SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door cohen op 08-01-2015 14:22:13 ]wie zaait zal oogsten.....
Een zeefdruk wordt vaak ook niet gemaakt door de originele kunstenaar. Corneille maakte 1 origineel en vervolgens worden hier zeefdrukken van gemaakt. De kunstenaar zet vervolgens zijn handtekening eronder en c'est ca. Daarom is het een zeefdruk en geen origineelquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef DonJames het volgende:
Hoezo is dit een originele zeefdruk van Herman Brood? Zo te zien is het een zeefdruk van een foto van een beschilderd rolluik, waarbij alleen het rolluik daadwerkelijk door Brood is geschilderd. Ik bedoel, ik kan ook wel een foto van de Mona Lisa maken en daar een zeefdruk van maken, maar is dat dan een originele zeefdruk van Leonardo da Vinci?
Is die van jou dan gesigneerd door Herman Brood?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:00 schreef cohen het volgende:
[..]
Een zeefdruk wordt vaak ook niet gemaakt door de originele kunstenaar. Corneille maakte 1 origineel en vervolgens worden hier zeefdrukken van gemaakt. De kunstenaar zet vervolgens zijn handtekening eronder en c'est ca. Daarom is het een zeefdruk en geen origineel
Nee. De waarde zit hem in de productie wijze. Verdiep je in het zeefdrukken en je begrijpt waarom zeefdrukken duurder zijn dan postersquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is die van jou dan gesigneerd door Herman Brood?
Zeefdruk blijft prachtig in dit dodelijk saaie digitale tijdperk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef cohen het volgende:
[..]
Nee. De waarde zit hem in de productie wijze. Verdiep je in het zeefdrukken en je begrijpt waarom zeefdrukken duurder zijn dan posters
"Nieuwe" kunst is niet duurder dan "tweedehands" kunst....je bedoelt dat de waarde 89,- EUR is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:57 schreef Dengaman het volgende:
Ik haak af, hij kost nieuw 89 euro...
Titel is trouwens: "Het Paard"
Het is hetzelfde doek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:20 schreef cohen het volgende:
[..]
"Nieuwe" kunst is niet duurder dan "tweedehands" kunst....je bedoelt dat de waarde 89,- EUR is?
Haha. Wat is er toch met jou??? Wat is jouw bijdrage hier?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu even geen kritiek op de zeefdruk ansich maar op het aangeboden exemplaar:
Ik zie in de bovenste foto linksboven en linksonder in de zeefdruk deukjes in het papier zitten. Dat drukt even zo goed de waarde en had TS ook even kunnen melden in plaats van angstvallig proberen te verbergen op de foto.
Wat is er toch met mij? Mijn bijdrage hier?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
Haha. Wat is er toch met jou??? Wat is jouw bijdrage hier?
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:45 schreef cohen het volgende:
Te bekijken/af te halen in Koudekerk aan den Rijn of Leiderdorp.
Dan kan 'k em niet eerst bekijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |