Dat is juist het verrassingselement, dat ze nu gewoon willekeurig iets aanvallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Deze aanslag was zeer gericht op de makers, dat verschilt met een willekeurige locatie.
Na beelden die ik gister zag verbaasd niets mij meer. Oké dat had niets te maken met een raketwerper maar als ze zelfs daar mee om kunnen gaan...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef Storneren het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje kunnen mikken.
Greet Wilders =/= Nederland. Ongetwijfeld zal Wilders een doelwit zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef Storneren het volgende:
[..]
Vandaar dat Girt Wilders op hun hitlist staat.
Dan zou ik eerder Den Haag verwachten dan Utrecht Centraalquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Greet Wilders =/= Nederland. Ongetwijfeld zal Wilders een doelwit zijn
Wat heeft een moskee in nederland met deze aanslag te maken?quote:
Of Amsterdam.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Den Haag verwachten dan Utrecht Centraal
Ja, dat zei ik net ook al en ik denk dat die kans heel groot is. Als ze ergens klem gereden worden zullen ze niet schromen om deze op een polittie blokkade af te vuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
Lijkt me eerder dat ze die rakettenwerper uit nood zullen gebruiken.
Als ze bijvoorbeeld omsingeld zijn en geen kant meer op kunnen.
In het algemeen kan het een doel zijn, maar niet van deze heren. Het is gewoonweg niet te plannen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wilders stond samen met de omgekomen Stéphane Charbonnier op de dodenlijst in de Al-Qaeda glossy: http://www.geenstijl.nl/archives/images/InspireWinter2013.pdf
Waarom zou Nederland geen doel kunnen zijn?
Geert Wilders is mede mogelijk gemaakt door de manier van hoe wij leven/onze opvattingen over vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In dat geval zijn deze tekenaars =/= Frankrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Adolecens het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat er al "zo lang" geen nieuws is over die vermeende klopjacht naar die twee op de snelweg?
Lijkt me toch dat je zo'n auto zo klem gereden hebt, van de weg af hebt geschoten als je de volledige politiemacht van het land ter beschikking tot je hebt? En niks geen feeds van nieuwshelikopters of andere mensen uit de buurt..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net ook al en ik denk dat die kans heel groot is. Als ze ergens klem gereden worden zullen ze niet schromen om deze op een polittie blokkade af te vuren.
Dan is het te hopen dat een sniper kan handelen voordat ze de trigger kunnen overhalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat het die gasten geen ene kut uitmaakt als ze doodgaan. Ik vermoed zelfs dat ze er rekening mee hielden gister al na die aanslag. Die lachen de ballen uit hun broek dat ze zo makkelijk zijn weggekomen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
Gaat niet gebeuren. Die gasten willen straks een martelaarsdood.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef NoXia het volgende:
Ik hoop dat de daders levend worden gepakt iig. De dood zou te makkelijk zijn.
Of hoe episch is dat, jezelf met een rocketlauncher door het hoofd schietenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
dat hoop ik met je meequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef NoXia het volgende:
Ik hoop dat de daders levend worden gepakt iig. De dood zou te makkelijk zijn.
Wat een onzin weer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BZReisadvies twitterde op donderdag 08-01-2015 om 12:35:11Reisadvies Frankrijk aangepast ivm aanslag #CharlieHebdo. Geen negatief reisadvies, maar wees wel alert. http://t.co/c9eH6xonnk reageer retweet
Kan wel, maar over het algemeen zegt Nederland ze niet zoveel als bijvoorbeeld grote landen als de VS, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wilders stond samen met de omgekomen Stéphane Charbonnier op de dodenlijst in de Al-Qaeda glossy: http://www.geenstijl.nl/archives/images/InspireWinter2013.pdf
Waarom zou Nederland geen doel kunnen zijn?
Concentratie mensen op Utrecht Centraal is wel enorm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Utrecht Centraal voor het aantal slachtoffers, Den Haag voor de politieke symboliek. Het is maar net waar je het accent op wil leggen. Haven van Rotterdam voor het economische effect kan ook. Of Amsterdam Centraal, toch meeste exposure wellicht (alleen iets minder druk dan Utrecht CS).quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord/ reactie op mijn vraag/ opmerking?quote:
En amsterdam vanwege ?.... AJAX ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht Centraal voor het aantal slachtoffers, Den Haag voor de politieke symboliek. Het is maar net waar je het accent op wil leggen. Haven van Rotterdam voor het economische effect kan ook. Of Amsterdam Centraal, toch meeste exposure wellicht (alleen iets minder druk dan Utrecht CS).
Zijn die pamfletten op een moskee geplakt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft een moskee in nederland met deze aanslag te maken?
Printen plakken op iemand zjjn gebouw is misschien niet zo erg als een granaat naar binnen gooien, maar je bent gewoon moedwillig mensen aan het beledigen.
Dat is wat anders dan een tijdschrift hebben met "beledigende strips" waar iemand voor kan kiezen om die niet te kopen en het dus niet te zien.
Nederland als doelwit zien, even uit de calimero?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord/ reactie op mijn vraag/ opmerking?
Dat ze niet zomaar even een stopteken aan zon auto kunnen geven, daar zit heus wel een plan achter voor ze tot actie over gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord/ reactie op mijn vraag/ opmerking?
Die kans wordt steeds groter. Drie moskeeën in Frankrijk aangevallen:quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef speedcore het volgende:
Inmiddels al wat aanslagen op moskeeen her en daar in la douce france.
Kwestie van tijd dat er bij zo`n tegenaanslag een keer een boel onschuldige moslims voortijdig richting allah worden gestuurd natuurlijk.
Er waren ook Christenen die beledigd waren door de Harry Potter boeken van JK Rowling. Was elk nieuw Harry Potter boek dan ook een moedwillige belediging?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft een moskee in nederland met deze aanslag te maken?
Printen plakken op iemand zjjn gebouw is misschien niet zo erg als een granaat naar binnen gooien, maar je bent gewoon moedwillig mensen aan het beledigen.
Dat is wat anders dan een tijdschrift hebben met "beledigende strips" waar iemand voor kan kiezen om die niet te kopen en het dus niet te zien.
Die vrachtwagen was een voorbode, ik zeg het je!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, joden zijn niet erg geliefd in die kringen.
Dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het algemeen kan het een doel zijn, maar niet van deze heren. Het is gewoonweg niet te plannen.
Het zou veronderstellen dat je wegkomt na de aanslag gisteren, dat je 600 kilometer gaat rijden, ondertussen niet opgepakt wordt, de agenda van Wilders precies kent om op het juiste moment, achtervolgd door de hele Europese politiemacht, een aanslag op een enkel persoon te kunnen doen.
Die lui proberen gewoon de benen te nemen, en zullen misschien nog schietend weerstand bieden als ze gepakt worden. Meer niet. Mensen die denken dat ze naar Nederland komen zijn sensatiezoekers.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoor net dat ze met een BUK systeem rondrijden.
Nee, eerder door de politiek van de afgelopen tig jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Storneren het volgende:
[..]
Geert Wilders is mede mogelijk gemaakt door de manier van hoe wij leven/onze opvattingen over vrijheid van meningsuiting.
Ze kunnen toch ook de benen nemen naar Nederland? Niet met het doel om Wilders te doden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het algemeen kan het een doel zijn, maar niet van deze heren. Het is gewoonweg niet te plannen.
Het zou veronderstellen dat je wegkomt na de aanslag gisteren, dat je 600 kilometer gaat rijden, ondertussen niet opgepakt wordt, de agenda van Wilders precies kent om op het juiste moment, achtervolgd door de hele Europese politiemacht, een aanslag op een enkel persoon te kunnen doen.
Die lui proberen gewoon de benen te nemen, en zullen misschien nog schietend weerstand bieden als ze gepakt worden. Meer niet. Mensen die denken dat ze naar Nederland komen zijn sensatiezoekers.
Gezien hun gelovige aspect, het laten leven van die pompbediende zou ik zeggen Den Haag. Anders hadden ze al meer slachtoffers gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht Centraal voor het aantal slachtoffers, Den Haag voor de politieke symboliek. Het is maar net waar je het accent op wil leggen. Haven van Rotterdam voor het economische effect kan ook. Of Amsterdam Centraal, toch meeste exposure wellicht (alleen iets minder druk dan Utrecht CS).
Ik hoor net dat ze in een JSF rondvliegen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, eerder door de politiek van de afgelopen tig jaar.
Om een uitkering aan te vragen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook de benen nemen naar Nederland? Niet met het doel om Wilders te doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |