Het moet een groot liefhebber van satire en imitaties zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed account was dat, ben benieuwd welk meesterbrein daar achter zat.
Dan staat ze al boerend en scheten latend achter die bar, dat moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Escha mag wel eens wat meer snoep banaantjes of bamischijfjes nemen
Op RTL7, de zender voor echte mannen, moet dat kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan staat ze al boerend en scheten latend achter die bar, dat moet je ook niet willen.
Hahahahah kutscheet hahahahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan staat ze al boerend en scheten latend achter die bar, dat moet je ook niet willen.
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 14-01-2015 om 08:48:57U krijgt de hartelijke groetjes van Maceo Rigters, in 2007 nog topscorer op het jeugd-EK. (nu ZSGOWMS, 3e klasse) http://t.co/w69YxtFM2V reageer retweet
Maceo Rigters doet aan Vullen en Voeden. Alleen niet zoals Wilfred het bedoelt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 14-01-2015 om 08:48:57U krijgt de hartelijke groetjes van Maceo Rigters, in 2007 nog topscorer op het jeugd-EK. (nu ZSGOWMS, 3e klasse) http://t.co/w69YxtFM2V reageer retweet
Maceo Rigters kan ook wel een cursus Vullen of Voeden gebruiken
Heeft ze al eens gelaten tijdens een VI uitzendingquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahahahah kutscheet hahahahahaha
Altijd erg blij met je uploads hier in Australie!quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:13 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallende cijfertjes van mijn Youtube kanaaltje, het afgelopen jaar.
1) Toch nog 5% vrouwen die naar de VI filmpjes kijkt.
2) Heb slechts een heel klein groepje kijkers onder de 18 jaar
3) Thailand bekijkt mijn filmpjes ook massaal
Dat is toch Ronny Brunswijk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 14-01-2015 om 08:48:57U krijgt de hartelijke groetjes van Maceo Rigters, in 2007 nog topscorer op het jeugd-EK. (nu ZSGOWMS, 3e klasse) http://t.co/w69YxtFM2V reageer retweet
Maceo Rigters kan ook wel een cursus Vullen of Voeden gebruiken
http://glamora.ma/2015/01/johan_derksen_misdraagt_zich_o.htmlquote:Johan Derksen misdraagt zich op station
Schrijver Joris van Casteren heeft een boekie getikt over de gang van zaken op Amsterdam CS. Hij sprak met allerlei lui daar en kon dus 1001 anekdotes optekenen over het NS personeel, lompe reizigers, de mevrouw van de omroepberichten en zich misdragende bn'ers. Over dat laatste ging het gisteren ook even toen Joris bij BNR Nieuwsradio zijn verhaal deed, en u begrijpt dat wij dan toch effe blijven luisteren. Dit is wat we hoorden: 'Met bekende nederlanders had Van Brederode (de Buitengewoon opsporingsambtenaar die meewerkte aan het boek, red.) ook heel wat te stellen. Zoals met die lamlul van dat voetbal gewouwehoer, hoe heet 'ie ook alweer, met dat vieze baardje en dat grijze haar, is altijd op tv tegenwoordig, wat een knurft. Die hebben we er wel 5 keer er uit gegooid op een avond. Wat een agressief figuur, blèren dat 'ie deed!' Ehhh... begrijpen we nou goed dat de geheelonthouder en het grote publiek-mijdende Johan Derksen zich 's nachts loopt te misdragen op Amsterdam CS??? Hoe ziet dat er uit dan? Veel te hevig discussiëren met de barvrouw in de stationsrestauratie? Schelden in de praatpaal voor noodgevallen? Wij zien het niet, maar kennelijk is het zo. Ontluisterend hè?
quote:'Witte Chinees' van NOS ligt niet wakker van aanvallen VI
Arno Vermeulen, chef Voetbal van de NOS, krijgt het vaak flink te verduren aan de tafel van concurrent VI. Maar de kritiek van vooral Johan Derksen doet de voetbalcommentator, door hem omgedoopt tot de 'Witte Chinees', hoegenaamd niets. Dat zegt Vermeulen in de nieuwste uitgave van weekblad Panorama.
Dat hij aangepakt wordt, vindt Vermeulen niet leuk, zegt hij eerlijk. ,,Maar als ik daar niet tegen kan, moet ik dit werk niet doen'', antwoordt hij in Panorama.
Volgens Vermeulen is de kritiek van Derksen vooral 'een soort territoriumdrift'. ,,Na hem was ik de eerste die uit de journalistieke hoek in deze rol belandde'', zegt Vermeulen. ,,Waarschijnlijk denkt ie: wat doet die gozer op mijn terrein? Anders kan ik het niet verklaren. Maar de grap is: Derksen en ik zitten hartstikke op één lijn. Over de FIFA, over Cocu... Wat ik zondag zeg, herhaalt hij vaak op maandag.''
Vermeulen vindt het evenmin frustrerend dat Derksen met enige regelmaat de confrontatie zoekt. ,,Net zoals ik me er niet aan erger dat Derksen me steeds de Witte Chinees noemt omdat ik soms ook tafeltennis doe bij de NOS. Ik zie het meer als een compliment dat hij steeds over me begint. Net zoals het fantastisch is als ze het bij Voetbal International over Studio Voetbal hebben. Laatst zelfs een halfuur! Echt, een groter compliment kunnen ze ons niet geven. Zij halen bijvoorbeeld nooit de miljoen kijkers. Een aantal dat wij zelfs op de late zondagavond hebben.''
Vermeulen is niet te spreken over de persoonlijker aanvallen, bijvoorbeeld op social media. Hij krijgt naar eigen zeggen nogal wat voor zijn kiezen. ,,Ik ontvang nog net geen doodsbedreigingen. Maar ver gaat het zeker. Al lees ik het inmiddels niet meer. Het raakt namelijk kant noch wal.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |