Lijkt me stug dat XDA niets heeftquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:08 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een ROM voor Galaxy S5
Kan helemaal niets vinden via de bekende kanalen
oeps, een deel vergeten..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat XDA niets heeft
Speciaal voor jou dan: http://forum.xda-developers.com/galaxy-s5/development
Als daar niets tussenstaat ben je een pietlut
Dit is geen normaal gedrag. Hoe bedoel je dit? Is het netwerk ineens niet meer opgeslagen of is 'ie wel opgeslagen maar gaat er iets anders mis? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hoi, ik heb sinds kort een Moto G met volgens het grote internet een standaard versie van Android (4.4, lollipop is nog niet beschikbaar voor dit toestel). Ik ben hier nog niet echt bekend mee aangezien ik sinds 2008 met een iPhone in mijn zak heb gelopen. Even wat dingen die ik als nieuwe gebruiker als vervelend ervaar waar ik niet zo snel een oplossing voor kan vinden:
Na elke herstart gebeurd er weer "iets". Tot nu toe gebeurd:
Wifi code kwijt (bijna elke herstart)
Nogmaals: hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Is dit een terugkomend probleem of heb je dit één keer ervaren?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Verbind niet meer met mijn Pebble horloge
Nogmaals: hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er? Welk toetsenbord gebruik je? Is dit een terugkomend probleem of heb je dit één keer ervaren?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Toetsenbordindeling ineens veranderd
Voorheen was de achtergrond van de app drawer daarvan inderdaad zwart, maar na een recente update van de Google-app is dit wit geworden zodat dit aansluit bij de user interface van Android 5.0. Dit betekent niet dat je Android 5.0 draait, alleen is de Google-app geüpdate naar die vormgeving.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Als ik op het rondje met de 6 puntjes klik is de achtergrond plots wit geworden (weet nog steeds niet hoe ik dat weer zwart krijg).
Dat klopt, ik zou zeggen dat dat een probleem is in hoe WhatsApp notificaties behandelt. Daar is niks aan te doen buiten steeds even op de melding klikken zodat je WhatsApp opent, de notificatie wordt verwijderd en daarom ook niet meer terug komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Meldingen blijven terugkomen. Als ik een Whatsapp bericht negeer krijg ik om de paar minuten een melding, de tijd van de notificatie is ook veranderd naar de huidige minuut (zelfde notificatie).
Als je naar Settings > Display navigeert kun je de instelling "Pulse notification light" uitvinken. Dan zet je het notificatielampje uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik kan dat irritante knipper lampje niet uitzetten boven het scherm (heb er voor nu maar een stukje electrotape op geplakt).
Dat is een standaard feature van Android. Door vanaf de homeknop omhoog te swipen kom je in Google Now.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
ls ik per ongeluk omhoog swipe kom ik op een google zoek pagina
Die balk is ook onderdeel van Google Now Launcher. Als je Nova gebruikt kun je die ook verwijderen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
er staat nog een grote google zoekbalk bovenin het scherm (tenzij ik dat internet zoeken uit kan zetten heb ik daar niets aan, alleen maar vervelend).
Lijkt me ook geen normaal gedrag. Heb je je toestel misschien vóór het vergrendelen al in landscape modus? Normaal gezien zou een telefoon UI geen landscape-lockscreen moeten ondersteunen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Als ik mijn scherm wil ontgrendelen is deze bijna altijd gekanteld terwijl ik mijn telefoon recht houdt. Ik moet dan 3 seconden wachten voor ik deze kan ontgrendelen (dan kantelt de telefoon weer terug)
Geen idee hoe dat zit. Ik heb gewoon een Europese Moto G met één simkaart.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Als ik wil bellen moet ik twee keer mijn sim kaart selecteren voordat ik kan bellen (twee simkaarten).
Je bent niet erg nauwkeurig in je beschrijvingen. Welk "scherm"? Het vergrendelscherm? In dat geval heb ik goed nieuws: dat komt eraan in de Lollipop-update.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Geen makkelijke manier gevonden om notificaties gewoon op mijn scherm te krijgen zoals bij mijn oude telefoon.
Je kunt sommige apps inderdaad niet de-installeren, maar je kunt ze vaak wel uitzetten door naar Settings > Apps > All apps te gaan, op de apps te klikken die je wil uitzetten en dan op het "Disable"-knopje te drukken.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
Bepaalde applicaties kunnen niet verwijderd worden (moto app, standaard google apps die ik toch niet gebruik)
Hij herkent het netwerk niet meer. Als je probeert te verbinden moet je weer je code invoeren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[quote]
Dit is geen normaal gedrag. Hoe bedoel je dit? Is het netwerk ineens niet meer opgeslagen of is 'ie wel opgeslagen maar gaat er iets anders mis? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien?
Als ik naar de bluetooth instellingen ga zie ik mijn horloge staan, maar hij verbind er niet mee. Ik moet dan mijn horloge uit de instellingen van de telefoon verwijderen en opnieuw koppelen. Dit heb ik nu drie keer ervaren. Ik krijg bijna elke dag de melding dat bluetooth gecrashed is.quote:Nogmaals: hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Is dit een terugkomend probleem of heb je dit één keer ervaren?
Ik heb standaard het DVORAK toetsenbord ingesteld en QWERTY weggehaald. Ik heb al een aantal keer (nu zelfs zonder opnieuw opstarten) ineens het QWERTY toetsenbord terug als standaard.quote:Nogmaals: hoe bedoel je dit? Wat gebeurt er? Welk toetsenbord gebruik je? Is dit een terugkomend probleem of heb je dit één keer ervaren?
Ahhhh dit is door Google gedaan. Op je aanraden de app geinstalleerd en het werkt echt perfect! Dank je wel!quote:Voorheen was de achtergrond van de app drawer daarvan inderdaad zwart, maar na een recente update van de Google-app is dit wit geworden zodat dit aansluit bij de user interface van Android 5.0. Dit betekent niet dat je Android 5.0 draait, alleen is de Google-app geüpdate naar die vormgeving.
Wil je de achtergrond van de app drawer toch zwart hebben raad ik je aan om Nova Launcher te installeren, daar kun je dat soort dingen helemaal zelf instellen.
Ok dan ligt dat niet aan mij. Hoop dat het opgelost word.quote:Dat klopt, ik zou zeggen dat dat een probleem is in hoe WhatsApp notificaties behandelt. Daar is niks aan te doen buiten steeds even op de melding klikken zodat je WhatsApp opent, de notificatie wordt verwijderd en daarom ook niet meer terug komt.
Aaaahhhh daar zit die optie!!!!!quote:Als je naar Settings > Display navigeert kun je de instelling "Pulse notification light" uitvinken. Dan zet je het notificatielampje uit.
Dus een manier vinden om van google now af te komen?quote:Datis een standaard feature van Android. Door vanaf de homeknop omhoog te swipen kom je in Google Now.
Je bent geweldig! Werkt super! Heb nu een zoek functie in de 'app drawer' maar die zoekt alleen naar apps wat ik niet storend vind. Die zoek functie functioneerd tenminste ook.quote:Die balk is ook onderdeel van Google Now Launcher. Als je Nova gebruikt kun je die ook verwijderen.
Ja vaak lock ik mijn toestel in landscape vanwege spelletjes.quote:Lijkt me ook geen normaal gedrag. Heb je je toestel misschien vóór het vergrendelen al in landscape modus? Normaal gezien zou een telefoon UI geen landscape-lockscreen moeten ondersteunen.
Dit is vaag, ik zoek het wel uit, nadat je zo veel storingen hebt weggewerkt ben ik al een stuk blijer met mijn toestel.quote:Geen idee hoe dat zit. Ik heb gewoon een Europese Moto G met één simkaart.
Ja het vergrendelscherm jaquote:Je bent niet erg nauwkeurig in je beschrijvingen. Welk "scherm"? Het vergrendelscherm? In dat geval heb ik goed nieuws: dat komt eraan in de Lollipop-update.
Is er een app om ze te verbergen?quote:Je kunt sommige apps inderdaad niet de-installeren, maar je kunt ze vaak wel uitzetten door naar Settings > Apps > All apps te gaan, op de apps te klikken die je wil uitzetten en dan op het "Disable"-knopje te drukken.
Bronquote:Ontwikkelaars werken aan Xposed-variant voor Android Lollipop
Twee ontwikkelaars werken aan een plug-in-framework voor Android Lollipop. Het framework moet vergelijkbaar zijn met Xposed, dat niet compatibel is met de nieuwste Android-versie. Het is niet duidelijk of de makers werken aan compatibiliteit met Xposed-modules.
De ontwikkeling van het nieuwe framework, met de codenaam El Pollo, bevindt zich in een vroeg stadium, schrijft Land of Droid. Naast een testmodule is er nog maar één werkende module beschikbaar. Het framework wordt ontwikkeld door de hoofdontwikkelaar van de custom-Android-rom VillainROM en een oud-VillainROM-ontwikkelaar. Het is niet bekend of ze plannen hebben om El Pollo compatibel te maken met Xposed-modules.
Het project moet een alternatief worden voor Xposed, dat niet compatibel is met ART, de compiler die Google in Android Lollipop als standaard instelde, ten koste van Dalvik. Dalvik is een just in time-compiler: code wordt pas bij het uitvoeren omgezet naar machine-code. ART zet de code van apps direct bij installatie al om naar machine-code. Mede daardoor is ART efficiënter dan Dalvik.
Overigens zei de ontwikkelaar van Xposed eerder dat hij pas zou beginnen aan ondersteuning voor ART in Xposed wanneer die compiler definitief als standaard werd ingesteld. Het is echter onduidelijk hoe vergevorderd de overstap van Xposed naar ART is.
Met Xposed en El Pollo kunnen Android-gebruikers modules inladen die functionaliteit van het besturingssysteem wijzigt. Zo bestaat er een Xposed-module, Xprivacy, waarmee gebruikers kunnen tweaken tot welke gegevens Android-apps toegang hebben. Ook zijn er adblockers en een module waarmee instellingen, zoals de taal, per app kunnen worden aangepast.
Ik gebruikte het voor look & feel shit en de nieuwigheid van Lollipop en wat CM12 en extra Temasek dev opties maakten dat niet zo'n groot probleemquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bron
Heuj! Ik mis Xposed toch wel veel..
De extra opties van Greenify, Bootmanager, Instagram downloader, Xprivacy, KeepChat en GEL Settings mis ik toch echt wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik gebruikte het voor look & feel shit en de nieuwigheid van Lollipop en wat CM12 en extra Temasek dev opties maakten dat niet zo'n groot probleem
Daarom ga ik nog niet over naar Lollipopquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bron
Heuj! Ik mis Xposed toch wel veel..
Hmm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
De extra opties van Greenify, Bootmanager, Instagram downloader, Xprivacy, KeepChat en GEL Settings mis ik toch echt wel.
Ik zou eens kijken naar de bluetooth opties (en dan ook het menuknopje rechtsbovenin) in je telefoon en je smartwatch. Ik weet verder weinig van bluetooth, wat hoort te gebeuren als je buiten bereik bent van je device. Hoort hij dan te disconnecten en later reconnecten?quote:Hij herkent het netwerk niet meer. Als je probeert te verbinden moet je weer je code invoeren.
Op wat voor manier? Ik heb bijv. een andere toetsenbord app. In settings bij standaard toetsenbord optie bij Language/Input heb ik 2 selecties, Google Keyboard en AI Keyboard. AI is bij mij geselecteerd en dat blijft altijd zo. Als jij Dvorak binnen het Google Keyboard kan instellen, dan hoort dat te doen. Misschien moet je QWERTY laten staan maar gewoon uit, ipv verwijderd.quote:Ik heb standaard het DVORAK toetsenbord ingesteld en QWERTY weggehaald. Ik heb al een aantal keer (nu zelfs zonder opnieuw opstarten) ineens het QWERTY toetsenbord terug als standaard.
Niet doen. Doen de games zelf. Binnen een landscape game kan je ook niet naar portrait draaien.quote:Ja vaak lock ik mijn toestel in landscape vanwege spelletjes.
In Nova Settings (Homescreen, en dan menuknop onderin je telefoon, en dan Nova Settings) moet je naar Drawer gaan, en dan helemaal onderin staat 'Hide Apps'. Dan kan je je App Drawer opschonen door shit te hiden.quote:Is er een app om ze te verbergen?
Lijkt me een erg vreemd probleem. Als ik dat op internet op zoek krijg je voornamelijk meldingen van Google Backup die dat soort problemen veroorzaakt. Als je naar Settings > Backup & reset gaat, probeer eens Back up my data uit te zetten. Dan ga je naar Settings > Wi-Fi en daar verwijder je het netwerk wat die problemen geeft. Nu kun je Back up my data weer aan zetten als je dat wil, en pas dáárna voeg je het netwerk opnieuw toe.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hij herkent het netwerk niet meer. Als je probeert te verbinden moet je weer je code invoeren.
Aha, dat is niet goed. Krijg je dan de melding Bluetooth share has stopped working? Probeer in Settings > Apps > All eens de data van de app Bluetooth share te wissen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Als ik naar de bluetooth instellingen ga zie ik mijn horloge staan, maar hij verbind er niet mee. Ik moet dan mijn horloge uit de instellingen van de telefoon verwijderen en opnieuw koppelen. Dit heb ik nu drie keer ervaren. Ik krijg bijna elke dag de melding dat bluetooth gecrashed is.
Wauw, erg veel problemen met je Settings-app denk ik. Als je het standaard toetsenbord gebruikt, kun je onder Settings > Apps > All de data van de app Android Keyboard (AOSP) wissen. Het kan zijn dat je dan de instellingen van je toetsenbord opnieuw moet configureren, maar dat zou het probleem kunnen oplossen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik heb standaard het DVORAK toetsenbord ingesteld en QWERTY weggehaald. Ik heb al een aantal keer (nu zelfs zonder opnieuw opstarten) ineens het QWERTY toetsenbord terug als standaard.
Je zou de Google App onder Settings > Apps > All kunnen disablen, maar dan kun je de hele Google-app niet meer gebruiken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Dus een manier vinden om van google now af te komen?
Als je wil kun je ook die zoekfunctie ook helemaal uitzetten (of verbergen, althans). Ik heb onder Nova Settings > Drawer Drawer Style ingesteld op Small Tabs, en Menu Action Icons op None. Dan ziet het er zo uit:quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Je bent geweldig! Werkt super! Heb nu een zoek functie in de 'app drawer' maar die zoekt alleen naar apps wat ik niet storend vind. Die zoek functie functioneerd tenminste ook.
Dat zou zomaar eens de oorzaak kunnen zijn. Merk je op dat je lockscreen er vaak zo uit ziet nadat je een spelletje in landscape-modus hebt gespeeld?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ja vaak lock ik mijn toestel in landscape vanwege spelletjes.
Dat kun je in Nova Launcher doen door naar Nova Settings > Drawer te gaan en onder Hide Apps kun je dan apps verbergen; ik heb ook alleen de apps die ik echt gebruik getoond in de App Drawer, dat is wel zo overzichtelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
Is er een app om ze te verbergen?
Dank je voor je hulp
Ja dat later reconnecten zou fijn zijn. Ik moet dan echt het horloge verwijderen uit de instellingen van de telefoon en daarna opnieuw toevoegen. Niet echt de fijnste manier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar de bluetooth opties (en dan ook het menuknopje rechtsbovenin) in je telefoon en je smartwatch. Ik weet verder weinig van bluetooth, wat hoort te gebeuren als je buiten bereik bent van je device. Hoort hij dan te disconnecten en later reconnecten?
Dvorak is gewoon in het Google keyboard in te stellen. Vanmiddag had ik weer plotseling Qwerty erbij staan. Laten staan had ik al eerder geprobeerd maar dan gaat hij automatisch switchen tussen de toetsenborden.quote:Op wat voor manier? Ik heb bijv. een andere toetsenbord app. In settings bij standaard toetsenbord optie bij Language/Input heb ik 2 selecties, Google Keyboard en AI Keyboard. AI is bij mij geselecteerd en dat blijft altijd zo. Als jij Dvorak binnen het Google Keyboard kan instellen, dan hoort dat te doen. Misschien moet je QWERTY laten staan maar gewoon uit, ipv verwijderd.
Kennelijk was ik niet duidelijk. Ik zit een spelletje te spelen (landscape) en dan lock ik het scherm als ik klaar ben, meestal heb ik de telefoon dan nog zijwaarts.quote:Niet doen. Doen de games zelf. Binnen een landscape game kan je ook niet naar portrait draaien.
Wow die app kan echt veelquote:In Nova Settings (Homescreen, en dan menuknop onderin je telefoon, en dan Nova Settings) moet je naar Drawer gaan, en dan helemaal onderin staat 'Hide Apps'. Dan kan je je App Drawer opschonen door shit te hiden.
Ik heb het bij deze uitgevoerd, ben benieuwd of het werkt.quote:Lijkt me een erg vreemd probleem. Als ik dat op internet op zoek krijg je voornamelijk meldingen van Google Backup die dat soort problemen veroorzaakt. Als je naar Settings > Backup & reset gaat, probeer eens Back up my data uit te zetten. Dan ga je naar Settings > Wi-Fi en daar verwijder je het netwerk wat die problemen geeft. Nu kun je Back up my data weer aan zetten als je dat wil, en pas dáárna voeg je het netwerk opnieuw toe.
Ook uitgevoerd, zal het laten weten.quote:Aha, dat is niet goed. Krijg je dan de melding Bluetooth share has stopped working? Probeer in Settings > Apps > All eens de data van de app Bluetooth share te wissen.
Ook hiervan de instellingen gewist. Inderdaad het standaard toetsenbord. Heb het dvorak toetsenbord weer teruggeplaatst en Qwerty weer verwijderd.quote:Wauw, erg veel problemen met je Settings-app denk ik. Als je het standaard toetsenbord gebruikt, kun je onder Settings > Apps > All de data van de app Android Keyboard (AOSP) wissen. Het kan zijn dat je dan de instellingen van je toetsenbord opnieuw moet configureren, maar dat zou het probleem kunnen oplossen.
Zal eens kijken of er iets is wat ik er van gebruik, anders zet ik het uit.quote:Je zou de Google App onder Settings > Apps > All kunnen disablen, maar dan kun je de hele Google-app niet meer gebruiken.
Helaas heb ik de small tabs functie niet, andere instelling wel ingesteld. Werkt goedquote:Als je wil kun je ook die zoekfunctie ook helemaal uitzetten (of verbergen, althans). Ik heb onder Nova Settings > Drawer Drawer Style ingesteld op Small Tabs, en Menu Action Icons op None. Dan ziet het er zo uit:
Ik zal er goed op gaan letten.quote:Dat zou zomaar eens de oorzaak kunnen zijn. Merk je op dat je lockscreen er vaak zo uit ziet nadat je een spelletje in landscape-modus hebt gespeeld?
Zal van de week de premium versie kopen. Top, dank je welquote:Dat kun je in Nova Launcher doen door naar Nova Settings > Drawer te gaan en onder Hide Apps kun je dan apps verbergen; ik heb ook alleen de apps die ik echt gebruik getoond in de App Drawer, dat is wel zo overzichtelijk.
Zat netjes in de verpakking, compleet nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:18 schreef Mirel het volgende:
at hij idd veel settings problemen heeft. Misschien een 2e hands telefoon met fout geinstalleerde custom rom? Benieuwd naar wat er bij versie en kernel staat in Settings > about pho
Graag gedaan!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ik heb het bij deze uitgevoerd, ben benieuwd of het werkt.
[..]
Ook uitgevoerd, zal het laten weten.
[..]
Ook hiervan de instellingen gewist. Inderdaad het standaard toetsenbord. Heb het dvorak toetsenbord weer teruggeplaatst en Qwerty weer verwijderd.
[..]
Zal eens kijken of er iets is wat ik er van gebruik, anders zet ik het uit.
[..]
Helaas heb ik de small tabs functie niet, andere instelling wel ingesteld. Werkt goed
[..]
Ik zal er goed op gaan letten.
[..]
Zal van de week de premium versie kopen. Top, dank je wel
Dan weet ik niet waarom het zo raar is. Sorryquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Zat netjes in de verpakking, compleet nieuwe telefoon.
Model Number: Moto G (2nd Generation)
Android version: 4.4.4
Kernel version: 3.4.42-g668a77b hudsoncm@ilclbld26 #1 Tue Aug 26 20:30:04 CDT 2014
System version: 21.11.23.titan_retaildsds.retaildsdsall.en.03.reteu
Build number: KXB21.85.23
Systeemtaal op Engels en SwiftKey gebruiken op Nederlands?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie een idee hoe een tablet met Android 4.4 zo intestellen dat de systeemtaal Engels is en de spelcontrole zowel werkt op de Nederlandse als Engelse taal?
Nu lukt dat niet, als ik de systeemtaal instel op Nederlands lukt het wel gek genoeg.
Ben benieuwd, ben nu in Indonesie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Android 5.1 komt er aan.
https://www.droidapp.nl/n(...)ollipop-komt-er-aan/
De tering wat een beroerd artikelquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Android 5.1 komt er aan.
https://www.droidapp.nl/n(...)ollipop-komt-er-aan/
quote:Geen plotselinge force-closes van apps
Nee, mijn ochtendhumeur is altijd voorbij om 7:47 stiptquote:
kun je alle contacten niet verplaatsen naar google contacts?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:11 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand hoe ik met een samsung alle contacten op een PC kan zetten. Al dan niet in een apart bestand maar bij voorkeur in een excel bestand.
Ik heb zelf nog nooit android of samsung gehad maar ik moest dit even voor mijn vader regelen. Maar nu heb ik Kies en Kies 3 gedownload maar bij Kies 3 kreeg ik geen contacten te zien toen ik de telefoon aansloot op de laptop. Toen heb ik een test contact aangemaakt op de simkaart en een test 2 contact op de telefoon maar bij beide werden contacten niet zichtbaar in Kies3.
Iemand enig idee hoe ik dit aan kan pakken?
Ik heb dit filmpje als uitleg gebruikt:
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIESTUTORIAL/JSP
Waarom synchroniseer je de contacten niet met Google Contacts? Dan ben je niet afhankelijk van Samsung meuk en werkt het voortaan op elk Android toestel.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:11 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand hoe ik met een samsung alle contacten op een PC kan zetten. Al dan niet in een apart bestand maar bij voorkeur in een excel bestand.
Ik heb zelf nog nooit android of samsung gehad maar ik moest dit even voor mijn vader regelen. Maar nu heb ik Kies en Kies 3 gedownload maar bij Kies 3 kreeg ik geen contacten te zien toen ik de telefoon aansloot op de laptop. Toen heb ik een test contact aangemaakt op de simkaart en een test 2 contact op de telefoon maar bij beide werden contacten niet zichtbaar in Kies3.
Zoek op zulke apps: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mst.contectquote:Op zondag 8 februari 2015 22:11 schreef Stansfield het volgende:
Ja, die komt er.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er al wat meer bekend over lollipop op Note4?
Hoe werkt dit precies? Want dat is eigenlijk wat ik zoek.quote:Op maandag 9 februari 2015 06:52 schreef static het volgende:
Backup contacts kan hem als Excel/csv mailen.
Ik ben op zich wel aardig handig met excel dus dit moet wel lukken. En mijn vader gebruikt zijn google mail toch niet. Is ook alleen maar voor zijn android telefoon aangemaakt volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:35 schreef Mirel het volgende:
t, hij doet het wel maar nadeel is dat hij je hele contactenlijst van Google exporteert. Iedereen die je ooit gemaild hebt. Daarom vind ik Dubbeldrank's suggestie om het te syncen met je Google Contacts niet goed. Ik neem aan dat je alleen de contacten met een telefoonnumme
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tos.contactquote:Op maandag 9 februari 2015 12:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies? Want dat is eigenlijk wat ik zoek.
Dat ziet er eenvoudig uit. Komend weekend maar eens proberen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:17 schreef static het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tos.contact
Installeren en klaar.
verhuizen is dan de makkelijkste optiequote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind 't irritant en wil 't opgelost hebben
Sygic aangeslingerd en 'n koude gps-fix laten maken, netjes op locatie.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
verhuizen is dan de makkelijkste optie
Koop gewoon een mobiel met wat betere specs voor je vrouw.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind 't irritant en wil 't opgelost hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |