quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Waarschijnlijk is je moeder lesbisch en heeft ze op je computer zitten zoeken. Bereid je maar voor op een scheiding van je ouders.
Dat zei ik ook nergens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met lesbisch zijn. Maar ik val op mannen.
Je moet gewoon nog uit de kast komen. Geeft niks hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met lesbisch zijn. Maar ik val op mannen.
O jee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Waarschijnlijk is je moeder lesbisch en heeft ze op je computer zitten zoeken. Bereid je maar voor op een scheiding van je ouders.
Geklikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef Kyubey het volgende:
Komt het door mijn mooie, maar weinig accurate fobo?
Picsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nergens.
Shit.
Ik had verdorie net een jurk aangedaan.
Geen adblock gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef Kyubey het volgende:
Op FOK! krijg ik de hele tijd advertenties voor lesbisch daten. Maar ik ben niet lesbisch.
Ook komen er constant advertenties van "moeder van 54 ziet er uit als 17", terwijl ik nog jong ben en geen antirimpelcreme nodig heb.
Komt dit doordat ik in het creabea Gerdatopic reageerde? Of in het Anita en Ed Compendium? Komt het door mijn mooie, maar weinig accurate fobo? Dat Google nu denkt dat ik een lesbische vrouw ben van middelbare leeftijd?
Is dit niet een beetje kortzichtig? Ik word benauwd van wat adverteerders allemaal denken te weten van mij en dat ze er conclusies uit trekken. Krijg ik alleen nog maar zoekresultaten van kookboeken of Gerda-proof teksten?
Klacht: "slimme" en "gerichte" advertenties.
quote:
Heb je geen ad-blocker?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef Kyubey het volgende:
Op FOK! krijg ik de hele tijd advertenties voor lesbisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |