voordelen van pc?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:36 schreef Eadieua het volgende:
PC, omdat er geen voordelen zijn bij console games.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
Console, heb geen zin om ieder jaar te moeten upgraden plus dat ik dan twee dingen tegelijk kan doen.
Twee dingen tegelijk doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
Console, heb geen zin om ieder jaar te moeten upgraden plus dat ik dan twee dingen tegelijk kan doen.
Jammer dat PCs niet met Bluetooth controllers kunnen verbinden...quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:13 schreef spierbal het volgende:
Console. Op mijn bank kan ik lekker liggen terwijl ik game.
je hoeft mij niet overtuigen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:13 schreef Eadieua het volgende:
[..]
Jammer dat PCs niet met Bluetooth controllers kunnen verbinden...
Oh wacht.
5 minuten werk om een nieuwe kaart erin te zetten om de zoveel jaarquote:
Dan moeten ze alleen die ruk console ports van ze niet gaan locken op 30.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:40 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Eventueel niet meer op ultra over twee jaar, maar altijd heb je meer fps op de pc dan op de locked fps versies op consoles
Uhm... Ik ben geen hardcore gamer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:21 schreef spierbal het volgende:
[..]
je hoeft mij niet overtuigen hoormaar alsnog geloof ik niet dat jij lekker op je bank aan het gamen bent op je pc.
Daarbij PC gamers die zich slimmer voelen omdat een PC meer aan kan. Facking low lifers om daarmee te gaan opscheppenmaar ach. Veel plezier.
Ik doe het al jaren, hdmi kabel in laptop, laptop openklappen, fifa aanklikken, controllers uitdelen, klappen uitdelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:43 schreef nikk het volgende:
Beide. Desktop voor m'n Blizzard games. En voor de rest een console. Console vind ik zelf prettiger. En ja, je kan een pc aansluiten op een tv en een controller gebruiken (mits ondersteund en geschikt) als je perse geen console wil. Maar wie ben je dan voor de gek aan het houden.
Meer fps! Wauw! Dat maakt het gamen op een pc veel leuker! Cijfers en specs, dat is waar gamen om gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:40 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Met een i5-4460 en een r9 280 kom je al paar jaar mee door toch..? Eventueel niet meer op ultra over twee jaar, maar altijd heb je meer fps op de pc dan op de locked fps versies op consoles
Moh, ik heb console liefhebbers PC zien gebruiken voor hogere FPS, is echt een gigantisch verschil in game ervaring hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Meer fps! Wauw! Dat maakt het gamen op een pc veel leuker! Cijfers en specs, dat is waar gamen om gaat.
Ik denk dat veel recente spellen er dan toch beter uit zien op die consoles waar ze de specs precies van hebben en zich dus op kunnen richten dan voor die samengestelde PC van jou ondertussen. 6 laar is een lange tijd, zeker wanneer je instapte bij een luttele 450 euro lijkt mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als voorbeeld: Mijn PC 6 jaar geleden die nogsteeds beter is dan de 360 en PS3 draait nogsteeds en heeft me toen 450 euro gekost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |