abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148464607
Deze aanslag komt Israel wel goed uit, met Frankrijk als een van de landen die dreigen de Palestijnse Staat willen erkennen. Dat kan wel eens veranderen na deze gebeurtenissen, en geeft dit wel een BNW smaakje.

Verder als het een false flag zou zijn lijkt het ook goed te werken, het hele volk verenigt en kijkt weer dezelfde (verkeerde) kant op.

Ik word voornamelijk misselijk van de media rondom dit hele gebeuren. Alle non-nieuws en ongecheckte dingen als feiten brengen, ik ga er zelfs bijna elk nieuws van mijden.
pi_148464741
Praktisch elke aanslag komt Israël wel goed uit...
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:24:43 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148464944

Goeie reactie van Hansie, al vind ik zelf dat hij beetje van padje afraakt de laatste jaren.
Alles wat ik doe is toch wel leuk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:44:42 #30
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148465680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Stranger het volgende:
Deze aanslag komt Israel wel goed uit, met Frankrijk als een van de landen die dreigen de Palestijnse Staat willen erkennen. Dat kan wel eens veranderen na deze gebeurtenissen, en geeft dit wel een BNW smaakje.
Wat heeft dit nu met Palestina te maken? Dat woord is niet een keer gevallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148465895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat heeft dit nu met Palestina te maken? Dat woord is niet een keer gevallen.
Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
pi_148465983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
Weet jij wie de daders zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mensen gezien en 2 geplante identiteitsbewijzen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:53:36 #33
235357 TitusPullo
pi_148466045
Ja, mij zal wel verweten worden dat ik het altijd voor Israel opneem (wat niet waar is), maar ik zie niet in waarom dit Israel in de kaart zou spelen. Israel heeft het aan zijn eigen hardhandige optreden te danken dat het veel minder steun geniet dan voorheen. Dat valt niet meer goed te maken, zeker niet met een aanslag als deze.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148466083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef Stranger het volgende:

[..]

Weet jij wie de daders zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mensen gezien en 2 geplante identiteitsbewijzen.
Ja, de foto's van de vermoedelijke daders zijn gepubliceerd.
Dus waarom Israël erbij gesleept wordt is me een raadsel.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:54:56 #35
235357 TitusPullo
pi_148466104
quote:

[..]

Weet jij dan of Frankrijk overweegt om Palestina niet te herkennen? Zijn daar aanwijzingen voor?
pi_148466244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Weet jij dan of Frankrijk overweegt om Palestina niet te herkennen? Zijn daar aanwijzingen voor?
Nee dat weet ik niet maar als ik op de reacties afga en de algehele anti-islam propaganda die nu al maanden geintensiveerd wordt dat de publieke opinie ten opzichte van moslims en islamitische gebieden omslaat van 'ver van mijn bed' naar 'weg ermee'. Puur speculatie maar ik zie het wel als een mogelijk scenario.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:01:47 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148466338
quote:
Weet jij dat die ID's gepland zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mannen gezien.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:08:35 #38
235357 TitusPullo
pi_148466530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet maar als ik op de reacties afga en de algehele anti-islam propaganda die nu al maanden geintensiveerd wordt dat de publieke opinie ten opzichte van moslims en islamitische gebieden omslaat van 'ver van mijn bed' naar 'weg ermee'. Puur speculatie maar ik zie het wel als een mogelijk scenario.
Er heerst al bijna veertien jaar een vijandige sfeer en toch is de erkenning van de Palestijnse staat dichterbij dan ooit.
pi_148466548
Jongens, ik denk dat de IRA en de Rode Khmer het hebben gedaan.
PWBF
pi_148466721
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, de foto's van de vermoedelijke daders zijn gepubliceerd.
Dus waarom Israël erbij gesleept wordt is me een raadsel.
ter info:
Omdat er een Israelische reporter rondliep ?

http://rt.com/news/220519-shooting-france-police-paris/

quote:
French MPs vote in favour of Palestinian state
http://www.bbc.com/news/world-europe-30297859
quote:
Israel tells France it was 'deeply disappointed' by vote at UN
http://www.jpost.com/Arab(...)by-vote-at-UN-386493
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148466759
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Jongens, ik denk dat de IRA en de Rode Khmer het hebben gedaan.
Iedereen kan het gedaan hebben behalve extremistische moslims.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:15:29 #42
235357 TitusPullo
pi_148466784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

ter info:

http://rt.com/news/220519-shooting-france-police-paris/

[..]

[..]

Ja, dat maakt het een stuk aannemelijker.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:15:40 #43
116015 SicSicSics
pi_148466794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef Resonancer het volgende:
ter info:
Eén maar!?! Dat zou wel toevallig zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148467001
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Weet jij dat die ID's gepland zijn dan? Ik heb alleen maar gemaskerde mannen gezien.
Ik weet niet of die ID's geplant zijn of niet.
Ik ga er wel van uit aangezien het belachelijk zou zijn dat iemand die duidelijk zijn identiteit probeert te verbergen zijn ID überhaupt meeneemt naar een aanslag. Als je die bewuste keuze wel maakt, vergeet je dat ding al helemaal niet mee te nemen uit je vluchtauto. En er is er niet één die het vergeet, maar allebei.

Klinkt gewoon te ongeloofwaardig voor mij.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:27:03 #45
116015 SicSicSics
pi_148467186
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:21 schreef Stranger het volgende:
Ik weet niet of die ID's geplant zijn of niet.
Dat is al wat anders dan je net zei ;)
quote:
Klinkt gewoon te ongeloofwaardig voor mij.
Dat 'klinkt als ongeloofwaardig' als criterium wordt altijd maar 1 kant op toegepast, dat vind ik altijd zo opvallend!

Verhaal 1:
Ze namen hun ID's mee en die hebben ze per ongeluk in de auto laten liggen.

BNW Reactie:
Poh! Dat moet wel geplant zijn, dat is zo ongeloofwaardig!

Verhaal 2:
Israël heeft op grondgebied van een soevereine en bevriende natie oorlogshandeling uitgevoerd met als doel om niet als oorlogszuchtig gezien te worden en om wetgeving die ze niet aanstaat tegen te houden.

BNW Reactie:
Klinkt logisch. Dat zou best eens kunnen.

:? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 08-01-2015 14:36:11 (d t :@) ]
Fine, fuck you then!
pi_148467492
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is al wat anders dan je net zei ;)
Nee dat is niet anders wat ik zei. Ik zeg 'ik zie alleen geplante identiteitsbewijzen'. Dat is nog steeds wat ik denk. Natuurlijk kan dalijk blijken dat ze wel zo dom waren om hun idkaart mee te nemen en te vergeten maar tot die tijd geloof ik dat niet

quote:
Verhaal 2:
Israël heeft op grondgebied van een soevereine en bevriende natie oorlogshandeling uitgevoerd met als doel om niet als boeman gezien te worden en wetgeving die ze niet aanstaat tegen te houden.

BNW Reactie:
Klinkt logisch. Dat zou best eens kunnen.
En ook hierbij zeg ik dat het speculatie van mijn kant is. Dit is BNW een forum voor alternatieve theorien en samenzweringen. Ik doe wat observeringen en bekijk een paar opties.
pi_148467735
Dit was ook voorspeld door Nostradamus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PWBF
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:43:32 #48
116015 SicSicSics
pi_148467907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Stranger het volgende:
Nee dat is niet anders wat ik zei. Ik zeg 'ik zie alleen geplante identiteitsbewijzen'. Dat is nog steeds wat ik denk. Natuurlijk kan dalijk blijken dat ze wel zo dom waren om hun idkaart mee te nemen en te vergeten maar tot die tijd geloof ik dat niet
Jij ziet geplante ID bewijzen, zoals je twee gemaskerde mannen ziet. jij hebt ze in de auto zien liggen? De geplante ID bewijzen? :)

Als je het over 'gezien in de media' hebt zou het je sieren als je zegt (want je hecht er kennelijk nogal waarde aan): Ik zie 2 gemaskerde mannen en ik zie 2 ID bewijzen, niets zegt mij dat die gemaskerde mannen de dader zijn of dat zij de mannen zijn waarvan de ID bewijzen gevonden zijn.

Snap je het verschil?

En ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er niets is wat jou op andere gedachten zou kunnen brengen. :7

Als er morgen een bericht verschijnt dat deze 2 heren zich overgegeven hebben, dat ze bekend hebben en dat ze letterlijk zeggen dat ze het heel dom van zichzelf vonden dat ze hun ID's hadden laten liggen, dan nog zou BNW reageren met:
Dat is wel heel makkelijk. Ik geloof het niet. ;)
quote:
En ook hierbij zeg ik dat het speculatie van mijn kant is. Dit is BNW een forum voor alternatieve theorien en samenzweringen. Ik doe wat observeringen en bekijk een paar opties.
Ik blijf het wonderlijk vinden dat, ogenschijnlijk geheel arbitrair, het ene dan als 'far fetched' weggezet kan worden en het andere als een 'logische verklaring'. :)
Fine, fuck you then!
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:47:07 #49
235357 TitusPullo
pi_148468076
Wat betreft die identiteitsbewijzen: ze kunnen gestolen zijn, of vervalst. Ik las laatst dat ze in Amsterdam soms zelfs een stapeltje haren ophalen bij de kapper om rond te strooien op de plaats delict. Wij weten voorlopig nog lang niet voldoende.
pi_148468104
Ging het niet om drie ID bewijzen in plaats van twee, maar bleek de derde persoon, de 18 jarige jongen, daarbij niet aanwezig te zijn geweest omdat hij ten tijde van de aanslag op school zat?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')