Neem het dan maar gewoon van me aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.Alleen zo werkt het in mijn hoofd niet.
Wat dat betreft ben ik echt niet zakelijk genoeg ingesteld nog.
Dit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Neem het dan maar gewoon van me aan.
Hoe eerder open hoe beter.
Als je over 2 jaar zegt "je had ongelijk", dan scheld ik je de rente kwijt.
Ik geloof je meteen hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Neem het dan maar gewoon van me aan.
Hoe eerder open hoe beter.
Als je over 2 jaar zegt "je had ongelijk", dan scheld ik je de rente kwijt.
Ik geef gauw een gil voor de elektra en CV!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef junkiexp het volgende:
Lekker opgeschoten, ik hoor het wel als ik nodig ben, heb iets meer tijd tegenwoordig![]()
♥quote:Oh investeren, ik doe ook wel mee.
Voor laten we zeggen ergens tussen de 100-250 euro, dan kom ik af en toe wat brood halen en dan verrekenen jullie het daar maar mee.
Een soort debet rekening
2,95 euro stuk beter heb ik bij mijn opleiding geleerdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:55 schreef SuperFood het volgende:
[..]
da's ook geen psychologisch verantwoorde prijs zeg
Tuurlijk wel, anders was je toch nooit begonnen hieraanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.Alleen zo werkt het in mijn hoofd niet.
Wat dat betreft ben ik echt niet zakelijk genoeg ingesteld nog.
Alleen niet zo handig bij scooterbezorging qua wisselgeld enzulks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
2,95 euro stuk beter heb ik bij mijn opleiding geleerd
met de winkel hoef je die 5 cent benzine niet te rekenen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen niet zo handig bij scooterbezorging qua wisselgeld enzulks.
Dat is ook heel erg gaaf. Vooral dat mensen erin geloven!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:03 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders was je toch nooit begonnen hieraan![]()
Eke dag omzet zonder huur is geweldig. Weinig onkosten en dus max winst tov de omzet. Lekker alvast sparen voor straks als wel de huur er is en door het open zijn (al is het maar 2-3 dagen) je reputatie vestigen. Beginperiode is vaak de rustigste periode, dus als je dan zonder weinig kosten zit is dat echt een geweldige start.
Vind het leuk om te volgen. Jullie zijn maar stoer bezig! En dan al die mensen die ook nog willen investeren, hoe gaaf!
Ja dacht al dat dat de reden was best logisch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komt dat mooi uit!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:09 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
met de winkel hoef je die 5 cent benzine niet te rekenen...
Ik weet het. Ik vind het absurd en bij mij werkt het echt niet zo, maar ik weet dat het bij de meeste mensen wel zo werkt. Ik weet alleen niet of dat in deze productgroep ook zo werkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja dacht al dat dat de reden was best logisch.
In je winkel is het echter echt wel handiger. Blijkt uit allerlei onderzoeken. Die 5 cent voelt voor de meeste mensen gewoon echt een stuk goedkoper. Want 2 ipv 3 euro. Dat het maar om eigenlijk 5 cent gaat, zo wordt het blijkbaar niet gevoeld.
vind ik commercieel gezien niet zo'n zwaarwegend argument. anywaysquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
bij mij werkt het ook niet zo en ik moet er vaak om lachen dat het wel zo werkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vind het absurd en bij mij werkt het echt niet zo, maar ik weet dat het bij de meeste mensen wel zo werkt. Ik weet alleen niet of dat in deze productgroep ook zo werkt.
Ligt inderdaad aan je doelgroep. Bij kleding is het bijvoorbeeld zo dat bij high-end merken alleen maar afgeronde prijzen zijn omdat die mensen voor kwaliteit kiezen en niet op de prijs letten. Dit is denk ik te vergelijken met jullie productquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vind het absurd en bij mij werkt het echt niet zo, maar ik weet dat het bij de meeste mensen wel zo werkt. Ik weet alleen niet of dat in deze productgroep ook zo werkt.
HEMA heeft juist geen 0,99 prijzenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
bij mij werkt het ook niet zo en ik moet er vaak om lachen dat het wel zo werkt.
Maar het het werkt vanaf kleine bedragen tot aan grote (huizenprijzen). Er zijn bedrijven die vanwege verlaging met 1 of 5 ct de verkoop van het artikel zien stijgen.
De Hollandse Eenheid Maatschappij Amsterdam is er vooral heel bekend mee geworden dacht ik met die 99 ct prijzen van vroeger.
Oei, toch vroeger alles 1 guldenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:24 schreef megamandy het volgende:
Ben al een aantal maanden een lurker, geweldig initiatief!
[..]
Ligt inderdaad aan je doelgroep. Bij kleding is het bijvoorbeeld zo dat bij high-end merken alleen maar afgeronde prijzen zijn omdat die mensen voor kwaliteit kiezen en niet op de prijs letten. Dit is denk ik te vergelijken met jullie product
[..]
HEMA heeft juist geen 0,99 prijzeneenheidsprijzen zijn 25 / 50 / 75 / 00.
Zo leuk, dat andere mensen het zo tof vinden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:24 schreef megamandy het volgende:
Ben al een aantal maanden een lurker, geweldig initiatief!
Daar doelde ik een beetje op inderdaad.quote:Ligt inderdaad aan je doelgroep. Bij kleding is het bijvoorbeeld zo dat bij high-end merken alleen maar afgeronde prijzen zijn omdat die mensen voor kwaliteit kiezen en niet op de prijs letten. Dit is denk ik te vergelijken met jullie product
het is gewoon een ontzettend leuk project en daarnaast zijn echte bakkers helaas aan het uitsterven (alhoewel sommige turkse bakkers volgens mij nog wel redelijk 'puur' produceren).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo leuk, dat andere mensen het zo tof vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |