèquote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef sr.Chief het volgende:
Fuck.
Fitton hoort er niet nu al uit te liggen. Zelfde geldt voor O'Shea en in mindere mate Robson.
Ja en Hankey moest ook meedoen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef sr.Chief het volgende:
Fuck.
Fitton hoort er niet nu al uit te liggen. Zelfde geldt voor O'Shea en in mindere mate Robson.
Team The Silencerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen dus
Jeff Smith v Scott Mitchell
Glen Durrant v Martin Adams
Is toch genot man - eindelijk eentje die niet vies dik isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Smith zal toch niet in finale komenflopshow
Hopen op Wolfie, doe eens even heel snel normaal...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lastig te voorspellen wedstrijden. Ligt allemaal enorm dicht bij elkaar.
Hopen op the Silencer en Wolfie.
Als je De_Pukkel Montgomery en Jan de randdebiel Dekker uitschakelt, ben je per definitie al de toernooiwinnaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopen op Wolfie, doe eens even heel snel normaal...
Jij vindt alles treurig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit moet Adams wel gaan winnen ja, anders vind ik het toch wel vrij treurig
Eens. Altijd antiwolfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopen op Wolfie, doe eens even heel snel normaal...
Ja Hankey.. Hij had zich net niet gekwalificeerd voor het WK begreep ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en Hankey moest ook meedoen.
Gewoon de boot gemist dat volk
Wat is er met je PI aan de hand?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Scott Mitchell breekt Jeff Smith gelijk in de tweede set.
Had ie eerst wel, het is echt een leuke vent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:06 schreef sr.Chief het volgende:
Die Mitchell heeft toch ook 0,0 amusementswaarde
Het zij zo. Ben er niet gecharmeerd van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:23 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Had ie eerst wel, het is echt een leuke vent.
Alleen werkte het niet voor hem op die manier, kansloze nederlagen steeds.
Nu is hij super geconcentreerd en minder leuk qua beleving ja, maar zolang het voor hem helpt.
Nou ja, gooit..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is THE SILENCER.
Smiffy gooit bij de PDC.
Iedereen zou je ook geloven als je zegt dat Rilana Erades gooit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:32 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Nou ja, gooit..
Meer soort van random geheimzinnige magician's movements richting het bord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |