Volgens mij heeft hij gewoon een stuk afgestoken. Bij het volgende WP nog steeds voor, maar het verschil is plots een heel stuk kleiner geworden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:56 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij is de tracker in de war. Die Vasilyev heeft echt niet ineens 10 minuten gepakt op de rest van het veld in een stuk waar anderen een half uur over doen.
De Rooy moet achterin starten, kost hem veel tijd aan het begin. Rest komt niet mee, is bekend verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef DieselTank het volgende:
gehehhee
we hebben een probleem
Tussenstand WP2:
1 KAMAZ
2 KAMAZ
3 KAMAZ
4 KAMAZ
![]()
Waar blijven mijn renaultjes en de MAN's en natuurlijk de iveco's
Nou ik denk dat ik me maar ga meedoen met de rally volgend jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
De Rooy moet achterin starten, kost hem veel tijd aan het begin. Rest komt niet mee, is bekend verhaal.
Mooi, zoals het hoort.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef DieselTank het volgende:
gehehhee
we hebben een probleem
Tussenstand WP2:
1 KAMAZ
2 KAMAZ
3 KAMAZ
4 KAMAZ
Verkeerde topic neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Er reed vanmiddag een prachtig bekladde ICM Schiphol binnen, met de sop er nog op. Doen ze goed![]()
[ afbeelding ]
Geen commentaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verkeerde topic neem ik aan?
mooi gecopypastequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef DieselTank het volgende:
gehehhee
we hebben een probleem
Tussenstand WP2:
1 KAMAZ
2 KAMAZ
3 KAMAZ
4 KAMAZ
![]()
Waar blijven mijn renaultjes en de MAN's en natuurlijk de iveco's
30% van wat ik zeg is gekopieerdquote:
De NS in Dakar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verkeerde topic neem ik aan?
altijd leuk mn eigen teksten tegen te komen. al was deze niet heel hoogstaandquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef DieselTank het volgende:
[..]
30% van wat ik zeg is gekopieerd![]()
Danny gaat nu helemaal kaalgeplukt worden vanwege copyright schending...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
altijd leuk mn eigen teksten tegen te komen. al was deze niet heel hoogstaand
38 cent per woordquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Danny gaat nu helemaal kaalgeplukt worden vanwege copyright schending...
waarschijnlijk heeft de rooy stacey geholpenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef dl3b het volgende:
De Rooy nu al op 23 en Stacey op 33 minuten, man man man.
Maakt me niet uit, Nikolaev hoeft Mardeev niet te helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft de rooy stacey geholpen
en karginov lekke band? verliest ook ruim 20 minuten
Gelukkig hebben ze daar een oplossing voor! Gezellig steenkolen engels praten met meneertje kampheus....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef Yreal het volgende:
Gaat nog een mooie show worden vanavond bij rtl, met nog geen vrachtwagen binnen
Staat te filmenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef densmee het volgende:
Wat is er met tom coronel aan de hand?
stil zonder benzine. afgelopen nacht in de woestijn geslapenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef densmee het volgende:
Wat is er met tom coronel aan de hand?
1:10 haha eventjes het muurtje opquote:
idd, jammer dat zoiets aan het eind moet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef NextTVH het volgende:
Ik dacht Tom Coronel zoveel mooie beelden had? Krijgt hij de laatste minuut omdat tangetjes TV belangrijker was
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef DieselTank het volgende:
Leest rtl hier ook mee? Of gaat alexxx even klagen in de blog van rallymaniacs?
twitter:AlexMiedema twitterde op donderdag 08-01-2015 om 22:58:54Er is vaak veel commentaar op @RTLGP maar wat ik nu zie had ik toch niet willen missen... Prachtige beelden! reageer retweet
Ja, het kan beter. Maar ze hebben maar beperkt materiaal wat ze van de aso beschikbaar krijgen.twitter:AlexMiedema twitterde op donderdag 08-01-2015 om 23:37:45@verstappenfan @RTLGP maar doordat ze het op tv brengen hebben de NL teams wel goede mogelijkheden sponsoren te zoeken. reageer retweet
Nou dat klopt met de sponsors, maar ingezoomd op een kniptangetje is nou ook niet echt.. tja.... alles..quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]twitter:AlexMiedema twitterde op donderdag 08-01-2015 om 22:58:54Er is vaak veel commentaar op @RTLGP maar wat ik nu zie had ik toch niet willen missen... Prachtige beelden! reageer retweet
Ja, het kan beter. Maar ze hebben maar beperkt materiaal wat ze van de aso beschikbaar krijgen.twitter:AlexMiedema twitterde op donderdag 08-01-2015 om 23:37:45@verstappenfan @RTLGP maar doordat ze het op tv brengen hebben de NL teams wel goede mogelijkheden sponsoren te zoeken. reageer retweet
Wil je met beelden en starttijd goed zitten dan moet je terug naar Afrika of ergens in Azie gaan zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef M.Melandri het volgende:
Verder was het best een goede uitzending, leuke beelden in de duinen. Starttijd blijft ook een probleem voor ze of de uitzending moet om 1u snachts beginnen.
DM je mailadres maar ff, mail ik je het hele schema. geld ook voor anderen die er belang bij hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand het globale schema van morgen?
dat tijdverschil. Dammmmquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Top 20:
1 RUS
2 RUS
3 BLR
4 CZ(NL)
5 RUS
6 RUS
7 NL
8 CZ
9 NL
10 NL
11 NL
12 BLR
13 NL
14 ESP(NL)
15 NL
16 NL
17 NL
18 NL
19 NL
20 NL
gek of stuk? Ik denk dan toch gek...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De rus die vandaag heeft gewonnen bij de autos reed tussen WP2 en WP3, daar waar hij tien minuten uit liep, als de cijfers kloppen, 140. de nummer 2 daar reed 88 kmh. Of die rus is gillend gek, of er is 'ergens iets mis gegaan'.
dat was puur een reclame filmpje voor ks tools, ziet er leuk uit maar is na 2 weken dakar flink opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef Yreal het volgende:
Kon die monteur wel waarderen eigenlijk. Zijn gereedschap was hem heiliggoede aflevering wel. Veel beelden
Wat te denken van dat filmpje over die olie. Allard met z'n inhoudelijke vragenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:49 schreef densmee het volgende:
[..]
dat was puur een reclame filmpje voor ks tools, ziet er leuk uit maar is na 2 weken dakar flink op
dat laatste vond ik wel erg knulligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Wat te denken van dat filmpje over die olie. Allard met z'n inhoudelijke vragen. Of Hans Vogels die geïnterviewd wordt met z'n helm op
Mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:16 schreef NextTVH het volgende:
TopGear heeft een mooie fotoreeks van in het bivak![]()
http://www.topgear.com/uk(...)he-scenes-2015-01-08
Dat is dus het stuk waar dit is toch:quote:Iquique is na een totale route van ruim 600 kilometer het eindpunt, al zullen de deelnemers deze keer niet via de befaamde reuzen afdaling de eindsprint naar Iquique inzetten.
nepquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aaah jammer dit
[..]
Dat is dus het stuk waar dit is toch:
Hoop het!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:11 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, helaas... was altijd wel een spectaculaire finish!
Maar ze komen na het uitstapje weer terug in Iquique, dus misschien dat ze over een paar dagen in de herkansing alsnog naar beneden mogen stuiven?
Allard riep gisteren van wel, hopelijk is die uitspraak ergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:11 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, helaas... was altijd wel een spectaculaire finish!
Maar ze komen na het uitstapje weer terug in Iquique, dus misschien dat ze over een paar dagen in de herkansing alsnog naar beneden mogen stuiven?
quote:The day will end with more than 40km of dunes, concluding with the vertiginous descent to Iquique.
Dat is nog gedetailleerder!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:21 schreef Wolve000 het volgende:
Zondag de auto's/vrachtwagens en maandag de motoren/quads.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:19 schreef Wolve000 het volgende:
Even de beschrijving opgezocht van etappe 8 (over 2/3 dagen, want de motoren/quads en autos/trucks hebben niet dezelfde rustdag).
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/stage-8/day-s-route.html
[..]![]()
![]()
Mijn leven heeft weer zinquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:19 schreef Wolve000 het volgende:
Even de beschrijving opgezocht van etappe 8 (over 2/3 dagen, want de motoren/quads en autos/trucks hebben niet dezelfde rustdag).
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/stage-8/day-s-route.html
[..]![]()
![]()
twitter:maxxissuperb twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:33:05Today there will be a podium in #iquique to celebrate the mid-way point of #Dakar2015 Looking forward to it! http://t.co/ZDL51vCRPJ reageer retweet
Slim spelletje wat hij speelt!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:11 schreef Wolve000 het volgende:
Barreda Bort is volens mij weer net als gisteren rustig achter Coma aan aan het tuffen. Enige verschil was dat hij 'm dit keer eerst moest bijhalen, dus hij is nu net geen twee minuten sneller dan Coma bij elk meetpunt.
En het stuk tussen WP2 en WP3 is blijkbaar de tussenverbinding, want daar noteert iedereen twee keer dezelfd tijd.
Mah ik vind het triest. Gun het hem van harte, maar niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Slim spelletje wat hij speelt!
Op de website:quote:Het Belgische truckteam van Bezemer heeft zich teruggetrokken uit de strijd. In een persbericht meld het team dat de motivatie ontbreekt, de rally wordt als te zwaar ervaren.
quote:Als er één team is, dat ervaring heeft met de Dakar rally dan is het wel ‘Team Bezemer’.
Despres en Coma zag je dat niet doen, dit is ook al vanaf etappe 3. Coma moet een keer slecht finishen zodat er veel mensen tussen hem en Barreda zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mah ik vind het triest. Gun het hem van harte, maar niet zo
De belangen voor HRC zijn klaarblijkelijk erg groot. Zou me niets verbazen dat, gezien ook de rijstijl die Barreda normaliter heeft, de bazen opdracht hebben gegeven de boel nu al wat te consolideren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mah ik vind het triest. Gun het hem van harte, maar niet zo
Ook geluk gehad met die lekke band van Coma, anders kon hij dit spel niet spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel super zonde gewoon. Paar keer gassen en verder rijden als een laffe hond. Kan me niet voorstellen dat je dat als rijder tof vindt.
Factuur is al onderweg naar Chili, maar dat weet de Chileen nog niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft die Chileen bij v Vliet wel betaald voor zijn zendtijd?
http://yamaha-verhoeven.nl/news.phpquote:Voor het eerst begint de 48-jarige motorrijder te voelen dat zijn leeftijd een rol gaat spelen. “Ik merk op een proef als die van vandaag dat het echte messcherpe eraf is. Vol doorgaan, blind over de stenen: dat wilde is weg. Ik heb, denk ik, toch ook wel een tik overgehouden aan mijn valpartij van vorig jaar, waarbij ik mijn elleboog heb gebroken op een stuk rots. Dat speelt tussen de oren toch mee. Fysiek ook: ik kan die elleboog nog steeds niet goed strekken. Heb ik tijdens het rijden geen last van, maar het is toch vervelend.”
het was Bezemer zijn 21e Dakar, volgens mij wist ie wel waar hij aan begon hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Te zwaar. Dan heb je echt geen idee waar je aan begint.
Lekker ook naar je sponsoren
quote:Kees Koolen en de Italiaan Casauccio zouden zijn staande gehouden/gearresteerd doordat ze over archeologisch erfgoed zijn gereden. Beiden rijders zijn inmiddels weer onderweg, maar het is nog de vraag of ze overmorgen het land uitmogen richting Bolivia..
Dafuq?quote:
Stond in de rtl feed:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dafuq?
Bron!?
Maar dan zijn zij óf GRUWELIJK verkeerd gereden, óf de route liep veel te dicht langs dit terrein af.
Kan me voorstellen dat hij er of volgend jaar niet meer bij is of overstapt naar de vier wielenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:05 schreef Wolve000 het volgende:
Op de site van Verhoeven staat trouwens waarom hij wat minder snel rijdt dan we gewend zijn:
[..]
http://yamaha-verhoeven.nl/news.php
Staat elke dag wel een mooi stukje tekst op.
twitter:GoKoBra twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:45:33Just heard from @KeesKoolen home front: He had to retire due to technical issues... reageer retweet
Las het ook ja. Weet niet wat ik me er bij voor moet stellenquote:
En hij ging zo lekker gestaag z'n eigen weg naar een mooie klassering!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee nee neetwitter:GoKoBra twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:45:33Just heard from @KeesKoolen home front: He had to retire due to technical issues... reageer retweet
Hoe kan het dan dat deze zo erg tegenvalt in vergelijking met de restquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was Bezemer zijn 21e Dakar, volgens mij wist ie wel waar hij aan begon hoor.
complete persbericht hier: http://www.truckfan.nl/topic/74724/
Tweede muur inmiddels ook gewit?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
1) KAMAZ
2) KAMAZ
3) KAMAZ
4) KAMAZ
Mooi.
De muren staan nog steeds strak van 2010, toen Kamaz op elke etappe won en Chagin voor de 6de keer de titel pakte toen op 10 uur voorsprong.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tweede muur inmiddels ook gewit?
twitter:a_altamirano twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:31:46Withdrawal of complete KAMAZ team. One Dutch guy was way to happy with their wins, they want to make ALL Dutch people sad reageer retweet
twitter:a_altamirano twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:38:14KAMAZ team back on the track. Dutch guy appeared to be Swiss. reageer retweet
Zonder flauwekul. Als jij als klein nieuw vrachtwagenteam meedoet is dit ideaal om te smokkelen. Tijdens de rally coke kopen, plek zat om heel veel te verstoppen in zo'n truck. Dan rally uit tuffen en met de boot terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Mobiele scanner van de douane?
1 of 2 jaar terug is op die manier een Franse/Spaans team gepakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zonder flauwekul. Als jij als klein nieuw vrachtwagenteam meedoet is dit ideaal om te smokkelen. Tijdens de rally coke kopen, plek zat om heel veel te verstoppen in zo'n truck. Dan rally uit tuffen en met de boot terug.
Dus men heeft geleerd hehequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
1 of 2 jaar terug is op die manier een Franse/Spaans team gepakt.
Epsilon, vorig jaar. Deden toen nog met 12 trucks mee, uit mijn hoofd, nu nog maar 2 of 3.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
1 of 2 jaar terug is op die manier een Franse/Spaans team gepakt.
twitter:dakar twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 21:49:26.@RobbyGordon jumped again at Iquique! / Volvió a saltar en Iquique @chiletravel #DakarChile http://t.co/5WPjvFOWIj http://t.co/cZLBBY0zS0 reageer retweet
Tja financiën weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Epsilon, vorig jaar. Deden toen nog met 12 trucks mee, uit mijn hoofd, nu nog maar 2 of 3.
Heel logisch, maar wel apart, zo midden in de woestijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Mobiele scanner van de douane?
Nouja midden in de woestijn is dan ook niet overal een mooie grespost met douane gebouwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Heel logisch, maar wel apart, zo midden in de woestijn
Helemaal niet hij vond zijn HRX veel bruter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Van Loon masturbeert op zijn Mini.
die Coronels rijden nu natuurlijk om en om. 1 dag rijden 1 dag rusten, dan is het wel vol te houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Coronel net op Eurosport UK, wat een zandbak! (En doorzettingsvermogen, baas!)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die Coronels rijden nu natuurlijk om en om. 1 dag rijden 1 dag rusten, dan is het wel vol te houden.
Ja ik betwijfel het. Die moeten gewoon volgend jaar weer samen gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die Coronels rijden nu natuurlijk om en om. 1 dag rijden 1 dag rusten, dan is het wel vol te houden.
hoe mooi zou dat zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die Coronels rijden nu natuurlijk om en om. 1 dag rijden 1 dag rusten, dan is het wel vol te houden.
Tuurlijk, en terrecht. Gewoon lekker doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
dat trucje hebben ze in het verleden al ZO vaak uitgehaald (tot en met de preproloog aan toe...), ze zouden idioot zijn het NIET te doen.
Hoe meen jij dit zo zeker te weten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
dat trucje hebben ze in het verleden al ZO vaak uitgehaald (tot en met de preproloog aan toe...), ze zouden idioot zijn het NIET te doen.
ik volg ze al iets langer dan vandaag en gisterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe meen jij dit zo zeker te weten...
Wtf heeft die gedaan dan!?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kamaz foto voor Patrice
https://twitter.com/GinafRallyPower/status/553682648401711104
Ja, maar heb je persoonlijk met ze gepraat danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik volg ze al iets langer dan vandaag en gister
Die mag blij zijn dat het vandaag gebeurde en niet morgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kamaz foto voor Patrice
https://twitter.com/GinafRallyPower/status/553682648401711104
Lowrider gemaakt voor de verbindingsroute natuurlijk.quote:
Ja, ik heb wel eens persoonlijk met ze gepraat. Niet hierover, maar ze maken er absoluut geen geheim van dat ze regelmatig voor elkaar invallen. Bij de teampresentatie vertelden ze dat ze het vroeger zelfs met hun vriendinnetjes dedenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar heb je persoonlijk met ze gepraat danVind het namelijk we een grove aanname; bij Tom in het WTCC doen ze dat ook niet he
Hoezo, even een paar uur de woestijn in en hij is spontaan weer heelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mag blij zijn dat het vandaag gebeurde en niet morgen
Je denkt dat ze weer een oogje toe zouden knijpen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, even een paar uur de woestijn in en hij is spontaan weer heel![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je denkt dat ze weer een oogje toe zouden knijpen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens persoonlijk met ze gepraat. Niet hierover, maar ze maken er absoluut geen geheim van dat ze regelmatig voor elkaar invallen. Bij de teampresentatie vertelden ze dat ze het vroeger zelfs met hun vriendinnetjes deden
Stacey toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bij wie was 1 of 2 jaar geleden na een crash nog eens de rolcage afgekeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vertel vertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
DetailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dat zal best, maar als je dit bij Dakar doet kun je in elk geval niet trots op 'jezelf' zijn als je 'm uit rijdt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens persoonlijk met ze gepraat. Niet hierover, maar ze maken er absoluut geen geheim van dat ze regelmatig voor elkaar invallen. Bij de teampresentatie vertelden ze dat ze het vroeger zelfs met hun vriendinnetjes deden
Klein deukje. Niks aan de hand, gewoon derde worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kamaz foto voor Patrice
https://twitter.com/GinafRallyPower/status/553682648401711104
hebben ze op tv ook gewoon toegegeven hoor. De ene heeft namens de ander de pre proloog gereden zodat hij 4x Kon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar heb je persoonlijk met ze gepraat danVind het namelijk we een grove aanname; bij Tom in het WTCC doen ze dat ook niet he
Of ze fokken de media door dat te zeggen, kan ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
hebben ze op tv ook gewoon toegegeven hoor. De ene heeft namens de ander de pre proloog gereden zodat hij 4x Kon.
Maar de pre-proloog is wel iets anders dan de echte Dakar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
hebben ze op tv ook gewoon toegegeven hoor. De ene heeft namens de ander de pre proloog gereden zodat hij 4x Kon.
Dit dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Maar de pre-proloog is wel iets anders dan de echte Dakar.
Van Kamaz.ru, door Google translate heen: http://kamaz.ru/press/releases/dakar-zharkaya-noch-v-ikike/quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nog geen persbericht op de Kamaz site.
Duidelijke plaatjes ook:quote:Separation of KAMAZ crews from major rivals formed on yesterday's stage, "Copiapo - Antofagasta", did not reduce the intensity of the struggle in the cargo standings on special stage "Antofagasta - Iquique." 277-kilometer special stage, divided the 22-kilometer zone of neutralization is a whole set of different coatings: fine dust fesh fesh-and rocky roads and sand dunes. Race remains rigid and uncompromising, and the rate of increase.
Two kilometers before the finish suffers setback crew Andrew Karginova. His car at high speed followed by a narrow sandy canyon. The pilot took one of the turns in a controlled drift, but the rear wheels caught in the sticky sand parapet. Rollover occurred, but fortunately the car after hitting got the wheels and the crew was able to continue driving with a loss of about 10 minutes of time.
Warped right side of the machine - the body, cab - and the need to replace the windshield has increased pressure on the team's mechanics for the coming night. Work they have enough without it, because had to prepare for the so-called marathon days that begin to cargo standings tomorrow. The night of the 10th of January 11 sports crews will conduct a special bivouac, access to which not only do not have the rest of the team, but even journalists. The essence of organizational ideas - drivers must own to cope with potential technical problems. Spare parts and tires can be used only by those who are on the "combat" machines. Refueling during these two days is not allowed. According to estimates, the total filling is enough just butt. Therefore crews take it to the maximum extent will allow capacity fuel tanks. In the case with KAMAZ - a 1000 liter per machine.
Redt 'ie niet denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Extra uitvallers forceren.
Overigens, een tank van 1000 liter, die KAMAZen rijden zeker 1 op 1.
Dan weet je vast wel dat je bewering onder smaad valt, of niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens persoonlijk met ze gepraat. Niet hierover, maar ze maken er absoluut geen geheim van dat ze regelmatig voor elkaar invallen. Bij de teampresentatie vertelden ze dat ze het vroeger zelfs met hun vriendinnetjes deden
Kamaz met schadequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kamaz foto voor Patrice
https://twitter.com/GinafRallyPower/status/553682648401711104
Ik denk dat je een beetje voor de gek gehouden bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens persoonlijk met ze gepraat. Niet hierover, maar ze maken er absoluut geen geheim van dat ze regelmatig voor elkaar invallen. Bij de teampresentatie vertelden ze dat ze het vroeger zelfs met hun vriendinnetjes deden
Igor zegt: is klein deukje, niks probleem.quote:
Ben ja al Kyrilysch aan het leren zodat je kunt gaan solliciteren?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Igor zegt: is klein deukje, niks probleem.![]()
Nog wat KAMAZ plaatjes van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik al aan het doen, voorbereiding op de Russische invasie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben ja al Kyrilysch aan het leren zodat je kunt gaan solliciteren?
En dan zeker Nederlandse verzetsleden aangeven bij de Russen? Landverrader.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Was ik al aan het doen, voorbereiding op de Russische invasie.
Ik ben Zwitser, dus altijd neutraal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan zeker Nederlandse verzetsleden aangeven bij de Russen? Landverrader.
Super vetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, nieuw beeldmateriaal van RobbyGOD![]()
http://www.planetrobby.co(...)ly-stage-2-teamspeed
Hij is gewoon volgas aan het trollen... Dus lekker negeren, want de mods doen er toch niks aanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:36 schreef Dekatria het volgende:
Dit topic heeft echt last van een Kamaz overload. Leuk als je Kamaz fetisjist bent, maar er rijden nog wel wat andere mensen rond.
Zouden vandaag en morgen nou marathonetappes zijn voor de auto's en trucks?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij is gewoon volgas aan het trollen... Dus lekker negeren, want de mods doen er toch niks aan
Als het goed is wel ja, de motoren hebben vandaag rustdagquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zouden vandaag en morgen nou marathonetappes zijn voor de auto's en trucks?
Oranje boven ditdatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:03 schreef DieselTank het volgende:
Iemand is heel enthousiast bij rallymaniacs![]()
![]()
Klikkerdeklik
quote:Teams helpen elkaar in het bivak!
Tijdens de werkzaamheden aan de truck van Peter van den Bosch vannacht, zijn de monteurs een vervelende verassing tegengekomen. "We dachten dat er iets lekte aan de vooras, maar de monteurs zagen dat de as helemaal krom was. Dat was een probleem, in een split-second hebben we besloten om Maurik van den Heuvel wakker te maken."
Van den Heuvel, eveneens rijdend met een DAF in het Dakarspeed team, is eerder tijdens de Dakar uitgevallen. "Onze vooras en die van Maurik zijn hetzelfde, dus ik heb aan hem om drie uur 's nachts gevraagd of we zijn vooras onder onze truck mogen zetten," vertelt Peter.
"Maurik had hier geen enkel probleem mee en toen zijn de monteurs begonnen met het overzetten van de vooras. Onze monteurs kregen versterking van het team van Fried van de Laar. Zonder al deze mannen was het nooit gelukt om in de wedstrijd te blijven. Ze weten dat ik ze erg dankbaar ben en ook via deze weg wil ik het team van Dakarspeed en Fried van de Laar erg graag bedanken. Natuurlijk ook onze eigen monteurs, want zij hebben de hele nacht gewerkt zodat ik nu weer in mijn truck kan stappen voor de marathonetappe. Mannen: bedankt!"
Dat is nou Dakarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit stond op de Omroep Brabant blog, mooi!
[..]
quote:Day 1
1st special of the rally started on a man made course with many spectators. Starting in pairs I was surprised to be able to keep my position and all the fear and apprehension built up during the previous 3 or 4 days soon disappeared as I settled into a good rhythm on the fast fire track roads. All going well until in the later stages of the special I couldn't turn the handlebars to the right. Pulled off the course to find the Iritrak had broken free from its bracket and lodged itself between the forks and the fairing mount. Whilst fixing the problem with zip ties and gentle persuasion the other riders nipped past and I was left near the back of the field battling with the dust from the later riders. I decided against risky overtaking manoeuvres and so the next day I would be starting some 40 places down. Not a good place to be.
Day 2
In the morning battled with the quads on the tight turning course. Very dusty and nearly impossible to overtake. A bike bravely overtook me but later ended up missing the corner in the dust and disappeared off the course. The quads stopped to help and that allowed me to push on with a clear track. Lots of supporters on the course cheering the riders on and then we entered soft, sandy, rutted pistes. Suddenly I heard the sentinel for the 1st time. It was Carl, he'd had an off and couldn't start the bike. I offered a jump start but it was of no help. Remembering everyone's advise to push on if there is no serious injury, I was relieved to see a group of supporters round the corner. They enthusiastically went to see Carl and I didn't feel so bad about leaving him.
At the fuel stop I was very happy to find out that I had caught up with many bikes and even happier to see Carl arrive 5 minutes later. When I asked how he got the bike going, he told me that he had forgotten to flip the kill switch. The bike was on the rev limiter for the next 20k. I could see clouds of dust and I was catching up with the next rider. Once a safe overtaking manoeuvre was made Carl whipped past me on the LC4-50. My bike could not match the pace and Carl disappeared into the distance.
My nav tower at this point was starting to work itself loose. I stopped to make sure it would survive the rest of the day. It got worse but never gave me any real hassle. Back into the fesh fesh tracks I heard the sentinel for the second time, it was a car. The 3rd or 4th time I heard the siren it was because a rider had been hit by a car. Carl was there on the scene and there was nothing I could do so carried on for the day. Lots of cars came past, and there were a lot of riders crashing and generally looking tired. It was over 50 degrees and I was feeling good and riding relaxed. At CP3 more sentinel activity. The stage had been cancelled due to too many riders getting dehydrated. It was too hot. A long liaison home in the heat was horrible. We stopped many times for water. On arrival at the bivouac I was swarmed with spectators. It was hard to move without fear of hurting someone. The support in South America is overwhelming.
Later that I night I learnt that The 1st of our team was out of the rally Rolph had broken his finger and was dehydrated from crashing in the fesh fesh.
Day 3
Day started with a long liaison section and I unfortunately passed a rider lying motionless by the side of the road. A car was further down the road and the rider was surrounded by police. Nothing I could do so continued to the start of the special. It contained 100k of dry river bed, fast tracks of zero visibility with hidden rocks, a complicated navigation/riding section riding in and out of gullies/river beds, and then 20k of soft sand/fesh fesh. The Husky's bash plate/water tanks broke off causing the bike to trip up over itself in the river bed, and Clayton had a nasty crash in the fast section.
Met Carl and Mikael later on. Carl's bike kept blowing the fuel pump fuse. Mikael towed him for as long as possible without being timed out himself. Carl unfortunately could not find the fault, even though he changed the fuel pump, and was eventually timed out. 2 riders out in 2 days was upsetting. I got in on good time and felt very good. Later we were told the sad news that a fellow rider had died in an accident earlier on in the special. The mood around the camp was pretty emotional. It had been a distressing day.
Day 4
Up at 3.00am, said goodbye to Carl and Rolph in the morning, tried to forget about the incidents of yesterday, and settled down to a long 600k liaison over the mountains. Many had some effects from the altitude but luckily not me. The bike however was down on power due to the lack of oxygen and it was tough passing the service vehicles in the dusty, cold conditions. Fair to say we were a little tired before the start of the special, and what a special it was. The heat was back and the special started with twisty, rocky, tight tracks, and moved into the faster stuff broken up by slippery hill climbs and river bed crossings.
Then there was miles of fast, rocky tracks that had me crash a few times. The usual zero visibility and random big stones/rocks hit the bike hard. Had to go fast as the cars were on their way. The anticipation of the sound of the sentinel was unbearable. The cars came past soon enough, but they all graciously passed giving loads of warning and space and by the end of the section I was no longer bothered by their presence. By the time the dunes arrived the bikes nav tower was all bent up, fairing cracked and it had to be taped down to avoid it hitting the handlebars. Loved the dunes. Total chaos with trucks, cars and bikes struggling to get over the 1st set. Much slingshotting was needed to find the speed to get out and over the bigger dunes. 3rd gear, 2nd, and finally 1st on the climbs as the bike struggled to find the power needed to reach the dunes summits. Steep drops the other side, quick on the power, and quick route planning was needed to make the next. Stopping or being stuck was not an option. It was too hot and there was too much traffic. I was in riding heaven, staying smooth, and thoroughly enjoying myself. The sand was soft and rutted and was great fun (thank you James West for you're teachings). 60k of dunes/sand done and I was confronted with a large bowl of sand and quickly noticed others getting stuck. I decided to ride around the bowl and into a hard packed rocky section and fire myself back into the climb on the other side. All went well but as I dropped out of the rocks I was stopped dead by something hidden beneath the sand. It was all rather quick, but I knew instantly that I had broken something.
As I fell to the ground in disbelief that my Dakar was over I was surrounded by spectators and Mikael Berglund (who I was riding with most of the day). A splint was made and ice wrapped round my arm/hand. It was hard to make the call to the emergency services as I was surrounded by the noise of the cars, trucks, and bikes going in all directions trying to make it out of the bowl. The helicopter came and my race was done. Back at the bivouac An X-ray confirmed the broken arm (radius). Mikael came in at a good time but we were missing 2 team riders and our good friend Clayton at Nomad Racing. We watched the lights coming out of the dunes late into the night but they did not arrive. The 3 riders had spent the night in the dunes. Also heard Sunderland was out.
Day 5
Back and ribs hurting. Very rough night. The 3 lost riders arrived back in the morning. The 2 Turkish riders looked terrible and their bikes even worse. Selçuk's helmet was all smashed up. They had all had a rough time. We pinched bits of my bike to fix theirs, found a new helmet, fed/watered them and off they went. I have no idea if they will make it today. If they do it will be a late one battling with the cars and trucks.
Heftig... Dat team enzo zegt me alleen niksquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is nou Dakar
Dit ook, helaas. Van de blog van privateer Corky:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals de meeste lowbudget teamsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heftig... Dat team enzo zegt me alleen niks
Kijkje in de cockpit. Die sticker boven het roadbooktwitter:CarryOnCorky twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 23:57:13The Dakar is tough! It's unbelievable here. There's nothing else like this. http://t.co/kNWkVKGO5O reageer retweet
ze hebben het meerdere keren in interviews op tv en in tijdschriften toegegeven, plus op de teampresentatie. Ik zeg ook niet dat ze het nu doen. Wel dat ik het zou doen in hun positiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel dat je bewering onder smaad valt, of niet?
wat een lelijke fotoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Deze vond ik altijd gaaf
[ afbeelding ]
We zijn allemaal heel enthousiast.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:03 schreef DieselTank het volgende:
Iemand is heel enthousiast bij rallymaniacs![]()
![]()
Klikkerdeklik
Tom is de bomquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef Yreal het volgende:
Zit effe de aflevering van gister terug te kijken. Tom
Aan de commentator te horen is het erg spannend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Live finish kijken
http://new.livestream.com/accounts/10468276/events/3485826/
Ik heb hem ook op mijn 2de scherm.... Eerst met geluid maar na 5 minuten vroeg ik me eigenlijk af waarom ik het geluid nou aan had staanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Live finish kijken
http://new.livestream.com/accounts/10468276/events/3485826/
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aan de commentator te horen is het erg spannend.
quote:
Dacht ik dus ook al, maar boeie we doen gewoon netalsof het ten brinke was want niemand heeft het door en heeft bewijs dat het hem niet wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft hij nou een stuk minder rood op z'n wagen?
Het was Ten Brinke gezien Eurol stickers en z'n Nederlandse accent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:37 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al, maar boeie we doen gewoon netalsof het ten brinke was want niemand heeft het door en heeft bewijs dat het hem niet was
Oh wat zei hij allemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het was Ten Brinke gezien Eurol stickers en z'n Nederlandse accent.
Top hoor van Toyota. Zou wat zijn als die Alrahji de Dakar gaat winnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:51 schreef Dekatria het volgende:
Nasser verliest dus 3 minuten op De Villiers. This race ain't over yet.
Ging zeker koprollen maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Top hoor van Toyota. Zou wat zijn als die Alrahji de Dakar gaat winnen.
Wat is er met Nikolaev trouwens?
Ja, is wel uit de overdrive stal, maar hij doet zijn eigen service. Heeft een Belg in dienst met een Toyota met Ford F150 body. Zoetaert, 390.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Is die oranje Toyota van Mike Willems ook een Overdrive Toyota? Inclusief service?
Lijkt erop dat ze daar nog wel aardig aan het pushen zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Nikolaev ook problemen?Op meer dan een uur bij WP6.
Achjaaaaa 2 jaar geleden was er een die nog erger was.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:10 schreef Yreal het volgende:
Zal wel veel rob worden vanavond en morgen
Dat heet televisiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef DieselTank het volgende:
Wat een kut kwaliteit beeld weer eens op kpnitvonline..... Kunnen ze nou echt niet een keer iets maken dat gewoon goed werkt
is toch interresant voor de huisvadertjesquote:
Die mag wel wat vaker in beeldquote:
heb ik een paar uur terug op twitter gepost, zoek maar in mn feedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:04 schreef loveli het volgende:
Iemand een (link naar een) livestream? Heb geen mogelijkheid om op tv te kijken en zit te balen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik een paar uur terug op twitter gepost, zoek maar in mn feed
in Afrika is menig Tatra wrak te vinden. Tegenwoordig wordt alles wel opgeruimd, maar niet alles komt op de boot terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:13 schreef DieselTank het volgende:
ehhh is het echt zo dat de voertuigen soms achterblijven? Net als die polaris waarvan de bestuurder met tom mee reed?
Of halen die personen hem zelf op over een weekje?
Tatra wrak haha die worden toch gewoon gejat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Afrika is menig Tatra wrak te vinden. Tegenwoordig wordt alles wel opgeruimd, maar niet alles komt op de boot terug.
Meestal het team dat het met een aanhanger komt doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Tatra wrak haha die worden toch gewoon gejat?
Maar hoe halen ze zo 1 2 3 een truck op?
En beste crash
Dat wisten we vorig jaar alquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die mag wel wat vaker in beeld
Tja, je kunt zeggen van de Kamazzen wat je wilt maar dat het een team is lijkt me vaststaan. En er is al meerdere malen bewezen dat alleen een team kan winnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.redbull.com/en(...)maz-dakar-rally-2015
heel hard QFT.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, je kunt zeggen van de Kamazzen wat je wilt maar dat het een team is lijkt me vaststaan. En er is al meerdere malen bewezen dat alleen een team kan winnen.
http://www.trackingdakar.nl/quote:Op zondag 11 januari 2015 00:06 schreef daNpy het volgende:
Waar vind ik een lijstje van deelnemers die nog mee doen?
Ook een beetje jouw dorpsgenoot.quote:
bijna, vrijen al een heel tijdje maar woont nog niet bij erikquote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ook een beetje jouw dorpsgenoot.
Serieus ja? Goed bezig dan, die Erikquote:Op zondag 11 januari 2015 00:29 schreef densmee het volgende:
[..]
bijna, vrijen al een heel tijdje maar woont nog niet bij erik
Wie is dat eigenlijk? Die banden werden ook hoog geslingerdquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die banden werden ook hoog geslingerd![]()
Zo kan je weer zien hoe een klein beetje te hard je zo kan laten crashen, maar ik gok dat de gewichtsverhouding ook niet optimaal is.
twitter:bremermark twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:53:37Coureur Juan Silva naar verluidt ongedeerd, navigator Juan Pablo Sisterna zou een gebroken been hebben. #dakar reageer retweet
twitter:tuitcarlosrojas twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:40:11#Dakar2015 Abandono Etapa 7 de @patosilvasport ,gran trabajo de @ColcarRT en el #Proto #336 @canapino http://t.co/HWNgiwZdng reageer retweet
Ziet er gezellig uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze in de OP van het volgende deel?
[ afbeelding ]
Wat zij die aan het doentwitter:rallyraidnieuws twitterde op zondag 11-01-2015 om 14:05:34Ten Brinke en Van Loon gaan met een achterstand van resp. 6'07 en 7'27 op leider Al-Attiyah de neutralisatie in. #Dakar reageer retweet
motoren hebben toch een rustdag? Of ben ik nu in de war? Ik loop meestal een dag achter want kijk pas een dag later terug.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
Al Attiyah levert weer in, De Villiers virtueel nog maar 5min achter.
Doet de livetiming van de motoren en quads het niet?
die rusten gisterquote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
motoren hebben toch een rustdag? Of ben ik nu in de war? Ik loop meestal een dag achter want kijk pas een dag later terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |