SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4 PSV spelersquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Thulani Serero: 93% passnauwkeurigheid, 11 intercepties![]()
![]()
4 Ajaciedenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Thulani Serero: 93% passnauwkeurigheid, 11 intercepties![]()
![]()
11 intercepties is toch gewoon fucking weinig voor een nummer 6 ofnie dan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Per wedstrijd lijkt me dat danquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
11 intercepties is toch gewoon fucking weinig voor een nummer 6 ofnie dan![]()
Dat verandert de zaakquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tuurlijk. Toen ik het allemaal nog kon belopen en op die positie stond, had ik er minstens een stuk of 20. De bankzitters hebben dat een keer bij mij geturfd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
11 intercepties is toch gewoon fucking weinig voor een nummer 6 ofnie danNAC Breda
Rsbaarge![]()
BoulahrougeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:1320 - Het aantal ballen die POTS kon onderscheppen voordat hij moddervet werd. reageer retweet
![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:25:330 - Het aantal goede grappen dat Tobi-wan vandaag heeft gemaakt. reageer retweet
![]()
![]()
Minstensquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:1320 - Het aantal ballen die POTS kon onderscheppen voordat hij moddervet werd. reageer retweet
En even voor de goede orde: ik ben natuurlijk niet zo moddervet als Kami. Maar mijn elftal speelt ieder weekend tegen ventjes van 20 die 2/3 keer in de week trainen. En wij dus niet, als we donderdagavond met een man of 10 staan, is dat al veel. Ik heb op mijn 32e de moed opgegeven om die nog steeds eruit te rennen. Zet mij maar gewoon lekker laatste man
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Je mist steeds een woordje aan het eindequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:25:330 - Het aantal goede grappen dat Tobi-wan vandaag heeft gemaakt. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:1320 - Het aantal ballen die POTS kon onderscheppen voordat hij moddervet werd. Prodigy reageer retweet
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:25:330 - Het aantal goede grappen dat Tobi-wan vandaag heeft gemaakt. Offday reageer retweet
Haha ik zit weer eens niet op te letten, laatste woordje maakt het juist leuk. Ben weer veel te druk bezig met mijn kut scriptie...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:28 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Je mist steeds een woordje aan het eindeHaha ja ik mis mijn conditie ook wel... Zelf heb ik gehockeyed en technisch was ik echt niet sterk maar als je 70 minuten kan rennen en altijd op de goede plek staat pak je vanzelf wel je doelpuntjes mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Minstens. En even voor de goede orde: ik ben natuurlijk niet moddervet. Maar mijn elftal speelt ieder weekend tegen ventjes van 20 die 2/3 in de week trainen. Ik heb op mijn 32e de moed opgegeven om die nog steeds eruit te rennen. Zet mij maar gewoon lekker laatste manHaha bedanktquote:![]()
![]()
Neuh. gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die andere Opta-accountje (jeweetwel) van jou wasRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het wel triest dat die jongen zo op de hak werd genomen. Hij heeft het al zo moeilijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En leuk dat we dat vonden
En toen werd de reeks gesloten. Dat vonden we minder leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En leuk dat we dat vonden![]()
![]()
Het eindresultaat mag er wezen. Gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toen werd de reeks gesloten. Dat vonden we minder leuk.NAC Breda
Rsbaarge![]()
Baas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel opties hebben en dan naar Inter gaan.Waar had hij anders heen moeten gaan?
Zwitsers doen altijd wat het beste is voor hun portemonnee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baas.Waar had hij anders heen moeten gaan?
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Ze zijn tegenwoordig alleen niet meer zo geheimzinnig over de inhoud van hun portemonneequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwitsers doen altijd wat het beste is voor hun portemonnee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Noodgedwongen. Als het aan hen lag, hadden ze gewoon nog bankgeheim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig alleen niet meer zo geheimzinnig over de inhoud van hun portemonneeNAC Breda
Rsbaarge![]()
Kut EU.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noodgedwongen. Als het aan hen lag, hadden ze gewoon nog bankgeheim.
Had hem graag in Engeland gezien bij een Liverpool of Spurs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is wel ok. Maar niet naar die andere paupercompetitie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Had hem graag in Engeland gezien bij een Liverpool of Spurs.
Moordenaars zitten in het bos nu. Ze laten nu getrainde varkens los.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Onrein.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moordenaars zitten in het bos nu. Ze laten nu getrainde varkens los.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Feyenoord en dan spelen in een Immers rolquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jongeren-huismoeders
7 januari belde.
Zag het gisteren op facebook jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jongeren-huismoeders
erg mooi
![]()
![]()
Dreft Punkquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zag het gisteren op facebook jaerg mooi
![]()
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)gheid-ontslagen.html
24 jaar niet werken voordat je pas ontslagen wordt![]()
![]()
Kutwijven zijn het ook, allemaal. Je auto voor het stoplicht achteruit laten rollen, tegen de auto achter je aan. Die van mij dus![]()
NAC Breda
Rsbaarge![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kutwijven zijn het ook, allemaal. Je auto voor het stoplicht achteruit laten rollen, tegen de auto achter je aan. Die van mij dus![]()
![]()
hellingproef is zooooo moeilijk
![]()
Klinkt als het begin van een interessant filmpje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
how to pay hiervoor?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een interessant filmpje.![]()
En even in natura laten betalen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kutwijven zijn het ook, allemaal. Je auto voor het stoplicht achteruit laten rollen, tegen de auto achter je aan. Die van mij dus
Elke dag![]()
Een Hyundai. Zo even vragen of haar zoon Kami heet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
NAC Breda
Rsbaarge![]()
pffquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Helling of gewoon vlak?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef DutchSL het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)gheid-ontslagen.html
24 jaar niet werken voordat je pas ontslagen wordt![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze wilde niet eens optrekken, want het was nog roodquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
___!
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Daarom altijd afstand nemen bij heuveltjes. Omdat teveel mensen er moeite mee hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mafia 2 was ook wel vet, vrees dat we nu zijn verwend door next-gen/gta... Mafia 1 was echt legendarisch, kijk net een filmpje terug en dat ziet er natuurlijk niet uit. Zoals ik het me kan herinneren was het echt prachtig!quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]moet Mafia 2 nog spelen eigenlijk maar Mafia 1 was echt ziek
![]()
Afradertje hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ze wilde gewoon dat POTS haar even van achter kwam aanduwen
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Mafia 2 is wel tof. Alleen vind het kut dat je niet normaal kan free roamen. Omdat je altijd wel in een missie zit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha moest even aan deze website denken... Wat hebben we daar toch een plezier van gehad.
http://www.youareanidiot.org/
Trolling 101![]()
Heeft jouw ugly bitch geen liefde nodig? Echt niet lief om dat over je vrouw te zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet die van mij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doe heb ik nooit nog eens naar iemand gestuurd. En toen liep heel haar pc vast. inclusief een werkstuk wat ze nog niet opgeslagen had.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha moest even aan deze website denken... Wat hebben we daar toch een plezier van gehad.
http://www.youareanidiot.org/
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En zelf kon je zeker ook niet naar achter. Ik doe erg steile hellingen met handrem dan kan het niet fout gaan![]()
Geef maar toe dat je er over gedacht hebt... even op de achterbank.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet die van mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laat ik me maar niet verlagen tot slechte 'je moeder'-grappenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft jouw ugly bitch geen liefde nodig? Echt niet lief om dat over je vrouw te zeggen
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Gewoon zon automatisch systeem hebben, lekker makkelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
En zelf kon je zeker ook niet naar achter. Ik doe erg steile hellingen met handrem dan kan het niet fout gaan
Heb het ook geleerd met de handrem trouwens bij rijles.![]()
Ik claxoneerde nog, maar geen reactie. Gelukkig alleen een paar lichte krasjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
En zelf kon je zeker ook niet naar achter. Ik doe erg steile hellingen met handrem dan kan het niet fout gaanNAC Breda
Rsbaarge![]()
Misschien turnt zijn moeder ook welquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik me maar niet verlagen tot slechte 'je moeder'-grappenBoem boem dingen
![]()
![]()
Ik doe dat echt nooit met de handremGewoon lekker met de voeten jatog
Elke dag![]()
Sjonquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je er over gedacht hebt... even op de achterbank.
NAC Breda
Rsbaarge![]()
was wel een moeilijk spel destijds, heerlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mafia 2 was ook wel vet, vrees dat we nu zijn verwend door next-gen/gta... Mafia 1 was echt legendarisch, kijk net een filmpje terug en dat ziet er natuurlijk niet uit. Zoals ik het me kan herinneren was het echt prachtig!![]()
![]()
Ik ook. Easy peasy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik doe dat echt nooit met de handremGewoon lekker met de voeten jatog
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Automatisch systeem?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon zon automatisch systeem hebben, lekker makkelijk.
Heb het ook geleerd met de handrem trouwens bij rijles.![]()
Lemon squeezyquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat had ik laatst met Max Payne. Als je dat nu terugkijkt is het toch wat minder mooi dan je dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mafia 2 was ook wel vet, vrees dat we nu zijn verwend door next-gen/gta... Mafia 1 was echt legendarisch, kijk net een filmpje terug en dat ziet er natuurlijk niet uit. Zoals ik het me kan herinneren was het echt prachtig!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mafia 2 ziet er prima uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met Max Payne. Als je dat nu terugkijkt is het toch wat minder mooi dan je dacht
Max Payne 1 toch wat minderquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mafia 2 ziet er prima uit
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je gaat mijn 7 uur vertraging van laatst toch niet overtreffen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Mooi meepakken, 50 minuten vertraging met de NSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn dit beelden van de shooting vanochtend in de metro in parijs en hoe kom je eraan sickquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Max Payne 1 toch wat minder
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was in Nederland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je gaat mijn 7 uur vertraging van laatst toch niet overtreffen.
Ik ging laatst naar Antwerpen had ik ook 3 uur vertraging![]()
Van Oss naar Lille. Maar al die vertraging had ik in Nederland opgelopen..was met die sneeuw.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Dat was in Nederland?
Ik ging laatst naar Antwerpen had ik ook 3 uur vertragingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ook niet"quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Max Payne 1 toch wat minder
[ afbeelding ]
Toch zou ik het nog spelen
Je moet dat soort spellen ook niet meer spelen. Onze fantasie is ingehaald door de technologie. In mijn koppie is het gewoon nog 1080p 60fpsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met Max Payne. Als je dat nu terugkijkt is het toch wat minder mooi dan je dacht![]()
![]()
Hier in prachting Maaiveld, vertraging in prachtig maaiveeeeeld
Waar men de NS kapot scheldt, voor hen die met vertraging zijn gegaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik voel een nummer 1 hit aankomen, kan niet missen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hier in prachting Maaiveld, vertraging in prachtig maaiveeeeeld
Waar men de NS kapot scheldt, voor hen die met vertraging zijn gegaan![]()
Turner & de Michaelquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik voel een nummer 1 hit aankomen, kan niet missen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit is een lied voor oma manders, voor u en niemand andersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is toch altijd een prestatie hoe ze het weten te verneuken. Maar ze kunnen alles maken met de monopoliepositie die ze hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Oss naar Lille. Maar al die vertraging had ik in Nederland opgelopen..was met die sneeuw.![]()
Hahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft mijn foto geupload ??????![]()
![]()
![]()
De bende op Oss xdquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Dit is een lied voor oma manders, voor u en niemand andersDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is wel handig, wat voor auto heb je? Of is het de auto van je ouders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hill-start_assist![]()
Heeft iemand nog een lekker winter nummertje?
Kwam van de week deze tegen, vind ik toch wel erg lekker...
Seinabo Sey - Pistols at Dawn![]()
Vrouw achter het stuur zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik claxoneerde nog, maar geen reactie. Gelukkig alleen een paar lichte krasjes.![]()
![]()
Dat heb ik ook. Dat niet in je auto hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel handig, wat voor auto heb je? Of is het de auto van je ouders?
Dude heb je het uberhaupt gelezenquote:
Elke dag![]()
Deductief nomologisch, is dat van bevindingen naar theorie of van theorie naar bevindingen?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jawel, maar ik was het even vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude heb je het uberhaupt gelezen![]()
![]()
Dat niet in je oto hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dat niet in je auto hebben![]()
![]()
Geeft niet schatje. Een hele werkdag niet geklaagd, je hebt een sticker verdiend!quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was het even vergeten
NAC Breda
Rsbaarge![]()
#butcockroachescanquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geeft niet schatje. Een hele werkdag niet geklaagd, je hebt een sticker verdiend!
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zinloos PC >< Console topic.
GAM / PC gaming vs Console gaming
Volgens mij heb ik zojuist onomstotelijk bewijs aangeleverd waarom consoles beter zijn dan PC master race.![]()
Wow! Als ik het morgen nog eens doe, krijg ik dan weer een andere? Kan ik een verzamelboekje makenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geeft niet schatje. Een hele werkdag niet geklaagd, je hebt een sticker verdiend!
[ afbeelding ]![]()
Zeker. Positief gedrag moet je ook belonen, ipv alleen negatief gedrag te bestraffen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wow! Als ik het morgen nog eens doe, krijg ik dan weer een andere? Kan ik een verzamelboekje makenNAC Breda
Rsbaarge![]()
Ach kidd kan dat handelen, die gaat geen FB topics aanmaken enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi hoor, die wintersportmode van jou.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pas maar op voordat je je op glad ijs begeeft hihahoquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach kidd kan dat handelen, die gaat geen FB topics aanmaken enzo.NAC Breda
Rsbaarge![]()
Die agent die in dat filmpje wordt neergeknald is ook een moslim
Daar gaan hun 72 maagden
NAC Breda
Rsbaarge![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker. Positief gedrag moet je ook belonen, ipv alleen negatief gedrag te bestraffen.![]()
![]()
Nee want hij beschermt niet moslims en woont tussen de niet moslims dus hij is minstens net zo slecht als een niet moslimquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die agent die in dat filmpje wordt neergeknald is ook een moslim
Daar gaan hun 72 maagdenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moest gniffelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pas maar op voordat je je op glad ijs begeeft hihahoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah jah. Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want hij beschermt niet moslims en woont tussen de niet moslims dus hij is minstens net zo slecht als een niet moslimNAC Breda
Rsbaarge![]()
Pussy bedrag manquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef DePresident. het volgende:
Hopen op een goede crash binnenkort.![]()
[ afbeelding ]kan je niet eens een CR7 team mee maken.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan niet tippen aan die meerdere miljoenen die jullie hebben, nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pussy bedrag mankan je niet eens een CR7 team mee maken.
PSN: DePresident_![]()
Kan jij ook niequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pussy bedrag mankan je niet eens een CR7 team mee maken.
Elke dag![]()
Ik lach dan ook niemand uitquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voordat ik weg ging kwam ik een eind met 10 paupers er omheen. maar die aap zal wel flink gestegen zijn. ik lach hem toch ook niet uitquote:
#FreeTrapz![]()
ik kon me een oranje ramos veroorloven. nu kom ik niet verder dan een IF zlatan
#FreeTrapz![]()
Gelukkig is Ronaldo niet zwart, anders had je nu een probleem gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voordat ik weg ging kwam ik een eind met 10 paupers er omheen. maar die aap zal wel flink gestegen zijn. ik lach hem toch ook niet uit![]()
Ik kan precies een IF Serero halen.... Moet eigenlijk nog een paar coins verzamelen voor de TOTY madness. Moet toch wel minstens 100k aan packs openen, oftewel, 1 pack.![]()
De spanningen lopen hoog op in dat topicquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van en dat verbaast me niet. Die kinderneukende kankerprofeet van jou mag gewoon getekend worden.
![]()
Elke dag![]()
Beter zetten ze wat lokgeiten in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhhhhh dit had ik niet van jou verwacht.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
sorry sorry egt sorry was me broertjequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhhhhh dit had ik niet van jou verwacht.
vooral sorry ozz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heeft toch een permban gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry sorry egt sorry was me broertje
vooral sorry ozzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is de companion app er niet voor op tablet? Dan krijg ik alleen de fifa 15 app om het spel te spelen
Elke dag![]()
die moet er gewoon zijn mits Androidquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de companion app er niet voor op tablet? Dan krijg ik alleen de fifa 15 app om het spel te spelen![]()
is er alleen voor de iphone maar apps op de iphone kan je ook op de ipad downloaden als je het filtert in de appstore.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de companion app er niet voor op tablet? Dan krijg ik alleen de fifa 15 app om het spel te spelen
Als je android hebt weet ik het niet.![]()
Heb een Samsung tab 4 gekregen vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die moet er gewoon zijn mits AndroidMaar daar kan je dus niet op
Elke dag![]()
oh vandaag mn defecte ipad naar de apple store gebracht en kreeg gelijk een nieuweDenk dat ik deze ga verkopen en ga upgraden naar een Air 2
![]()
Nou zal de prijsdrop wel gaan inzetten, als EA het aankondigt worden mensen altijd wat gekkertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 08-01-2015 om 17:13:21#TOTY starts Monday! Watch @rioferdy5 @joey7barton @kylewalker2 and @daRealAkinfenwa pick their Team of the Year: https://t.co/jX3e3gWCdK reageer retweet
Elke dag![]()
https://play.google.com/s(...)ltimate_row&hl=nl_NLquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb een Samsung tab 4 gekregen vandaagMaar daar kan je dus niet op
tada![]()
Ja die kan ik dus niet downloaden want 'niet ontworpen voor dit apparaat'quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)ltimate_row&hl=nl_NL
tadaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die kan ik dus niet downloaden want 'niet ontworpen voor dit apparaat'
[ afbeelding ]wat kansloos. In dat geval kan je wel de .apk downloaden en zelf installeren.
![]()
Misschien weet iemand dat hier;
Als je bij youtube naar een kanaal gaat en op een video klikte kwam je eerder bij een afspeellijst die gewoon al die nummers op volgorde deed afspelen.
Nu werkt dat helaas niet meer, iemand die weet hoe ik die afspeellijst terug krijg?
Het is geen afspeellijst die gemaakt is door de kanaalbeheerder. Gewoon nieuwe video's die zijn geupload.![]()
Teleurstellend stemmetje heeft DA BEASTquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou zal de prijsdrop wel gaan inzetten, als EA het aankondigt worden mensen altijd wat gekkertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 08-01-2015 om 17:13:21#TOTY starts Monday! Watch @rioferdy5 @joey7barton @kylewalker2 and @daRealAkinfenwa pick their Team of the Year: https://t.co/jX3e3gWCdK reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanuit je favorieten? Als ik bij favs op een video klik opent hij hem met rechts een playlist van al mijn andere favs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Misschien weet iemand dat hier;
Als je bij youtube naar een kanaal gaat en op een video klikte kwam je eerder bij een afspeellijst die gewoon al die nummers op volgorde deed afspelen.
Nu werkt dat helaas niet meer, iemand die weet hoe ik die afspeellijst terug krijg?
Het is geen afspeellijst die gemaakt is door de kanaalbeheerder. Gewoon nieuwe video's die zijn geupload.
Maar jij wil dat dus bij 1 bepaald kanaal ofzo? Geef eens een voorbeeld>?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee bij een ander kanaal. Bij mijn eigen favorieten doet die het wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanuit je favorieten? Als ik bij favs op een video klik opent hij hem met rechts een playlist van al mijn andere favs.
Maar jij wil dat dus bij 1 bepaald kanaal ofzo? Geef eens een voorbeeld>?
Dan speelt die alleen het liedje af, terwijl voorheen ik wel gewoon zo'n playlist kreeg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Akinfenwa is niet eens zo groot en toch zo breed/sterk.____!
Maar waarom dan niet gewoon de playlist aanklikken? Of is die niet compleet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee bij een ander kanaal. Bij mijn eigen favorieten doet die het wel.
[ afbeelding ]
Dan speelt die alleen het liedje af, terwijl voorheen ik wel gewoon zo'n playlist kreeg.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit ziet er echt raar uit, allemaal van die midgets en dan die scheids die er echt gigantisch uit zietquote:![]()
![]()
Dat zijn afspeellijsten die hij zelf heeft gemaakt. Ik wil gewoon zijn nieuwe uploads horen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet gewoon de playlist aanklikken? Of is die niet compleet?
[ afbeelding ]![]()
DSdos, rtl5 kijken en zodalijk lekker fappen op een strippende Tatjana
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
jizzquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef el-blanchito het volgende:
DSdos, rtl5 kijken en zodalijk lekker fappen op een strippende TatjanaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bijnaaaa is het zoverquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef el-blanchito het volgende:
DSdos, rtl5 kijken en zodalijk lekker fappen op een strippende Tatjana
Wel dubieus dat je de aflevering al herkende meteen aan het begin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cambuur - Ghana 1-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou ik bij Reus echt niet durven doen..ligt hij er meteen weer een half jaar uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef DePresident. het volgende:
https://vine.co/v/OHnFTMKF31Q
Lewandowski en Reus.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet gezien.. ik was aan het eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bijnaaaa is het zover
Wel dubieus dat je de aflevering al herkende meteen aan het begin![]()
noemen ze het zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet gezien.. ik was aan het eten.![]()
En dan kan je niet breed en sterk zijn?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet gezien.. ik was aan het eten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel. Toch is het een apart gezicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan kan je niet breed en sterk zijn?![]()
In ieder geval niet groot, ik ben hier nu een dag en je loopt die jongen alleen maar te pestenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan kan je niet breed en sterk zijn?![]()
![]()
Ik pest hem toch niet? En ik denk iets anders bij groot... Groot als in gespierd, sexy en sterk. Glanzend van de olie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
In ieder geval niet groot, ik ben hier nu een dag en je loopt die jongen alleen maar te pestenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zegt eerder iets over jou dan over hemquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik pest hem toch niet? En ik denk iets anders bij groot... Groot als in gespierd, sexy en sterk. Glanzend van de olie.![]()
![]()
Ja dat ik meer verstand heb van anatomie dan hem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Dat zegt eerder iets over jou dan over hemRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O, misschien ken ik het toch welquote:![]()
![]()
O dan kan ik mijn LOIC wel gaan afstoffen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Boooohhhhh! Anonymous gaat websites en accounts van moslimextremisten aanvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toen ik zag dat flodder kwam dacht ik "hoe heet ook alweer die ene aflevering en toen BABAM was daar ineens 'de tatoeage'"quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bijnaaaa is het zover
Wel dubieus dat je de aflevering al herkende meteen aan het begin
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dan kan ik mijn LOIC wel gaan afstoffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Rob Geus wat een boef
Elke dag![]()
Ik heb gisteren ook gekeken jaquote:
Collega van mij kent hem via via (gemeenschappelijke vrienden), en had al wel eens verteld dat het een enorme blaaskaak is
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Wel grappig dat al die linkse rakkers daar op het plein staan![]()
Ik zit het nu te kijken, wat een idiootquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook gekeken ja
Collega van mij kent hem via via (gemeenschappelijke vrienden), en had al wel eens verteld dat het een enorme blaaskaak isRambamquote:
Elke dag![]()
man man manquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:21 schreef Reemi het volgende:
Rambam altijd goedGauw even terugkijken.
![]()
Eten met 2 maten en hij heeft het gewoon niet door
Rob die de presentatrice aan het versieren is
Elke dag![]()
Bohh Aalbersberg die gaat over vrijheid van meningsuiting speechen.![]()
De Wij samenleving, mooi manDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was Mark niet bezig met de onderste steen boven krijgen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
In ieder geval niet groot, ik ben hier nu een dag en je loopt die jongen alleen maar te pestenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgens mij gewoon een nieuwe leipo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke van wie ben jij een kloon?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een nieuwe leipo.![]()
Elke dag![]()
Zowaar eindelijk iemand die eens verteld hoe hypocriet iedereen nu doetZoals Van Aartsen die toen liep te janken over die onthoofding waarop hij geshopt was maar nu zegt dat alles moet kunnen
Elke dag![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zowaar eindelijk iemand die eens verteld hoe hypocriet iedereen nu doetZoals Van Aartsen die toen liep te janken over die onthoofding waarop hij geshopt was maar nu zegt dat alles moet kunnen
Net als die politiechef die voorgeprinte aangifte formulieren klaar had liggen voor Wilders.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Nederlander die werkte voor Charlie vond ik ook wel grappig, die zei gewoon dat ze allemaal hypocriet waren want al die politici hadden zelf een schijthekel aan hun blad en liepen er altijd over te klagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja.
Net als die politiechef die voorgeprinte aangifte formulieren klaar had liggen voor Wilders.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij traint er al een hele tijd mee hequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet maar eens vaker op voetbalzone kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij traint er al een hele tijd mee heof jullie moeten mij goed updaten.
Zieltjes winnen nuquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Nederlander die werkte voor Charlie vond ik ook wel grappig, die zei gewoon dat ze allemaal hypocriet waren want al die politici hadden zelf een schijthekel aan hun blad en liepen er altijd over te klagen
Hij raakte zwaar geblesseerd bij Barca nadat hij had aangegeven sowieso niet te willen verlengen. Toen zat hij een tijd zonder club en mocht hij bij Van Gaal zijn conditie op pijl houden. Heeft dus nu een contract als gevolg. Ook wel met het oog op een evt vertrek van De Gea naar Real denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet maar eens vaker op voetbalzone kijken.of jullie moeten mij goed updaten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit heb ik dan weer niet meegekregen? Waar komt dat vandaan dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij raakte zwaar geblesseerd bij Barca nadat hij had aangegeven sowieso niet te willen verlengen. Toen zat hij een tijd zonder club en mocht hij bij Van Gaal zijn conditie op pijl houden. Heeft dus nu een contract als gevolg. Ook wel met het oog op een evt vertrek van De Gea naar Real denk ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kijk hier hebben we wat aan. Ik wist het ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij raakte zwaar geblesseerd bij Barca nadat hij had aangegeven sowieso niet te willen verlengen. Toen zat hij een tijd zonder club en mocht hij bij Van Gaal zijn conditie op pijl houden. Heeft dus nu een contract als gevolg. Ook wel met het oog op een evt vertrek van De Gea naar Real denk ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De Gea weg?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij raakte zwaar geblesseerd bij Barca nadat hij had aangegeven sowieso niet te willen verlengen. Toen zat hij een tijd zonder club en mocht hij bij Van Gaal zijn conditie op pijl houden. Heeft dus nu een contract als gevolg. Ook wel met het oog op een evt vertrek van De Gea naar Real denk ik.hij doet het zo goed daar...
Mathijs is bangDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaan ze klappen wtf
Elke dag![]()
Wahhahahahahaha deze lucky
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit heb ik dan weer niet meegekregen? Waar komt dat vandaan dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aan. Ik wist het ook niet.Welk deel? Dat De Gea wellicht naar Real gaat? Gerucht speelt al een tijdje. Over Iker zijn ze nog altijd niet echt tevreden en Bravo is gewoon Bravo..zal nooit wereldtop worden ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De Gea weg?hij doet het zo goed daar...
Dus is het logisch dat ze interesse hebben ook in deze Spanjaard..of het concreet is weet ik verder niet. De Gea staat super te keepen dit seizoen maar intern zijn er nog wel wat issues over zijn (nog altijd) gebrekkige communicatie met de achterhoede. Maar ook niet gek als je wekelijks weer andere jeugdspelers op CB zet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#jesuiswillyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok boiis silverpacks of gold packs? nu zeggen sahabisRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
goldpeks en stream onquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok boiis silverpacks of gold packs? nu zeggen sahabisDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Krijg ik toch mooi de zeldzame --- uit een gold pack
Elke dag![]()
En 0 gratis coins
Elke dag![]()
Ok ik ga er 10 openen voor jou schatje. en die post ik dan zo hier.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een IS- vlag dus toch, lijkt het dus toch geen Al Qaida te zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
eerste 5 (eerste pack niet gelukt dus)
Boh kiet door Gamessssquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste 5 (eerste pack niet gelukt dus)
Elke dag![]()
JEEEEEEJ DIE LANGE ITALIAAN KOMT NAAAR PSV
Elke dag![]()
Net alsof Pelle naar Psv wilquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
JEEEEEEJ DIE LANGE ITALIAAN KOMT NAAAR PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof Pelle naar Psv wilNee deze is beter iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
Net op het nieuws. Mevrouw komt uit de moskee en wil wel even anoniem reageren. Ze praat de actie echt niet goed, maar dat magazine "heeft het gewoon over zichzelf afgeroepen".quote:
Als we allemaal zo zouden redeneren zou het hek van de dam zijn, dom wicht
NAC Breda
Rsbaarge![]()
Neerknallen dan maar. Fuck de vrijheid van meningsuiting, daar ging het toch allemaal om?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net op het nieuws. Mevrouw komt uit de moskee en wil wel even anoniem reageren. Ze praat de actie echt niet goed, maar dat magazine "heeft het gewoon over zichzelf afgeroepen".
Als we allemaal zo zouden redeneren zou het hel van de dam zijn, dom wicht![]()
Bohh 2 rode kaarten in een vriendschappelijke wedstrijd.
Over zichzelf afgeroepen..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net op het nieuws. Mevrouw komt uit de moskee en wil wel even anoniem reageren. Ze praat de actie echt niet goed, maar dat magazine "heeft het gewoon over zichzelf afgeroepen".
Als we allemaal zo zouden redeneren zou het hek van de dam zijn, dom wichtdat soort mensen zijn nou gevaarlijk.
Als je zo redeneert vraag je er zelf ook om wat mij betreft ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neerknallen dan maar. Fuck de vrijheid van meningsuiting, daar ging het toch allemaal om?NAC Breda
Rsbaarge![]()
De hypocrisie druipt er van afquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je zo redeneert vraag je er zelf ook om wat mij betreft ja.![]()
Ook twee doelpuntenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh 2 rode kaarten in een vriendschappelijke wedstrijd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik snap niet dat mensen zo iets nog goed proberen te praten.Over zichzelf afgeroepen..
____!
Als je in haar redenering doorslaat, roept zij nu ook eea over zichzelf af. Had ze dit maar niet hardop moeten zeggen. 'Ja, ik wil het echt niet goedpraten, maar ik praat het wel goed.'quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo iets nog goed proberen te praten.Over zichzelf afgeroepen..
____!
![]()
NAC Breda
Rsbaarge![]()
We hebben allemaal gezien waar die jihadisten toe in staat zijn. Het is dan ook niet zo verassend dat er een aanslag wordt gepleegd op deze mensen. We konden er eigenlijk op wachten met de huidige situatie daar in Syrie.![]()
Klopt. Verrassend is het misschien niet. Maar niemand 'heeft er om gevraagd'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef Rijst het volgende:
We hebben allemaal gezien waar die jihadisten toe in staat zijn. Het is dan ook niet zo verassend dat er een aanslag wordt gepleegd op deze mensen. We konden er eigenlijk op wachten met de huidige situatie daar in Syrie.NAC Breda
Rsbaarge![]()
Tijd voor wat luchtigs. WIDM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rsbaarge![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tijd voor wat luchtigs. WIDM.Hoop het niet heb een mancrush op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andere verwoording dan, 'uitgelokt' nadat er meerdere malen is bedreigd en waardoor je uiteindelijk beveiligd moet worden en dan alsnog doorgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Verrassend is het misschien niet. Maar niemand 'heeft er om gevraagd'.
Moord en dood is never nooit de oplossing, maar je weet donders goed dat zoiets kan gebeuren. Het zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste (hopelijk wel).
Hier wordt niemand vrolijk van, miljoenen moslims die nu de dupe zijn van een stel malloten die zo nodig de heilige profeet belachelijk moeten maken waarop een stel ng grotere malloten het oplossen door 12 mensen om te leggen.![]()
Waarom zou je gaan buigen voor bedreigingen? Hier moet je alles kunnen publiceren wat je wilt en waarom zijn het malloten? Omdat ze zo'n spotprentje maken..? Sorry maar daar kan ik niet bij met mijn hoofd..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:35 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Andere verwoording dan, 'uitgelokt' nadat er meerdere malen is bedreigd en waardoor je uiteindelijk beveiligd moet worden en dan alsnog doorgaan.
Moord en dood is never nooit de oplossing, maar je weet donders goed dat zoiets kan gebeuren. Het zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste (hopelijk wel).
Hier wordt niemand vrolijk van, miljoenen moslims die nu de dupe zijn van een stel malloten die zo nodig de heilige profeet belachelijk moeten maken waarop een stel ng grotere malloten het oplossen door 12 mensen om te leggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wees blij, dan zit hij er nog langer in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoop het niet heb een mancrush op hemNAC Breda
Rsbaarge![]()
Ohh ik dacht dat je bedoelde dat hij er uit gingquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wees blij, dan zit hij er nog langer in.![]()
![]()
Nou, ik legde het vergelijk al in het NWS topic. Iemand gaat tijdens Ajax - Feyenoord in zijn Ajax shirtje in vak S staan. Hij wordt in elkaar gemept, en geschopt. Net zo lang tot hij niet meer beweegt. Hij overlijdt. Ondanks dat hij om genade vraagt. (vergelijk met agent)quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Over zichzelf afgeroepen..dat soort mensen zijn nou gevaarlijk.
Een hele grote groep mensen zullen precies dezelfde woorden gaan gebruiken. Dat hij het over zichzelf afgeroepen heeft. En het gekke is, dat de Ajacied niet eens iemand gekwetst heeft.
We zijn nu vol van vrijheid, maar vooral zolang het in ons eigen straatje past.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat kan ik natuurlijk helemaal niet weten...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je bedoelde dat hij er uit gingNAC Breda
Rsbaarge![]()
Ze hebben gister volgens mij laten zien waarom je juist wel moet buigen. Er zijn vaker spotprentjes gemaakt en er is daar toen ook veel ophef over geweest (Denemarken). Je weet dat dat voor de miljoenen mensen die geloven in de Islam gevoellig ligt en dat je momenteel ook nog eens te maken hebt met een groep die snel naar een geweer grijpen om dingen op zo'n manier op te lossen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan buigen voor bedreigingen? Hier moet je alles kunnen publiceren wat je wilt en waarom zijn het malloten? Omdat ze zo'n spotprentje maken..? Sorry maar daar kan ik niet bij met mijn hoofd..![]()
Perfect voorbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, ik legde het vergelijk al in het NWS topic. Iemand gaat tijdens Ajax - Feyenoord in zijn Ajax shirtje in vak S staan. Hij wordt in elkaar gemept, en geschopt. Net zo lang tot hij niet meer beweegt. Hij overlijdt. Ondanks dat hij om genade vraagt. (vergelijk met agent)
Een hele grote groep mensen zullen precies dezelfde woorden gaan gebruiken. Dat hij het over zichzelf afgeroepen heeft. En het gekke is, dat de Ajacied niet eens iemand gekwetst heeft.
We zijn nu vol van vrijheid, maar vooral zolang het in ons eigen straatje past.![]()
Het zijn ook altijd moslims, waar komt die agressiviteit toch vandaan. Mensen vermoorden omwille een spotprentje en het nog goed praten ook____!
![]()
Wat verbitterd van je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, ik legde het vergelijk al in het NWS topic. Iemand gaat tijdens Ajax - Feyenoord in zijn Ajax shirtje in vak S staan. Hij wordt in elkaar gemept, en geschopt. Net zo lang tot hij niet meer beweegt. Hij overlijdt. Ondanks dat hij om genade vraagt. (vergelijk met agent)
We zijn nu vol van vrijheid, maar vooral zolang het in ons eigen straatje past.![]()
Even een kleine crosspost: Ik heb FIFA15 gekregen bij mijn Duitse Xbox One. Het liefste wil ik er van af want dit is niet bepaald mijn ding, maar op het hoesje staan Duitse vlaggetjes bij de talen. Is er iemand van jullie die ook FIFA15 van onze buren heeft en deze genstalleerd op zijn of haar console? Krijgen jullie een taalkeuze of is dat echt geforceerd op Duits?
Ik heb het antwoord, Game on verder
[ Bericht 4% gewijzigd door house_is_a_feeling op 08-01-2015 20:50:06 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Beetje kromme vergelijking of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
We zijn nu vol van vrijheid, maar vooral zolang het in ons eigen straatje past.
In beiden gevallen wordt er gezegd: Eigen schuld. In geval 1 is heel het land verontwaardigd, in geval 2 zal je vaak gelijk krijgen. Wat ik wil zeggen: geweld is nooit goed te praten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking of niet?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Letterlijk voor de neus mensen gaan provoceren is toch echt iets anders dan een fucking tekening maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Want iets in een krant publiceren is niet letterlijk voor de neus provoceren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Letterlijk voor de neus mensen gaan provoceren is toch echt iets anders dan een fucking tekening maken.![]()
![]()
Jij ervaart een Ajax shirtje als provocerend. Een radicaal moslim wordt woest om een cartoon. Maver wordt gek als je over zijn moeder begint. Het zou een stuk prettiger zijn als iedereen elkaars grenzen respecteert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Letterlijk voor de neus mensen gaan provoceren is toch echt iets anders dan een fucking tekening maken.Maar diep van binnen lach ik.![]()
+ dit is moord op voorbedachte raden, ze zijn voorbereid en erop uit geweest om mensen te vermoorden. Dat is wat anders dan dat er een mafkees midden in een groep supporters gaat provoceren en kk klapjes krijgt van omstanders die er toevallig staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Letterlijk voor de neus mensen gaan provoceren is toch echt iets anders dan een fucking tekening maken.![]()
Jawel, indirect. Maar mag aan nemen dat als je zoiets ziet terwijl je thuis lekker op de bank zit je niet binnen 1 ms gelijk helemaal over de rooie bent en op je fietsje springt om ff iemand af te knallen, toch? :pquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:45 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Want iets in een krant publiceren is niet letterlijk voor de neus provoceren?
Maar goed, het blijft een feit dat de gemiddelde moslim het niet kan verdragen als een anders denkende zijn mening over de islam uit.![]()
Blijft reactie op een provocatie volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
+ dit is moord op voorbedachte raden, ze zijn voorbereid en erop uit geweest om mensen te vermoorden. Dat is wat anders dan dat er een mafkees midden in een groep supporters gaat provoceren en kk klapjes krijgt van omstanders die er toevallig staan.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Denk je nu echt dat ze gaan buigen? Het enige wat er nu gaat gebeuren is dat er meer aanvallen op islamtische extremistische bewegingen worden uitgevoerd, rechtsextremisme wordt aangewakkerd en samenleving krijgt een nog grotere scheur. Er gebeuren zoveel dingen waardoor mensen gekwetst worden maar het lijkt erop dat iedereen zich maar moet aanpassen omdat een bepaalde groep zich gekwetst voelt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ze hebben gister volgens mij laten zien waarom je juist wel moet buigen. Er zijn vaker spotprentjes gemaakt en er is daar toen ook veel ophef over geweest (Denemarken). Je weet dat dat voor de miljoenen mensen die geloven in de Islam gevoellig ligt en dat je momenteel ook nog eens te maken hebt met een groep die snel naar een geweer grijpen om dingen op zo'n manier op te lossen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hetzelfde heb je op relatie niveau. Als je relatie uitgaat. Jij en je omgeving wijzen altijd naar de ander. Stom wijf. Het andere kamp: Stomme lul. Maar als je jezelf de vraag stelt: Waarom doet zij zo lelijk tegen mij? Dan kom je op interessantere antwoorden. Die niet leuk zijn voor je zelf.
Dus: Waarom heeft een groep moslims zo'n grondige hekel aan het Westen gekregen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
In een tijd waar het sowieso al niet goed gaat alsnog extra olie op het vuurtje gooien is toch niet slim. Er zijn zoveel andere dingen waar je over kunt tekenen, maar toch dat ene dingetje doen terwijl je weet dat er veel kritiek en ng meer haat de wereld in komt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze gaan buigen? Het enige wat er nu gaat gebeuren is dat er meer aanvallen op islamtische extremistische bewegingen worden uitgevoerd, rechtsextremisme wordt aangewakkerd en samenleving krijgt een nog grotere scheur. Er gebeuren zoveel dingen waardoor mensen gekwetst worden maar het lijkt erop dat iedereen zich maar moet aanpassen omdat een bepaalde groep zich gekwetst voelt.![]()
Dit is gewoon een prent? Lees het dan niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:51 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
In een tijd waar het sowieso al niet goed gaat alsnog extra olie op het vuurtje gooien is toch niet slim. Er zijn zoveel andere dingen waar je over kunt tekenen, maar toch dat ene dingetje doen terwijl je weet dat er veel kritiek en ng meer haat de wereld in komt.
Hoeveel mensen zijn er om deze prenten gedood? Ik kan je het antwoord wel geven hoor.
0 om precies te zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prent? Lees het dan niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel mensen zijn er om deze prenten gedood? Ik kan je het antwoord wel geven hoor.
0 om precies te zijn.Iedere groep mensen hebben gewoon een zwakke plek. Bij de moslims licht dit gewoon gevoelig.
Precies hetzelfde als ik een shopje zou maken van je dochter op iets waar jij niet vrolijk van wordt. Ik denk dat je net niet over zou gaan tot het moorden, maar boos krijg ik jou wel. En als er miljoenen Trapzjes zouden zijn met ieder een eigen karakter dan zullen daar vast wel een aantal idioten tussen zitten die ergere dingen van plan zijn.![]()
Het grote verschil is wel dat Joy niks heeft gedaan wat aan de kaak gesteld kan worden. Dat kun je van die extremisten niet zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.Iedere groep mensen hebben gewoon een zwakke plek. Bij de moslims licht dit gewoon gevoelig.
Precies hetzelfde als ik een shopje zou maken van je dochter op iets waar jij niet vrolijk van wordt. Ik denk dat je net niet over zou gaan tot het moorden, maar boos krijg ik jou wel. En als er miljoenen Trapzjes zouden zijn met ieder een eigen karakter dan zullen daar vast wel een aantal idioten tussen zitten die ergere dingen van plan zijn.NAC Breda
Rsbaarge![]()
Ze zijn niet uit het niets begonnen met het maken van die prentjes. Ze zijn begonnen nav allemaal gebeurtenissen (9/11, Londen, Madrid, Al Quada etc etc die allemaal uit de naam van een bepaald geloof zijn uitgevoerd).quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:59 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.Iedere groep mensen hebben gewoon een zwakke plek. Bij de moslims licht dit gewoon gevoelig.
Precies hetzelfde als ik een shopje zou maken van je dochter op iets waar jij niet vrolijk van wordt. Ik denk dat je net niet over zou gaan tot het moorden, maar boos krijg ik jou wel. En als er miljoenen Trapzjes zouden zijn met ieder een eigen karakter dan zullen daar vast wel een aantal idioten tussen zitten die ergere dingen van plan zijn.
Gelukkig hebben ze al 1.25 miljoen gekregen om door te gaan want hier voor buigen geef je ze alleen maar gelijk. We leven hier in een wereld waar iedereen zijn eigen mening mag uiten en dat wil ik graag zo houden.
Extremisten doen iets, alle moslims zijn er de dupe van. Zo werkt dat natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het grote verschil is wel dat Joy niks heeft gedaan wat aan de kaak gesteld kan worden. Dat kun je van die extremisten niet zeggen.
En zoals jij het bekijkt, wat heb ik dan verkeerd gedaan?![]()
Je pleit in mijn perceptie voor vermindering van de vrijheid van meningsuiting. En dat ben ik gewoon niet met je eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Extremisten doen iets, alle moslims zijn er de dupe van. Zo werkt dat natuurlijk.
En zoals jij het bekijkt, wat heb ik dan verkeerd gedaan?
NAC Breda
Rsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: