Ja, een ongewapende man... waar tref je die tegenwoordig nog aan?quote:
Terroristen krijgen hun zin, overal angst en paniek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:42 schreef Nibb-it het volgende:
Vous êtes nombreux à nous demander des nouvelles de la Défense. Il semble que des rumeurs y aient circulé sur la présence d'un tireur. Notre envoyé spécial sur place nous signale qu'il n'y a visiblement pas de menace et que les policiers qui étaient présents sont partis. Tout porte à croire qu'il s'agissait d'une fausse alerte. - le Monde.
Meldingen van een gewapende man in Défense zijn vals. Politie is weer weg.
hij is de zwager van de 2 broers. ze werden idd in de gaten gehouden maar er waren geen aanwijzingen voor daadwerkelijke aanslagen. wellicht kunnen ze uit kommunikatiegegevens wel opmaken dat ie er wellicht bij betrokken was en dus verdachte isquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:40 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat de Franse geheime dienst geen enkele aanwijzing had dat ze bezig waren met voorbereidingen of iets dergelijks. Als ze geen aanwijzingen hadden vraag ik me af hoe ze bij hem terecht zijn gekomen.
Belangijkste die genoemd worden zijn uiteraard Schiphol, maar ook spoor netwerk bij Utrecht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef JACM het volgende:
[..]
Wat voor potentiële doelen zouden er in België en Nederland zijn?
Nou hulde zeg.quote:
Ik denk het niet, dan hadden ze toch wel aangestuurd op een groot vuurgevecht ofzo. Ik vermoed ook wel dat ze levend gepakt gaan worden. Als ze echt graag dood hadden gewild, dan hadden ze dat allang kunnen regelen, met spektakel ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Forbry het volgende:
Ongelooflijk dat ze die lui nog steeds niet hebben weten te pakken!
Ze zullen uit zijn op een martelaarsdood (na ergens eerst nog wat meer slachtoffers te maken, hoop met heel mijn hart dat ze niet verder dan een poging daartoe komen). Ik hoop echt niet dat ze die krijgen, laat ze de rest van hun leven maar lekker in een cel slijten.
Rotterdamse havenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Belangijkste die genoemd worden zijn uiteraard Schiphol, maar ook spoor netwerk bij Utrecht.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Microtechs het volgende:
In de kantorenwijk La Defense in Parijs zou een ongewapende man zijn gezien. Dit zijn echter onbevestigde berichten.
Daar hebben ze niks aan. Ze vallen gebouwen of instanties aan die Islam beledigd hebben in hun ogen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Belangijkste die genoemd worden zijn uiteraard Schiphol, maar ook spoor netwerk bij Utrecht.
Ik hoop dat je gelijk hebt....quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk het niet, dan hadden ze toch wel aangestuurd op een groot vuurgevecht ofzo. Ik vermoed ook wel dat ze levend gepakt gaan worden. Als ze echt graag dood hadden gewild, dan hadden ze dat allang kunnen regelen, met spektakel ook.
Het lijkt erop alsof ze er echt op uit zijn om te vluchten. Dat loopt wel een keer spaak.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou hulde zeg.
Dit is gewoon moedwillig mensen proberen te beledigen.
Dit is ook een belediging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou hulde zeg.
Dit is gewoon moedwillig mensen proberen te beledigen.
om de NS plat te leggen is niet zo heel veel nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Juist niet. Die gasten rijden rond met bivakmutsen op en wapens in de hand. Ja, dan wil je echt vluchten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk het niet, dan hadden ze toch wel aangestuurd op een groot vuurgevecht ofzo. Ik vermoed ook wel dat ze levend gepakt gaan worden. Als ze echt graag dood hadden gewild, dan hadden ze dat allang kunnen regelen, met spektakel ook.
Het lijkt erop alsof ze er echt op uit zijn om te vluchten. Dat loopt wel een keer spaak.
Paar bladeren op de rails en klaar ben jequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef crv het volgende:
[..]
om de NS plat te leggen is niet zo heel veel nodig
Utrecht? Wat voor winst voor hun oorlog valt daar te behalen? Als ze alleen op een rampage uitwaren, dan hadden ze die benzinepompmedewerker ook wel doorzeefd met kogels.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
paar bladeren op de rails.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef crv het volgende:
[..]
om de NS plat te leggen is niet zo heel veel nodig
dat vermoeden heb ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het niet gewoon zo dat ze nog 1 aanslag plegen vandaag of morgen ervan uitgaande dat ze toch wel doodgaan, wat hun geen ene reet zal boeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |