quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een uurtje of drie enkele reis
dat zei ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
9292.nl geefft minimaal 3 uur en 15 minuten aan met OV.
Als ze gratis drank schenken dan wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
Muis op een bruiloft
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
Muis op een bruiloft
[ afbeelding ]
Als je drank moet gaan afrekenen op een bruiloft is er wat anders misgegaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ze gratis drank schenken dan wel ja.
Vergeleken bij de rest kijkt ze wel een stuk normalerquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
Muis op een bruiloft
[ afbeelding ]
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb ervaren dat het bij Muis ontiegelijk meevalt. Ik ben erger.
Wel de mooiste vrouwquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vergeleken bij de rest kijkt ze wel een stuk normaleren die zeekoe rechts
Ik heb geleerd mezelf in te houden. Daarbij moest ik op eigen kracht weer thuis komen dus kon ik mezelf niet voltanken, want dan zou ik niet meer thuiskomen. Een van de minpunten van alleen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb ervaren dat het bij Muis ontiegelijk meevalt. Ik ben erger.
rechts? In dat blauwe jurkje? Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vergeleken bij de rest kijkt ze wel een stuk normaleren die zeekoe rechts
volgende keer toch maar aan ons voeteneinde komen slapen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mezelf in te houden. Daarbij moest ik op eigen kracht weer thuis komen dus kon ik mezelf niet voltanken, want dan zou ik niet meer thuiskomen. Een van de minpunten van alleen zijn.
Als ik om de hoek had gewoond, had ik mss wat meer gedronken
Daarbij gaat het met wijn en bier vaak wel goed. Vaak gaat het mis als er cocktails bij betrokken zijn en single mannen.
Hij bedoelt de rollade in zwart satijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rechts? In dat blauwe jurkje? Dat valt toch wel mee?
de derde van rechts dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij bedoelt de rollade in zwart satijn.
Je bent zelf een rollade.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij bedoelt de rollade in zwart satijn.
Daarna nog samen op een terras beland voor een evaluatie'tje, er brak me een enorme vechtpartij los vlak voor m'n neus. In plaats van wegduiken heb ik nu aardig vermaakt toe zitten kijken, ook omdat ik nog nooit zo veel politie zo snel tevoorschijn had zien komen... Rubbereend was even naar het toilet en ik had geen problemen. Drank doet gekke dingen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mezelf in te houden. Daarbij moest ik op eigen kracht weer thuis komen dus kon ik mezelf niet voltanken, want dan zou ik niet meer thuiskomen. Een van de minpunten van alleen zijn.
Als ik om de hoek had gewoond, had ik mss wat meer gedronken
Daarbij gaat het met wijn en bier vaak wel goed. Vaak gaat het mis als er cocktails bij betrokken zijn en single mannen.
Verdomme Pino, niet zo schijnheilig doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zelf een rollade.
Minthy is het met me eens dat zulke opmerkingen ongepast zijn. Eveneens bespottingen om ene Roosmarijn.
Eens. Dat is omdat ikzelf zo'n rollade ben gevoelsmatig. En Roos is tof!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zelf een rollade.
Minthy is het met me eens dat zulke opmerkingen ongepast zijn. Eveneens bespottingen om ene Roosmarijn.
Ik weet er alles van...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarna nog samen op een terras beland voor een evaluatie'tje, er brak me een enorme vechtpartij los vlak voor m'n neus. In plaats van wegduiken heb ik nu aardig vermaakt toe zitten kijken, ook omdat ik nog nooit zo veel politie zo snel tevoorschijn had zien komen... Rubbereend was even naar het toilet en ik had geen problemen. Drank doet gekke dingen!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Pino, niet zo schijnheilig doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |