Deze is wel heel heftig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Ze krijgen de laatste tijd wel alle ellende over...
Springvloed was gister, maar het zal zeker hoger water worden...wordt bijna achterelkaar door de Noordzee ingepompt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Die van zaterdag icm springvloed kan nog nare gevolgen hebben...
Kwam ik ook net achter ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Springvloed was gister, maar het zal zeker hoger water worden...wordt bijna achterelkaar door de Noordzee ingepompt.
quote:Grote delen van Schotland ontregeld door zware storm
Tienduizenden huishouden in Schotland zitten zonder stroom, het treinverkeer ligt plat, bomen waaien om en het verkeer is ernstig ontregeld door afgesloten bruggen en omgewaaide vrachtwagens.
Schotland ondervindt vanochtend veel overlast van een zware storm die met windstoten tot boven de 170 kilometer per uur het land geselt.
Waarschuwingen voor mogelijke overstromingen zijn uitgevaardigd voor Schotland en delen van Engeland en Wales. Scholen op de westelijke Schotse eilanden zijn dicht. In de Hooglanden en op de eilanden zitten 70.000 huishoudens in het donker.
In Nederland hebben we vandaag te maken met de uitlopers van de Schotse storm. Zeker in het westen kan het af en toe heel hard waaien, soms zelfs even stormachtig.
RTL Nieuws/ANP
liever niet, ik ben erg gehecht aan mijn dak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom kan dat nu nooit eens hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |